No nyt se sitten tuli!! Mikrofoni Shure C606! Oli plugi tietokoneen mikrofoni-liitäntään ja toinen naaras-uros -napainen stereoitten Tape1/VCR: liittimiin, jos nyt kirjaimet menee oikeen! Eli musiikkia olis pitänyt menbnä siässn äänittymään ja tulla ulos kajareista.. vaan .. yritin äänittää Windowsissa apuohjelmissa olevalla äänitysohjelmalla - ei mitään! Mulla oli tällainen ohje http://edu.pyhaselka.fi/~tuorie/hypermedia/hypermedia07.htmja sitä sovelsin. Oli siis tarkotus äänittää omaa laulua! ja yritin soveltqa ohjeita.. men, men mitä mä olen missannut? ps. jos joku tunnistaa Menettelytavan niin keskustellaan sit tarkemmin mun säädöistä.. total amatör speking.. :) "When there is love and inspiration, I don't think you can go wrong." Long Live Ella! |
Mismatch error 15.10.2007 20:41:06 | |
---|
Hommaa joku äänitysohjelma, vaikka audacity. Se on ilmanen, helppo ja sillä pääsee hyvin alkuun. Monipuolisuuttaki löytyy suhteessa Winblowsin Ääninauhuriin. ;) Hyvin arvattu on puoliksi tiedetty. |
Wash Burn 15.10.2007 21:41:47 (muokattu 16.10.2007 00:09:23) | |
---|
Hommaa joku äänitysohjelma, vaikka audacity. Se on ilmanen, helppo ja sillä pääsee hyvin alkuun. Monipuolisuuttaki löytyy suhteessa Winblowsin Ääninauhuriin. ;) Suosittelen. Kokoa ohjelmalla muutama mega, ei siis vaadi liiemmin aikaa eikä vaivaa. Oma systeemini toimii näin: Mikki MIC-reikään tietokoneen taakse, Audacityn valikosta valitaan MIKROFONI. Äänikortin kaiutinliitännästä seuraavanlaiset piuhat stereoihin: http://www.thomann.de/fi/the_sssnake_yrk2060.htm...eli tuommoinen tavallinen pikkuplugi ja toisessa päässä RCA-liittimet, sitä saa esim. Anttilasta ja Biltemasta. Ihan sama mihin rakoon työnnät ne stereoiden takana kunhan se ei ole PHONO - niin ja tietysti liittimien täytyy sopia suosiolla niihin reikiin :P. Ääniominaisuuksista kannattaa vielä tarkistaa että mikrofoni ei ole mykistettynä. Näiden jälkeen pitäisi olla 'good to go'! KORJATTU! |
superfly 15.10.2007 21:48:09 (muokattu 15.10.2007 21:48:22) | |
---|
Mikrofonin signaali ei ole linjatasoinen joten oikea paikka sille ei ole "line" -reikä. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Wash Burn 16.10.2007 00:08:11 (muokattu 16.10.2007 00:09:53) | |
---|
Mikrofonin signaali ei ole linjatasoinen joten oikea paikka sille ei ole "line" -reikä. Sori, kirjoitin ennen kuin ajattelin. Elikkä: äänitän KITARAA linjatulon kautta, en laulua. Korjasin edellisen viestin. Kiitos! |
tommiot 16.10.2007 08:23:30 | |
---|
Sori, kirjoitin ennen kuin ajattelin. Elikkä: äänitän KITARAA linjatulon kautta, en laulua. Korjasin edellisen viestin. Kiitos! Myöskään kitara ei anna linjatasoista signaalia, joten sulla menee edelleenkin väärin... Tosin jos se kuulostaa hyvältä niin anna mennä! |
Wash Burn 16.10.2007 12:57:28 | |
---|
Myöskään kitara ei anna linjatasoista signaalia, joten sulla menee edelleenkin väärin... Tosin jos se kuulostaa hyvältä niin anna mennä! Hyvältähän tuo kuulostaa ja hyvin toimii kun pistää särön tai jotain muuta siihen väliin. |