tom tom 23.01.2004 14:03:00 | |
---|
turha on oikeestaan kysyä keneltäkään mikä setti on "hyvä" koska kaikilla on aina omat mielipiteensä. tottahan jotkut kumut on hyviä mutta ne nyt luonnollisesti maksaa enemmän. mun kokemukset noista kaikista seteistä on se ettei ne merkittävästi eroa soitannolliseti jos hintakin on sama. Taman rummut on hyviä mutta ei nekään yhtä samanlaista settiä myy pelkästään. |
skanky 23.01.2004 14:19:12 | |
---|
Tsekkaa mun profiili. Sieltä löytyy. "Jesus built my hotrod!" |
helma29 24.01.2004 11:09:40 | |
---|
btw. Oletteko panneet merkille, että tosi harvoissa levytyksissä rummuissa todellakin kuuluu rummun ääni; yleensä esim. tomisoundit ovat lähinnä yläkalvon lyöntiääntä ja basari napsahdus. Kannattaa katsella rumpuja, jotka tuntuvat hyviltä soittaessa ja tietenkin kuulostavat OMAAN korvaan hyvältä. Myöskin se kannattaa huomioida, että jos on vaikka kovakätinen rumpali, unohtaa ohuet "herkät" rummut; ne yleensä menee tukkoon kunnolla paukuteltaessa. Käy katsomassa netistä ulkolaisia valmistajia, muita kuin valtamerkkejä. Voit löytää hyviäkin ratkaisuja, paremmalla hinnalla kotiinkuljetettuna. Sitten tietenkin jää pois se "ennen-ostoa-testaaminen"; mutta eikö olisikin makeeta omistaa rummut, joita toisilla ei ole? ;) |
grooveri 26.01.2004 11:18:02 | |
---|
btw. Oletteko panneet merkille, että tosi harvoissa levytyksissä rummuissa todellakin kuuluu rummun ääni; yleensä esim. tomisoundit ovat lähinnä yläkalvon lyöntiääntä ja basari napsahdus. Kannattaa katsella rumpuja, jotka tuntuvat hyviltä soittaessa ja tietenkin kuulostavat OMAAN korvaan hyvältä. Myöskin se kannattaa huomioida, että jos on vaikka kovakätinen rumpali, unohtaa ohuet "herkät" rummut; ne yleensä menee tukkoon kunnolla paukuteltaessa. Käy katsomassa netistä ulkolaisia valmistajia, muita kuin valtamerkkejä. Voit löytää hyviäkin ratkaisuja, paremmalla hinnalla kotiinkuljetettuna. Sitten tietenkin jää pois se "ennen-ostoa-testaaminen"; mutta eikö olisikin makeeta omistaa rummut, joita toisilla ei ole? ;) Jätkä puhuu asiaa :) ?? |
Ostahan sieki kuule Yamaha stage customit,suhteellisen edullinen ja vieläpä erittäin hyvä setti:),,,Koot on tietenki 20',10',12',14',14'...no ei oo pakko ostaa jos ei taho:) Pääasia että on hauskaa!!!!perskele |
juoni 29.01.2004 17:47:56 | |
---|
Koot on tietenki 20',10',12',14',14'...no ei oo pakko ostaa jos ei taho:) Melkoset kannut, kun esim. tuo 20' on 20 jalkaa eli noin 6 metriä! Lahjattomat Treenaa |
ltg 29.01.2004 17:50:49 | |
---|
Melkoset kannut, kun esim. tuo 20' on 20 jalkaa eli noin 6 metriä! Eihän ne pienet rummut miltään näytä. Mä olen kerran käynyt metsässä. Siellä oli pirusti puita. |