Aihe: TM-netin pikkuesat 4.1.08 Tampere/Pleva
1 2 3 4 513 14 15 16 1733 34 35 36 37
Ukko
14.10.2007 15:42:25

Sävellaji on täysin vapaa, aivan sama, voin laulaa.

Sitähän tässä on vähän pelätty.
Tankero
14.10.2007 16:34:21
MUlle käy mikä vaan, aivan sama. Sävellaji on täysin vapaa, aivan sama, voin laulaa.

Eikö tampereella ole minkäänlaisia järjestyssääntöjä.
Varmasti, vissiin.
isojussi
14.10.2007 16:50:25

Sanotaan vaan, että ton anoppi on kova tekeen mustaa makkaraa.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Timi
14.10.2007 18:05:16
Sanotaan vaan, että ton anoppi on kova tekeen mustaa makkaraa.

Kait ruokaaki saa?
Kylmän viileesti!
jjussila
14.10.2007 18:08:23
Kait ruokaaki saa?

Älä tarjoo tota kommenttia paikan päällä, saattapi olla henki höllässä; soon toi musta pötkö melkonen kansalliseväs siellä....
..ei helev...olisko noin?.....
isojussi
14.10.2007 18:21:26
Älä tarjoo tota kommenttia paikan päällä, saattapi olla henki höllässä; soon toi musta pötkö melkonen kansalliseväs siellä....

Ja hyvää ja terveellistä.

Tosin Plevnassa on kyllä hyvä ruoka.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Tankero
14.10.2007 19:41:17

Atrialla on parempaa. Etenkin keitettynä.
Varmasti, vissiin.
manjaana
14.10.2007 20:44:48

Tosin Plevnassa on kyllä hyvä ruoka.

No niin oli kyllä, slurps...
Vian löytäminen on helppoa; paremmaksi paneminen onkin ihan toinen juttu.
EP
14.10.2007 22:14:26
Atrialla on parempaa. Etenkin keitettynä.

Roskapuhetta!
paice60
15.10.2007 10:47:10

Kantolassa ei ole mitään sääntöjä, olethan sinäkin siellä.
Vittu näitä hommia.
Coelhinho21
15.10.2007 15:27:32

Kantolassa ei ole mitään sääntöjä, olethan sinäkin siellä.

On täällä kaks liikenneympyrää ja liikennevalotkin löytyvät apaut parinkymmenen kilometrin päästä naapurikunnasta.
..jaa, mitenkähän tämä taas liittyy pikkuesoihin tai edes sääntöihin..?

Onko joku muuten ottanut asiakseen kysellä majoituspuolta vai hoitaako jokainen parhaaksi näkemällään tavalla?
Parempi pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa typerältä kuin avata se ja poistaa kaikki epäilykset :-)
uruttaja
15.10.2007 15:30:54
On täällä kaks liikenneympyrää ja liikennevalotkin löytyvät apaut parinkymmenen kilometrin päästä naapurikunnasta.

Onko joku muuten ottanut asiakseen kysellä majoituspuolta vai hoitaako jokainen parhaaksi näkemällään tavalla?

Tampereella on lukuisia, jokaisen rahapussille sopivia majoitustiloja. Omena taitaa olla sieltä edullisimmasta päästä.

Minä olen ratkaissut tuon ongelman. Hyppään yöllä junaan. Se lähtee muistaakseni 2.15 tai sinne päin. Ihan riittävän paljon ehtii rypemään tuohonkin mennessä.
mack the knife
15.10.2007 15:31:58 (muokattu 15.10.2007 15:32:32)
Tampereella on lukuisia, jokaisen rahapussille sopivia majoitustiloja. Omena taitaa olla sieltä edullisimmasta päästä.

Minä olen ratkaissut tuon ongelman. Hyppään yöllä junaan. Se lähtee muistaakseni 2.15 tai sinne päin. Ihan riittävän paljon ehtii rypemään tuohonkin mennessä.

Ja sitten ryvet vielä ravintolavaunussa tappiin asti. Hyvin ehtii.

Edit: Siinähän kyllä taitaa tulla se tappi jo puoli kolme. Mutta taskupullo.
COVS n:o 1.
uruttaja
15.10.2007 15:36:05
Ja sitten ryvet vielä ravintolavaunussa tappiin asti. Hyvin ehtii.

Edit: Siinähän kyllä taitaa tulla se tappi jo puoli kolme. Mutta taskupullo.

Vanha Kettu. Aina olen pärjännyt pääni.
kuunsirppi
15.10.2007 19:33:29

Joo, kaikki hoitaa omat majoittumisensa ;o)
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
kuunsirppi
22.10.2007 18:47:00
Nonni ja mä sitten perun puheeni, eli lupasin mennä seuraavana päivänä keikalle :o/
Tosin vaan Hämeenkyröön, eli ehdin hyvin nukkua mökillä kunnon päikkärit ennen keikalle menoa.

Pitäis kait kohta laittaa kyselyä vielä lopullisesta (?) kokoonpanosta, kuka tuo mitäkin laitteita ja soittimia ja sitten jokainen voi mun mielestä tilata oman safkansa etukäteen.
Meen paikalle 2.11. syömään, niin voin vähän kuulostella siellä, onko heillä jotain toivomuksia
manjaana
22.10.2007 19:08:22
Nonni ja mä sitten perun puheeni, eli lupasin mennä seuraavana päivänä keikalle :o/
Tosin vaan Hämeenkyröön, eli ehdin hyvin nukkua mökillä kunnon päikkärit ennen keikalle menoa.

Pitäis kait kohta laittaa kyselyä vielä lopullisesta (?) kokoonpanosta, kuka tuo mitäkin laitteita ja soittimia ja sitten jokainen voi mun mielestä tilata oman safkansa etukäteen.
Meen paikalle 2.11. syömään, niin voin vähän kuulostella siellä, onko heillä jotain toivomuksia

Ettäs kehtasitkin 8(
Vian löytäminen on helppoa; paremmaksi paneminen onkin ihan toinen juttu.
kuunsirppi
22.10.2007 19:11:48
Ettäs kehtasitkin 8(

*nolo*,,,,,,,
paice60
22.10.2007 19:22:13

Saako syödä kotona sitä ennen vai meneekö porukan pettämiseksi?
Vittu näitä hommia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)