softail88 16.10.2007 23:50:49 (muokattu 22.10.2007 00:08:56) | |
---|
Varkaat menivät ja veivät treenikämpältä oheiset instrumentit: - Itse laatuosista kasattu strato (vm. 1983) käsintehdyllä tummalla mahonki- tyyppisellä vahatulla rungolla (irokopuuta), ESP:n vaahterakaula ruusupuulaudalla, humbuckerit (musta ja kerma) ja musta pintamallinen Wonderbar (Washburnin lisenssillä tehty) vibratalla. Skeballa on ennenkaikkea vahva tunnearvo omistajalleen parin vuosikymmenen ajalta! Eli palautusta toivotaan mielellään, kun rahallista arvoa tälle ei edes voi laskea!! - Ibanez Artist ruskea sunburst skeba liimakaulalla laukkuineen, n. 80-luvun puolesta välistä. Samoin paljon tunnearvoa pelissä! - Ibanez SilverSeries Jazz-basso laukkuineen samalta ajalta - AKG D112 bassarimikki, mahdollisesti matalassa lattiatelineessä -Inventaarion jälkeen lisäksi kadonneeksi havaittiin Tascamin C-kasetti 4-raituri sekä Yamahan NS-10M Studiomonitorit valkoisilla kartioilla!!! Varastettu Helsingistä Mannerheimintieltä syys-lokakuun aikana. Ilmoitukset ja havainnot sähköpostiin softail@netsonic.fi tai puh. 0400-725106 Kuvat: http://www.netsonic.fi/~softail Ode |
ravensoul 16.10.2007 23:53:51 | |
---|
- Itse laatuosista kasattu strato (vm. 1983) käsintehdyllä tummalla mahonki- tyyppisellä vahatulla rungolla (irokopuuta), ESP:n vaahterakaula ruusupuulaudalla, humbuckerit (musta ja kerma) ja musta Kahler-tyyppinen talla. Skeballa on ennenkaikkea vahva tunnearvo omistajalleen parin vuosikymmenen ajalta! Eli palautusta toivotaan mielellään, kun rahallsita arvo tälle ei edes voida laskea!! Voihan vittu. Otan osaa.. Joutais varkaat jalkapuuhun noin suurinpiirtein jouluun asti. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
ilopertti 17.10.2007 00:05:09 | |
---|
Voi helvetti. Pitää seurailla markkinoita, otan osaa. -alppu "xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars" |
Täytyypä pitää taas vaihteeksi silmät auki kun myyntipalstoja selailee. Paska homma, osanottoni. "Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä |
Sensonic 17.10.2007 06:39:17 (muokattu 17.10.2007 06:41:43) | |
---|
Joo, mäkin otan osaa. Meilläkin kävi aikanaan varkaita treenikämpällä, mutta eivät onneksi saaneet kitaroita mukaansa. Tosin mun Dunlopin Cry Baby lähti niiden mukaan (silloinen arvo 550 markkaa) ja muilta bändin + toisen bändin jäseniltä sitten jotain arvokkaampaa... Kitaroita multa ei lähtenyt, koska mulla on se periaate, että en jätä kitaroitani bändikämpälle, vaan kuljetan ne aina mukanani laukuissa treenikselle ja sieltä takaisin. Näin varmistan ainakin sen, että kitaroitani ei pöllitä treenikseltä. V*tuttaahan se roudata alvariinsa, mutta parempi kantaa esim. kahta kitaraa joka treeniin, kun jättää ne treenikselle, jolloin ne voivat "kadota". Edit: onhan sulla tallessa soittimien sarjanumerot? Jos on, niin niistä tietoa mahdollisimman monelle taholle! Itse olen tallentanut kaikkien skebojeni sarjanumerot kännykkääni, jotta voi sitten tarvittaessa löytää ne helposti. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Charvel 3,
Wolf KP3C,
Landola F6/Cut
Muut vehkeet:
ADA MP-1,
Digitech GSP-2101 Artist,
Rocktron Velocity 300W,
Marshall JCM900 4x12",
Music Man Mini,
jne. jne. |
softail88 17.10.2007 21:44:52 (muokattu 17.10.2007 21:46:59) | |
---|
Kiitti vaan osanotosta, nää on onneks vaan materiaa ja aina jollakin tavalla korvattavissa... tosiaan inventaariossa ja valokuvia koneelta vehkeistä etsittyäni tuli vielä lisää havaintoja kadonneista laitteista... kun on tuo tarkkaamopuoli erikseen, niin kaikkea ei heti siinä tuohduksissa ja vittuuntuneena ehtinyt edes havaitsemaan. Tosiaan yleensä raahaan aina beissaa mukana ja nää nyt oli sellasia perusvehkeitä, jotka kämpillä on hyvä olla, jos vaikka extemporee sinne tupsahtaa ja haluaa jamitella... |
Painajaismainen 17.10.2007 22:10:05 | |
---|
Edit: onhan sulla tallessa soittimien sarjanumerot? Jos on, niin niistä tietoa mahdollisimman monelle taholle! Itse olen tallentanut kaikkien skebojeni sarjanumerot kännykkääni, jotta voi sitten tarvittaessa löytää ne helposti. Entä jos käy niinkuin nimimerkki Jontulle, varastetaan keppi ja kännykkä? Numerot lapulle ja lappu vaikkapa kirjan väliin, näin tekisin itse jos olisi arvokkaampia soittimia kyseessä. "Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä |
ilopertti 21.10.2007 00:27:08 | |
---|
Nosto, modet vois näitä pistää pysyviksi niin ovat tuossa näkösällä muiden kera. -alppu "xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars" |
fox 21.10.2007 01:14:48 | |
---|
- Ibanez Artist ruskea sunburst skeba liimakaulalla laukkuineen, n. 80-luvun puolesta välistä. Samoin paljon tunnearvoa pelissä! - Ibanez Jazz-basso laukkuineen samalta ajalta Ode Pistäpä noista Iboista vaikka pikaviestillä tarkempaa dataa, esim. että mikä Artisti.. Hoitelen sitte tuonne "suuren maailman" Ibanez-yhdyskuntaan noista juttua. Btw. tuo Jazzari on toki vanhempi, kas kun Iba noista kopioista luopui tuossa noin 1977.. Toki, jos ovat menneet "itäisille maille", ei edes oikein paljoa mahda. Vakuutusyhtiölle voit sanoa, että Artistit ei nykyään oikein paljoa alle 1000 euron liiku. |