Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Onko halpoja laatu sähkökitaroita jotka on kevyempiä kuin..
1 2 3 4
JPQ
16.10.2007 05:55:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko halpoja laatu (siis hintaisekseen max 350e..) sähkökitaroita jotka on kevyempiä kuin squier stratocaster ?
 
Sensonic
16.10.2007 06:41:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko halpoja laatu (siis hintaisekseen max 350e..) sähkökitaroita jotka on kevyempiä kuin squier stratocaster ?
 
On, esimerkiksi korealainen Wolf Guitars. Englannin Ebayssa toimiva Maroo Music myy Wolfin teleä varsin kohtuulliseen hintaan:
 
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI. … Name=STORE:PROMOBOX:ENDSOON#GALLERY
 
Postikulut Suomeen ovat 39 puntaa (49 puntaa, jos haluat lähetyksen seurannan).
 
Ostin itse noin 1,5 kuukautta sitten Maroo Musicilta ihan "piruuttani" tuollaisen KP3C -kitaran (löytyy myös heidän sivuiltaan). Kitara maksoi +200 euroa + postikulut ja on ollut hinta-/laatusuhteeltaan tosi hyvä kitara.
 
Kitarat (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-200, Charvel 3, Wolf KP3C, Landola F6/Cut Muut vehkeet: ADA MP-1, Digitech GSP-2101 Artist, Rocktron Velocity 300W, Marshall JCM900 4x12", Music Man Mini, jne. jne.
Juniper
16.10.2007 09:07:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On. Squier Affinity sarjan paremmat kitarat. Näissä runko on ohuempi, jolloin ne ovat kevyempiä kuin perus Squier.
 
JPQ
16.10.2007 16:27:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On. Squier Affinity sarjan paremmat kitarat. Näissä runko on ohuempi, jolloin ne ovat kevyempiä kuin perus Squier.
 
määrittele paremmat paremmin.:)
 
Miikathebest
16.10.2007 16:32:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksi kitaran pitäisi olla erityisen kevyt?
 
Liikaa säröä!
Mäntyin
16.10.2007 17:00:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksi kitaran pitäisi olla erityisen kevyt?
 
siksi että se ei paina liikaa.
 
JPQ
16.10.2007 17:20:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksi kitaran pitäisi olla erityisen kevyt?
 
Huono niska. PS. en minäkään muiden tarpeita ihmettele yleisesti...
 
Joees
16.10.2007 17:25:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huono niska. PS. en minäkään muiden tarpeita ihmettele yleisesti...
 
Kevyet kitarat on jees.
 
Mä oon selkä- ja hartiavammanen riisitikku jalkojen asentovian takia, mutta kyllä nuo painavammatkin ritsat menee kunnon hihnalla. Kunnollinen leveä hihna tekee kummasti ihmeitä.
 
Mut jos se on jo testailtu niin tokihan sitte ei jää kauheesti vaihtoehtoja :-/
 
Mun heitto olis Fenkun 69 thinline telecaster, mutta on liian kallis budjettiin. Se on kevyt kuin mikä. Omani on alle 3 kiloa.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
rattledad
16.10.2007 17:40:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Danot?
 
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
 
lavaamo
16.10.2007 18:16:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mites epin SG, niitä en ole testannut mutta ainakin Gibsonin SG tuntui todellla kevyelle.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Juniper
16.10.2007 18:37:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

määrittele paremmat paremmin.:)
 
Paremmat = kalliimmat. Affinityt nyt ei ole missään tapauksessa ole kalliita.
Itsellä on esim. Affinity Fat strat ja se on mukava juurikin keveytensä ja ohuemman bodyn ansiosta.
Kitara on vieläpä hintasekseen hämmästyttävän hyvälaatuinen. Runkokin on leppää eikä agathista.
Tän hintaluokan vehkeissä rauta ja mikit on mitä on mutta toimivat. Kitara pitää vireen ja kuullostaa stratolta.
 
saastara
16.10.2007 18:51:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehdotanpa omasta kokemuksesta Cortin G260:aa.. Ohut suosaarnirunko ei todellakaan paljoa paina. Kitara on halpa kuin mikä ja vielä hemmetin kova keppi hintaisekseen.. Tai ainakin omani on. Tiedä sitten onko noissa millaista laadullista hajontaa.
 
Ei se koko vaan se tekniikka! Ja pyh, ei se tekniikka vaan se voima!
joukov
16.10.2007 18:53:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen marssimaan pankkiin, moninkertaistamaan budjetin ja ostamaan Parkerin. Laatukeppejä mutta eivät halpoja.
 
Hey! Ho! Let's Go
esprit de corps
16.10.2007 18:55:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen marssimaan pankkiin, moninkertaistamaan budjetin ja ostamaan Parkerin. Laatukeppejä mutta eivät halpoja.
 
Mä en sitten koskaan ymmärrä näitä kommentteja. Antakaa mennä sillä, mikä tuntuu hyvältä.
 
"Te olette kulkeneet tien madosta ihmiseen, ja paljon on teissä vielä matoa."
PLing
16.10.2007 18:58:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen marssimaan pankkiin, moninkertaistamaan budjetin ja ostamaan Parkerin. Laatukeppejä mutta eivät halpoja.
 
Parkeria olin itsekin ehdottamassa kunnes näin budjetin, ei paljoakaan ylimääräistä kamaa niissä kitaroissa ole.
 
Doh, nakki.
joukov
16.10.2007 19:00:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en sitten koskaan ymmärrä näitä kommentteja. Antakaa mennä sillä, mikä tuntuu hyvältä.
 
Mä en sitten koskaan ymmärrä näitä itkemisiä. Annoin vain yhden vaihtoehdon lisää todella kevyistä kitaramerkeistä. Ostaja itse tekee päätöksensä minkä ritsan hankkii.
 
Hey! Ho! Let's Go
esprit de corps
16.10.2007 19:02:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en sitten koskaan ymmärrä näitä itkemisiä. Annoin vain yhden vaihtoehdon lisää todella kevyistä kitaramerkeistä. Ostaja itse tekee päätöksensä minkä ritsan hankkii.
 
Keep it cool. Ja kyllä, annetaan ostajan päättää. ; )
 
"Te olette kulkeneet tien madosta ihmiseen, ja paljon on teissä vielä matoa."
Boogierooster
16.10.2007 19:07:22 (muokattu 16.10.2007 19:07:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja kyllä, annetaan ostajan päättää. ; )
 
Niin, ei myyjän. Vinkvink jouko :)
 
_-SAMI-_
16.10.2007 19:36:23 (muokattu 16.10.2007 19:36:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eikös noi ibanezit ole yleensä aika kevyiä...?
 
JPQ
16.10.2007 19:38:45 (muokattu 16.10.2007 19:53:44)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ibanezien varsinkin RG321 (mikä ero on siinä jossa MH lopussa..) kiinnostas tähän suhteutettuna se on kaunein kitara mitä tarkoittamassani hintaluokassa yleensä näkyy on yksi toinenkin mutta sitä ei tuoda maahan (rinnakais väriä joo tuodaan).:( ja pankista turha yrittää lainaa kun tulotkin tippui tässä ainakin tilapäisesti joten vielä heikommin saatavuus ja muutenkin en suosi lainoja enkä vähittäiskauppaa jos vältettävissä. miten muuten on Yamahoiden painot?
PS. squierin neuvotussa sarjassa on myös yksi nätti lisäksi mikään ei ole kallis mutta parempien mallien raja silti uteloittaa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «