Eli mitenkäs tehdään peruskytkentä? Piirroksesta tai kuvasta olisi apua. single coil kaula humbucker talla 500kO-volume potikka 3-way kytkin eli HUM-MOLEMMAT-SINGLE Stadardi Mono jack Siis ei muuta kun että voi valita joko kaula, talla tai molemmat mikit käyttöön, ja vain ja ainoastaan yksi volumepotikka, ei tone eikä muita säätöjä. SX3, C4, AMD64 3000+, 1GB, DELTA-44 |
mhelin 16.10.2007 14:08:36 | |
---|
|
vrajala 16.10.2007 15:13:46 | |
---|
Häh? |
mhelin 17.10.2007 10:07:50 (muokattu 17.10.2007 10:08:09) | |
---|
Aika jännä muuten tuo Blues Hawkin kytkentäkaavio, siis tuo middleboost (ilmeisesti) kytkentä, ja dummykelan käyttö yksikelaisten mikkien kanssa häiriönpoistoon (humbucker). Vähän samantapaista dummymikkiä käytti SRV:kin Stratossaan. |
Eeroplane 20.10.2007 01:08:21 | |
---|
Aika jännä muuten tuo Blues Hawkin kytkentäkaavio, siis tuo middleboost (ilmeisesti) kytkentä, ja dummykelan käyttö yksikelaisten mikkien kanssa häiriönpoistoon (humbucker). Vähän samantapaista dummymikkiä käytti SRV:kin Stratossaan. Ei se ole midboost, vaan Varitone. (hakusanalla 'varitone' kertoo google lisää...) Itse innostuin Blueshawkista luettuani siinä määrin, että oma kitaraprojekti adoptoi siitä uuden suuntansa... Ye, oi luv mi Strat. |
fox 20.10.2007 01:20:36 | |
---|
Ei se ole midboost, vaan Varitone. (hakusanalla 'varitone' kertoo google lisää...) Itse innostuin Blueshawkista luettuani siinä määrin, että oma kitaraprojekti adoptoi siitä uuden suuntansa... Tuolta lisätietoa, jos kiinnostaa.. http://www.blueshawk.info/Default.htmOn siellä tuosta mun omakuvan kitarastakin juttua. |
Eeroplane 20.10.2007 19:53:51 | |
---|
Tuolta lisätietoa, jos kiinnostaa.. http://www.blueshawk.info/Default.htm On siellä tuosta mun omakuvan kitarastakin juttua. "The page cannot be found" linkistä klikkaamalla, mutta arvaappa huvikses minkä sivuston selaamisesta koko homma lähti!! :) Ye, oi luv mi Strat. |
fox 21.10.2007 01:25:05 | |
---|
"The page cannot be found" linkistä klikkaamalla, mutta arvaappa huvikses minkä sivuston selaamisesta koko homma lähti!! :) Kaipa se tuosta blueshawk.infosta lähti.. jos jättää sen default.htm:n pois niin toiminee?? Nimim. "Nighthawkin omistaja" |