Aihe: Nightwish
1 2 3 4 550 51 52 53 54207 208 209 210 211
fox
14.10.2007 19:28:02 (muokattu 14.10.2007 22:41:13)

vaikka ne arvailut menivätkin vähän mönkään...

Kylläpä siellä muutkin vähän pieleen onnistuivat visioimaan...

" Nightwishille ilman Turusta ennustan lyhyttä uraa. Seuraava levy myy Suomessa max 20.000 ja taru päätyy siihen."

"Jos holopaisella jotain uutta mullistavaa olis takataskus niin ihmettelisin. Ovathan biisinsä tähänkin asti ollu samaa hevykauraa ilman isompia juttuja kuin klassinen sopraano solistina."
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Twinkle
15.10.2007 18:50:06
Noniih, nyt se DPP näkyy siellä saksan listalla, noin puolitoista viikkoa sen jälkeen kun se oltiin suomessa ilmoitettu että ykköseksi meni sielläkin. Taitaa tuo lista toimia tukkureille myytävien määrien perusteella.

"Jos holopaisella jotain uutta mullistavaa olis takataskus niin ihmettelisin. Ovathan biisinsä tähänkin asti ollu samaa hevykauraa ilman isompia juttuja kuin klassinen sopraano solistina."

Tuo on kyllä totta, biisit on periaatteessa samaa mitä ne on aina ennenkin ollut. Aika epätodennäköistä että tämä levy olisi myynyt helvetisti pelkästään musikaalisten ansioiden takia, virallisia julkaisuja tuli tosiaan yksi nettisinkku ja yksi ainoa sinkku, mutta siitäkin huolimatta levy myi ekalla viikolla suorastaan saatanasti.

Itse näkisin että tässä on onnistuttu luomaan äärimmäisen onnistunut henkilökultti joka lisää levymyyntiä paljon, tyyliin "rehdit soittopojat vs. paha solisti ja sen gigolo aviomies", vähän samaan tapaan kuin joku HIM ei ole erityisen kummoista musiikkia verrattuna muihin yhtyeisiin.
kuollut_ukko
15.10.2007 22:39:41
Noniih, nyt se DPP näkyy siellä saksan listalla, noin puolitoista viikkoa sen jälkeen kun se oltiin suomessa ilmoitettu että ykköseksi meni sielläkin. Taitaa tuo lista toimia tukkureille myytävien määrien perusteella.

Tuo on kyllä totta, biisit on periaatteessa samaa mitä ne on aina ennenkin ollut. Aika epätodennäköistä että tämä levy olisi myynyt helvetisti pelkästään musikaalisten ansioiden takia, virallisia julkaisuja tuli tosiaan yksi nettisinkku ja yksi ainoa sinkku, mutta siitäkin huolimatta levy myi ekalla viikolla suorastaan saatanasti.

Itse näkisin että tässä on onnistuttu luomaan äärimmäisen onnistunut henkilökultti joka lisää levymyyntiä paljon, tyyliin "rehdit soittopojat vs. paha solisti ja sen gigolo aviomies", vähän samaan tapaan kuin joku HIM ei ole erityisen kummoista musiikkia verrattuna muihin yhtyeisiin.

Olen eri mieltä! Vaimolle ostin uusimman NW:n ja itsekin muutaman kerran läpi kuunnelleena voin kyllä sanoa että levy on erittäin hyvä, vaikken tuon tyylisuunnan musiikista yleensä paljon perusta. Syvempää analyysiä on turha odottaa, mutta tähän ikään (=ikivanha) mennessä on tullut kaikennäköistä kuunneltua ja hyvän ja hyvin tehdyn musiikin tunnistan.

Sinänsä on aivan turha inistä, että "suositut bändit myyvät paljon koska niistä tehdään lehtijuttuja tms." Ei-suosituista ei tehdä lehtijuttuja, koska ne ovat ei-suosittuja! Nämä kaksi asiaa kulkevat käsi kädessä ja suosioon tarvitaan metallipuolella hiukkasen muutakin kuin media!!
saastara
16.10.2007 00:11:59 (muokattu 16.10.2007 00:40:13)
Olen eri mieltä! Vaimolle ostin uusimman NW:n ja itsekin muutaman kerran läpi kuunnelleena voin kyllä sanoa että levy on erittäin hyvä, vaikken tuon tyylisuunnan musiikista yleensä paljon perusta. Syvempää analyysiä on turha odottaa, mutta tähän ikään (=ikivanha) mennessä on tullut kaikennäköistä kuunneltua ja hyvän ja hyvin tehdyn musiikin tunnistan.

Enpä usko, että Twinklen pointti nyt olikaan dissata Nightwishin musiikkia.. Itse koin tuo nyt niin, että Nightwish on saavuttanut jo sen verta korkean statuksen omassa kulutuskunnassaan, että sen levymyynti ei ole enää täysin riippuvainen levyn tasosta.. Toki, Nightwish on vuosia työskennellyt uutterasti päästäkseen asemaan jossa se nykyään on, mutta olisi hieman naiivia väittää, että viime vuosien mediaryöpytys olisi ollut pelkästään huono juttu bändin levymyynnille ja uralle ja että bändin nykyinen noste on vain ja ainoastaan elämää suuremman ja paremman hevimedel-levyn ansiota.. Henkilökohtaiset tunteet jos jätetään ulkopuolelle, varmasti melkoisesti kuitenkin repii ihmistä moinen ryöpötys.

Media loi Nightwishista suomalaisen sensaatiobändin ja teki siitä koko kansan viihdettä.. Media muunsi perinteisen erkaantumisen yhtyemaailmassa (joita tapahtuu vastaavia tuhansia päivässä) koko kansan mässäilemäksi huviksi, luoden yhtyetoimintaan asiayhteyksiä joita ei siinä alunperin ollutkaan välttämättä.. Toki Nightwish oli jo tuossa vaiheessa suuri nimi, sitä ei käy laisinkaan kieltäminen. Mutta onhan tuo median arvo Nightwishin nykyisessä statuksessa täysin kiistämätön fakta.. Miten kahden vuoden lähes päivittäinen roskalööppaus ja bändin kuvioiden hierominen lööpeissä ohikulkijoiden naamaan muka voisi olla vaikuttamatta kuluttajien tietoisuuteen bändin toiminnasta ja tulevista julkaisuista..?

En yritä tietenkään nyt sanoa, että bändi olisi jotenkin tahallaan pyrkinyt tähän.. mutta onhan se nyt ihan hitonmoista tyhmyyttä olettaa, että asiasta ei tule mediaan mitään sanomista kun noin retuperäisellä tavalla Turusen erottamisen hoitivat.

Pointtini nyt oli siis kuitenkin lähinnä se, että media on luonut valtavan sensaatiokoneiston Nightwishin ympärille, ja vaikka sen keskiössä onkin taitava ryhmä jolla on puhtaan musiikillisista syistä suuri kuluttajakunta, olisi tyhmää väittää, ettei media vaikuta bändin esilläpysymiseen..

Nightwish on jo niin pitkän linjan yhtye, että sen suosio ei ole sidottu enää vain ja ainoastaan musiikkiin.. Vaikka tuo uusi levy olisi ollut aivan käsittämätöntä kuraa kaikilla musiikillisilla mittapuilla, olisi se silti myynyt käsittämättömät määrät.. Ja niin myisi myös seuraavakin levy, vaikka sekin olisi vielä käsittämättömämpää kuraa. "Joonas on niin herkkä ja kärsivä taitelija" ja "Anette on niin sympaattisen ihq" ymv kaltaiset asenteet pitävät huolen siitä, että vaikka Holopaisen hittikynä toimivien hevipastissien ja hellyyttävien Hanz Zimmer-fiilistelyjen risteyttämisessä joskus tylsyisikin, ei se millään muotoa vaarantaisi Nightwishin suosiota.

Sinänsä on aivan turha inistä, että "suositut bändit myyvät paljon koska niistä tehdään lehtijuttuja tms." Ei-suosituista ei tehdä lehtijuttuja, koska ne ovat ei-suosittuja! Nämä kaksi asiaa kulkevat käsi kädessä ja suosioon tarvitaan metallipuolella hiukkasen muutakin kuin media!!

Kyllä medialla on valta luoda jostakin hitti, jos se on tarpeen.. Tai joku haluaa siitä luotavan hitin. Miten selität reality-ohjelmat, Big Brotherin, Talentin, Idolsin, Popstarsin ymv? Valtaosan mielestä kaikki nuo ilmiöt ovat pohjimmaisella tasollaan juuri oman kulttuuriedustuksensa suurinta kuonaa.. Pelkkää roskaa, ja melkein keneltä tahansa kysyttäessä saa moisen vastauksen.. Vaan silti, Idolsien levyt myyvät platinaa, Big Brother on joka päivä päivän katsotuin ohjelma, joka viikonloppu sadattuhannet ihmiset kerääntyvät koteihinsa katsomaan, että saako se Maajussi-Pekka viimein pesää siltä Stadilais Lissulta vai vieläkö se panttaa..

Ei näissä ilmiöissä ole kyse siitä, että tarjottava tuote olisi mitenkään laadukasta.. Se on vain mukava sivubonus, joka harvoin jää saamatta. Toki näissä tilanteissa (paskat reality-ohjelmat, kuvottavat Talent-ohjelmat ymv) pohjimmainen juttu on se, että ihmiset jostakin syystä haluavat katsoa niitä.. Mutta ei massan hyväksyminen tarkoita, että kyseessä oleva tuote olisi pohjimmiltaan mitenkään erityisen laadukas. Nerokas kenties, mutta se on sitten jo hieman eri juttu..

Siinä uskossa eläminen, että vain laatu ratkaisee ja että lopulta kaikki laadukas saa ansaitsemansa gloorian ja paska valuu viemäriin, on ihailtavaa sinisilmäisyyttä.. Se on todella kaunis ajatus. Eikä se ole yhtään mitään muuta.. Nykymedia pystyy hukuttamaan meidät kulturaaliseen paskaan, ja tekee sitä tälläkin hetkellä, koska se lyö rahoiksi ja on kannattavaa. Ja aivoton massa odottaa vaan veren maku suussaan, että pääsee seuraavana päivänä lukemaan lisää keltaisen lehdistön suoltamaa saastaa Mattien ja Teppojen uusista autoista, Nykäsistä ja mukiloidusta hupakosta, salarakkaiden isoista silikonirinnoista, siitä kuinka ilkeä ministeri lähetteli pikkutuhmia tekstareita ymv sontaa..

Me elämme niin kuvottavassa mediamaailmassa, että välillä pistää melkein ihan itkettämään..

Vastavirran vallankumousta odotellessa.. ;)

E: Ohhoh, muutunpas minä katkeraksi iltaisin.. Pitää tästä mennä nukkumaan, keikka huomenna.
Ei se koko vaan se tekniikka! Ja pyh, ei se tekniikka vaan se voima!
Twinkle
16.10.2007 07:25:48 (muokattu 16.10.2007 07:30:12)
Saastara summasi tuossa pointteja, mitä ei tullut selitettyä ihan tarkkaan.

Toki esim. Suomessa, mutta kun sitä on jo ihan kunnioitettavat määrät muuallakin saatu kaupattua. Itse asiassa, eipä tuo solistinvaihdos juurikaan muualla maailmassa herättänyt laisinkaan niin "suuria tunteita" kuin täällä.

Kyllä se suuressa maailmassa aiheutti myös alan piireissä paljon juttua, etenkin metallimusiikkia sivuavissa medioissa. Ei se ihan sille samalle tasolle päässyt kuin täällä, täällähän Turunen oli jokaisen naistenlehden kannessa, syväluotaavassa haastattelussa kertomassa kuinka sovinistisia ja rasistisia jätkiä bändissä olikaan. Kuitenkin tuo sai melkoisesti mediaa ja palstatilaa ja ennen kaikkea tuon farssin takia, mikä erottamisesta syntyi. Rehellisesti sanoen, kyllä tämä tapaus oli selvästi raflaavampi avoimine kirjeineen ja ilkeine aviomiehineen kuin monet muut "tiet erkanivat musikaalisten erimielisyyksien takia" jutut.

Mitä Nightwishiin itessään tulee, niin en minä dissaa sitä musiikkia vaikken sitä ihan samalla tavalla fanitakaan kuin monet muut. Jopa minuun, joka on täysin mediaummikko, vaikutti koko kohu ja uuteen levyyn tuli perehdyttyä enemmänkin anteeksiantavasti kuin kriittisesti. Montaakaan Nightwishin levyä en ole ennen pystynyt kuuntelemaan mutta tälle uutukaiselle on tultu annettua laajassa määrin enemmän mahdollisuuksia todistaa itseään, siitäkin huolimatta että se menee musikaalisesti ohitse siitä omasta preferenssistä jonkin verran.

Loppujen lopuksi, DPP:stä on jäänyt jäljelle semmoinen ahaa-elämys ja fiilis, että se on ihan jees. Maailmassa on kyllä paljon sellaista musiikkia, jotka vetoaa minuun enemmän kuin tämä mutta ehkä se mediakohu ja kaikki säätäminen on antanut levylle jonkinlaista merkitystä enemmän verrattuna tavalliseen, koneellisesti ja tarkoituksenmukaisesti tuotettuun levyyn.

Pitääkö tuo loppu ymmärtää siten, että on jotenkin huonoja nuo uuden levyn kappaleet, ja koko äänite on vaan hevipastisseja höystettynä Zimmer-moisella kuorrutteella??

Minä en usko että sitä pitää ymmärtää mitenkään, koska siellä oli se maaginen potentiaalimuoto. Spekulaation piikkiin koko hommahan menee... ilkeästi sen voi kyllä sanoa että ne biisit on "hevipastisseja kuorrutettuna Zimmermoisella mössöllä", toisaalta sitä voi myös nimittää "ammattitaitoiseksi ja hyvin tehdyksi musiikiksi joka ei suuremmalti luo mitään uutta genreen".
saastara
16.10.2007 11:23:08 (muokattu 16.10.2007 11:24:18)
Tätä nimenomaista asiaahan on ruodittu mennen tullen ja vielä palatessa.. Kuitenkin, eiköpä tuo yhtyeen valitsema tapa ollut sinänsä asiallinen, ei ollenkaan "retuperäinen".. jos sitten ylipäänsä on "potkujen antamiselle" sitä hienovaraista tapaa. Jos, ja nyt siteeraan ihan Hietalan Markoa, yhtye ei olisi tuota avointa kirjettä toimittanut julkisuuteen, olisi noussut "vallan v**unmoinen arvuuttelu syistä".. Tarjahan ei itse asiassa ollenkaan noita syitä kiistänyt.. Mutta tästä on varmaankin ihan riittämiin jo väännetty, ja on vähintäänkin 2 katsantokantaa..

En tarkoittanut siis tuolla retuperäisellä tavalla viitannut mitenkään tähän media-arvoon.. Vaan ihan puhtaasti siihen tapaan jolla asia hoidettiin. Yli kymmenen vuoden yhteistyön jälkeen luulisi, että voisi sanoa yhtyekaverille päin naamaa miten asia on ilman, että koko bändillä liittoudutaan selän taakse ja sitten annetaan avoin kirje.. Mutta olet oikeassa, tästä on nyt väännetty jo niin paljon, että antaa olla..

Itselle tuo erotuksen tapa nosti vaan hieman negatiivisia tunteita sen takia kun tuossa End of Innoscense dvd:llä käy Tuomasta melko paljon sääliksi kun kyynel silmässä kiroaa sitä kuinka huonosti hoitivat Vänskän erottamisen, kuinka menetti hyvän ystävän sillä, että ei päin naamaa uskaltanut sanoa miten asia on, vaan laittoi managerin hoitamaan itse erottamisen.. Sanoipa vielä oikein, että on yksi elämänsä suurimmista virheistä ja että ei enää koskaan halua toimia samalla tavalla.. Ja sitten muutamaa vuotta myöhemmin, keskusteltiinkos Turusen kanssa kasvokkain tästä asiasta..? :(

Noh, niin tai näin, ei sillä ole enää mitään väliä.. Bändillä on uusi aika alkanut ja ovat paremmassa iskussa kun pitkään aikaa, mikä on toki hieno juttu.

Toki esim. Suomessa, mutta kun sitä on jo ihan kunnioitettavat määrät muuallakin saatu kaupattua. Itse asiassa, eipä tuo solistinvaihdos juurikaan muualla maailmassa herättänyt laisinkaan niin "suuria tunteita" kuin täällä.

Muualla maailmalla tuon laulajavaihdoksen lööppaus ei saanut ihan niin vahvasti sellaisia "kauniit ja rohkeat"-piirteitä mitä täällä Härmälässä (räikeitä poikkeuksia toki lukuunottamatta).. Mutta en minä tarkoita pelkästään tuota erotuksesta johtuvaa mediavyöryä, kyllä se senkin jälkeinen bändin "paluu" aika taitavasti osattiin mediassa tuoda ilmi. "Meillä on uusi salainen laulaja jo valittu, mutta kerrotaan se teille vasta vuoden päästä, ettei soitellen tarvitse sotaan lähteä.." Sitten pari mystistä haastattelua, paljon salailua, muutama näyte hyvän aikaa ennen levyn julkaisua ja pitkän piinauksen jälkeen lopulta paljastus.

Tarkoitus ei ole siis millään muotoa kritisoida bändin toimintaa mediassa, onhan tuo helvetin nerokasta, ilmaista PR:ää, vaikka sillä ajoittain olikin henkisellä tasolla melko kova hinta bändille..

Edelleen, ehkä Suomessa tuon kohun saattelemana, vaan entä maailmalla? Kun näyttää hiipivän jo "Oncenkin" ohitse tuo.

Tietysti se menee, ja miksei menisi..? Nightwish oli jo Oncen aikaa hiton iso bändi, ihan globaalillakin tasolla ajatellen.. Ja nyt kun isompi bändi on kasvanut median ja oman yhtyekehityksensä johdosta vielä entistä kunnianhimoisemmaksi produktioksi, miksi sen uusi levy ei myisi entistä enemmän..?

Eihän se mikään ihme minusta ole.. Ei uuden levyn tarvitse olla aina edellistä parempi myydäkseen edellistä enemmän..?

Vai onko maailmalla jo niin valtaisa Nightwish-fanien joukko, että se "käsittämätön kura" menis kritiikittä kaupaksi..

Yleisen mielipiteen mukaan Metallica ei ole tehnyt yli 15 vuoteen hyvää levyä, ei se estä silti heidän uusien julkaisujen perseettömiä myyntimääriä..

En toki nyt väitä, että Nightwish olisi yhtä suuri bändi kuin Metallica, mutta efekti on ihan sama.. Tietyn tason saavutettuaan, ei bändin levymyynti ole enää täysin riippuvainen levyn tasosta. Se oli siis pointtini.

Kuka muuten on tää Joonas?? ;)

Prkl, kun on tullut A-luokan aivopieru pikkutunneilla.. Nyt meni katu-uskottavuus. ;)

Pitääkö tuo loppu ymmärtää siten, että on jotenkin huonoja nuo uuden levyn kappaleet, ja koko äänite on vaan hevipastisseja höystettynä Zimmer-moisella kuorrutteella??

Kuten sanoin jo aiemmin, tarkoitus ei ollut dissata Nightwishin musiikkia.. Minä digaan monista bändin biiseistä ja levyistä.. mutta ei se tarkoita, etteivätkö nuo uudemmat levyt pohjimmiltaan olisi sitä ihan perinteistä kikkelijynkkää ja Pirates of the Caribbean-fiilistelyä.. Näin kärjistettynä. Vanhat levyt sitten ovatkin pelkkää kikkelijynkkää.. ;)

Kyllä sitä saa minkä tahansa perushevin kuulostamaan "helvetin isolta" kun on sairas kasa leluja käden ulottuvilla, omaa osaamista, ja armeija ammattilaisia auttamassa.. Tämä ei nyt ole kritiikkiä, vaan puhdas toteamus.
Ei se koko vaan se tekniikka! Ja pyh, ei se tekniikka vaan se voima!
paavi
16.10.2007 12:31:53
Toki yllä on ihan oikeita huomioita, mutta oli tällä bändillä myös vaara munata koko homma täysin. Näin ei käynyt, vaan tyrkkäsivät hyvän levyn ulos. Kyllä tuolta tasolta voi pudotakin vähin äänin unohduksiin.
Siinä mielessä en nyt ihan ymmärrä, miksi käsitellä yllä olevia asioita sen enempää.
Unholy water /Sanguine addiction /Those silver bullets / A last blood benediction
Musta Arkipyhä
16.10.2007 14:39:23
Tuo on kyllä totta, biisit on periaatteessa samaa mitä ne on aina ennenkin ollut. Aika epätodennäköistä että tämä levy olisi myynyt helvetisti pelkästään musikaalisten ansioiden takia

En ole samaa mieltä.NW:ssä ja sen musassa on kohtuupaljon ns.cross-over -potentiaalia ja Holopainen on loistava säveltäjä.Ei ton tason biiseillä voi epäonnistua :-) Sekä Amaranthin ja Evan perusmelodiat on jo niin vahvoja etten lainkaan ihmettele levyn suosiota.Ei tämän tason melodiakehittelyjä nykyään niin paljoa kuule.

Toisaalta se "oopperasopraano" karkotti paljon kuulijoita jotka muuten olis voinu lämmetä musalle.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Regalis Apertura
17.10.2007 11:46:37
Onhan Holopainen saanut tunnustusta säveltäjänkyvyistään yli genrerajojen. Muuten oletteko huomanneet että aika monet "ei-fanitkin" ovat todenneet "vaikka en NW-fani olekaan, olen iloinen bändin menestyksestä"? Ettei vaan digattaisi vaan "kaapissa" ettei kukaan saisi vihiä että juuri minä olenkin NW-fani;)... Juuri tuollaiset kommentit pistää huvittamaan kun niitä näkee. Ainakaan itselleni ei tulisi mieleen alkaa iloita jonkun ei-kovinkaan-musiikillisesti-puhuttelevan bändin menestyksestä.
825107
17.10.2007 11:52:24
Muuten oletteko huomanneet että aika monet "ei-fanitkin" ovat todenneet "vaikka en NW-fani olekaan, olen iloinen bändin menestyksestä"? Ettei vaan digattaisi vaan "kaapissa" ettei kukaan saisi vihiä että juuri minä olenkin NW-fani;)... Juuri tuollaiset kommentit pistää huvittamaan kun niitä näkee. Ainakaan itselleni ei tulisi mieleen alkaa iloita jonkun ei-kovinkaan-musiikillisesti-puhuttelevan bändin menestyksestä.

Niin no ainakin omasta mielestä on hienoo jos joku suomalainen bändi menestyy maailmalla, vaikka ei itse bändin musiikista pitäisikään.
zombywoof
17.10.2007 11:57:42
Muuten oletteko huomanneet että aika monet "ei-fanitkin" ovat todenneet "vaikka en NW-fani olekaan, olen iloinen bändin menestyksestä"? Ettei vaan digattaisi vaan "kaapissa" ettei kukaan saisi vihiä että juuri minä olenkin NW-fani;)... Juuri tuollaiset kommentit pistää huvittamaan kun niitä näkee. Ainakaan itselleni ei tulisi mieleen alkaa iloita jonkun ei-kovinkaan-musiikillisesti-puhuttelevan bändin menestyksestä.

No minä olen juuri tuollainen mainitsemasi henkilö. En fanita bändiä mutta heillä on mielestäni paljon hyviä biisejä ja Oceanborn on aivan loistava levy. En harrasta kaappidiggailua, pystyn kyllä sanomaan suoraan että pidän bändistä. Ja ihan hyvä että menestyvät.
"Welcome Back My Friends To The Show That Never Ends"
Regalis Apertura
17.10.2007 21:31:44
Ehkäpä olen kyyninen k-pää mutta en kyllä alkaisi kehumaan julkisesti esim. Rasmuksen kansainvälistä menestystä (jos sellaista sitten on? No ehkä jonkun mielestä) pelkästään sen takia että sattuu olemaan suomalainen bändi... Sattuu olemaan sarjaa EVVK noin musiikillisesti tässä osoitteessa.

No tämä off-topicista omasta puolestani.
W-Man
18.10.2007 01:29:14
http://www.youtube.com/watch?v=OsV6kjpUkqs

Siitä uutta livepätkää. Intro + BBB live @ Jaxx
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa..
Disposable
18.10.2007 10:52:20 (muokattu 18.10.2007 10:52:53)

Aika kova. Tosin repesin jossain vaiheessa jatkuviin "oh my God"-huutoihin. Tuli jotkut Sillä Silmällä-miehet mieleen.
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
Deep Shadow
18.10.2007 11:49:53

Jaa-a. Tavallaan vaikutti ihan hyvältä, mutta joku tuossa Anetten lavaesiintymisessä vaan tökkii. Ja sama homma musiikkivideoilla. Bye Bye Beautiful video on muuten melko heikko...

No, kaipa tuo esiintyminenkin tuosta muuttuu ja paranee kunhan tulee enemmän keikkoja alle. Nyt se ei jotenkin ns. täytä lavaa. Tosin tietysti paikan päällä voi olla ihan eri fiilis ja aivan täpinöissäni kyllä odottelen sitä Helsingin konserttia.

Mutta se mikä näistä klipeistä on kiva nähdä, niin Anette on saanut ihan hyvän vastaanoton keikoilla ja se on mukavaa. Voihan se olla, että jossain vielä tulee se tomaattisadekin vastaan, mutta varmaan lisää itseluottamusta kun yleisö on uuden laulajankin takana.
Mummun saappaassa soi fox
R2
18.10.2007 13:41:16
Tuomas Holopaisen manboobsit hyllyvät hienosti hidastettuna Amaranth videossa. Rumpali irvistelee suu auki kameralla kuin Ulrich ikään. Hienoa!
"Ruumishuone bluus, joka ruumis huus"
DaKiller
18.10.2007 16:37:30

Aika kova. Tosin repesin jossain vaiheessa jatkuviin "oh my God"-huutoihin. Tuli jotkut Sillä Silmällä-miehet mieleen.

Piti käydä tuota "oh my god"- juttua itekin kommentoimassa mutta en muistanut.. Huvittavaa se oli joka tapauksessa.
Samuel P.
18.10.2007 18:32:06

Näyttää tuo uusin levy olevan tämän sivuston:

http://allcharts.org/music/world/albums.htm

mukaan maailman albumilistalla 9. sijalla. Ei paha sijoitus laisin.
gorgonoidi
18.10.2007 19:17:51

Huuuhhh..
En ole muuten lukenut ainuttakaan arvostelua tästä uudesta levystä jossa pistemäärä olisi alle 4/5.
Vai tietääkö joku?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)