Aihe: Talent
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1022 23 24 25 26
Anonymous-jazz
15.10.2007 06:45:08

Aika hirveää sontaa, varsinkin se papparainen Tyroksen kanssa oli jotain helvetin ahdistavaa.

Ilman heikäläisiä ei olisi tätä koko formaattia olemassa. Ei ne sinne alkukarsintoihin halua mitään täydellisyyksiä mukaan kuin muutaman. Nämä tyros äijät ynnä sun muut tuovat väriä koko kisaan.
"Belssonin tulisi opetella soittamaan ensin yhtä bassorumpua kunnolla ennen toisen lisäämistä settiinsä" - Buddy Rich 1949, kommentoituaan Louis Bellsonin tuplabassari ideaa.
Sertzo S
15.10.2007 07:01:14 (muokattu 15.10.2007 07:04:23)
Ilman heikäläisiä ei olisi tätä koko formaattia olemassa. Ei ne sinne alkukarsintoihin halua mitään täydellisyyksiä mukaan kuin muutaman. Nämä tyros äijät ynnä sun muut tuovat väriä koko kisaan.

Näinhän se on. Nauroin ja säälin samalla pappaa, mutta tuskin hän tuosta kokemuksesta oli silti moksiskaan. Rohkea ukko. Vähän kateuttakin tunsin laitteitteistaan, joten olispa mullakin näiden vanhojen laitteitteni lisäksi uusia ja Tyros, niin...
Jormaz
15.10.2007 08:47:23
Ehkä häiritsevintä on se taustalta kuuluva 12-vuotiaiden kimitys "JATKOON!!1". Siis, se yleisö pistäisi joka ikisen yrittäjän jatkoon.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Sertzo S
15.10.2007 09:19:06
Ehkä häiritsevintä on se taustalta kuuluva 12-vuotiaiden kimitys "JATKOON!!1". Siis, se yleisö pistäisi joka ikisen yrittäjän jatkoon.

Kansan makua ei kai näin ollen voi koskaan tarpeksi aliarvioida.
Taisi sittenkin olla vain lapsenomainen yksilöllinen mielipide.
Lähiöravintolan (=juottola) kaameimatkin karaokekailottajat saavat rahvaan tanssimaan suohumppaa onnenhymy huulillaan postimerkin kokoisella parketilla.
Kyllä kansa tietää!
JCM
15.10.2007 09:23:13

Ehdottoman samaa mieltä. Mun mielestä on aina hienoa törmätä ihmisiin, jotka eivät ole kadottaneet sitä lapsenomaista innostusta jotakin asiaa kohtaan. Tai ovat löytäneet sen uudestaan.

Minä oon kanssanne muuten ihan samaa mieltä, mutta siihen lapsenomaiseen innostukseen sekoittuneesta konkreettisesta lapsenomaisuudesta olisi kyllä jo tuossa vaiheessa pitänyt päästä edes jonkin asteisen etäisyyden päähän.

Siis: Sehän oli, kuin 4 vuotias lapsi olisi summittaisesti painellut koskettimia ja nappuloita.

Lapsenomainen into ja lapsenomaisuus ei mun mielestä kyllä riitä, pitäis olla vähän sitä yritystäkin:)
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Sertzo S
15.10.2007 11:05:45
Minä oon kanssanne muuten ihan samaa mieltä, mutta siihen lapsenomaiseen innostukseen sekoittuneesta konkreettisesta lapsenomaisuudesta olisi kyllä jo tuossa vaiheessa pitänyt päästä edes jonkin asteisen etäisyyden päähän.

Siis: Sehän oli, kuin 4 vuotias lapsi olisi summittaisesti painellut koskettimia ja nappuloita.

Lapsenomainen into ja lapsenomaisuus ei mun mielestä kyllä riitä, pitäis olla vähän sitä yritystäkin:)

Kun soitinteknologia on kehitetty tuohon muotoon, mitä se nykyisin on, niin jotkut täysin lahjattomat aikuisetkin lapsenuskossaan kuvittelevat olevansa soittajia ja muusikoita täysin vailla aikaisempaa kokemusta ja oppia. Sellaista vikaa tuolla papallakin lienee päässään. Tunnen ainakin yhden vastaavan tapauksen täältäkin, joka kutsui minut kerran sävellyksiään kuulemaan ja "piilossa" voi olla ja on varmaan muitakin näitä "säveltäjiä."
t.heiska
15.10.2007 13:22:07 (muokattu 15.10.2007 13:43:13)
http://www.youtube.com/watch?v=jTN3JqwsnhA

Eipä tuolla briteissäkään kaikki esitykset ole täyttä kultaa

EDIT: pistetääs tämäkin vielä http://www.youtube.com/watch?v=r1E6EbVBe88&NR=1 Ja lisätään sen verran, että temppu olisi onnistuessaankin ollut yksi ankeimmista taikatempuista ikinä.
Simo78
15.10.2007 16:33:00 (muokattu 15.10.2007 16:34:40)
http://www.youtube.com/watch?v=jTN3JqwsnhA

Eipä tuolla briteissäkään kaikki esitykset ole täyttä kultaa

EDIT: pistetääs tämäkin vielä http://www.youtube.com/watch?v=r1E6EbVBe88&NR=1 Ja lisätään sen verran, että temppu olisi onnistuessaankin ollut yksi ankeimmista taikatempuista ikinä.

Suomessa toi ois ollut jatkoon menevä suoritus=) Kyllä sai nauraa(siis toi "taikuri")

"Kylie" taasen oli, voi tätä myötähäpeän määrää...
Simo78
15.10.2007 16:39:16
Oli kyllä ihme hämmästelyä toi esitys. Ja muutenkin niin välimallin ohjelma, että päätin hieman keventää tunnelmaa:
http://www.grapheine.com/bombaytv/v2/play.php?id=100189

Toi video on kyllä vähintään yhtä huono, kuin noi talentin esitykset, jos ei jopa huonompi. Ei keventänyt tunnelmaa, ainakaan multa!
Uruk
16.10.2007 09:45:50
Mä oonkin nähnyt Invisiblesin livenä, ja soittanut samassa mestassakin. Mut mä oonkin kovis. Tai sitte en.

En tykännyt nytkään, enkä digannut silloinkaan. Tuo on kai niitten "hitti" tuo Charlotte tai jotain, en tiiä. Niitten Mamma-manageri oli muistaakseni ihan jees tyyppi, ehkä.

Mutta kauheeta kauraa oli pääasiassa juu, toivottavasti paranee.

Tunnetaan itekki toi "The Invisibles", jumalauta että maailma on pieni.
http://www.myspace.com/krakenistkrieg
Simo78
16.10.2007 10:23:47
Tunnetaan itekki toi "The Invisibles", jumalauta että maailma on pieni.

Ja ehken pienempi kuin luuletkaan, kai se pitää tunnustaa, että serkku-tyttö soittelee bassoa kyseisessä orkesterissa. Seurannut olen siis jo pidempää heidän soitteluitaan, kehitystä on kyllä tapahtunut. Mutta ehkäpä toi talent oli vielä turhan suuri haaste, ja olikin!
J.Newkid
16.10.2007 11:02:43

Kyllä mä henkilökohtaisesti valitsen Maajussille Toosaa -ohjelman tämän sijasta. Säälittävää skeidaa
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t
Anonymous-jazz
16.10.2007 13:05:19

Kansan makua ei kai näin ollen voi koskaan tarpeksi aliarvioida.
Taisi sittenkin olla vain lapsenomainen yksilöllinen mielipide.
Lähiöravintolan (=juottola) kaameimatkin karaokekailottajat saavat rahvaan tanssimaan suohumppaa onnenhymy huulillaan postimerkin kokoisella parketilla.
Kyllä kansa tietää!

Näinhän se nimenomaan menee...
"Belssonin tulisi opetella soittamaan ensin yhtä bassorumpua kunnolla ennen toisen lisäämistä settiinsä" - Buddy Rich 1949, kommentoituaan Louis Bellsonin tuplabassari ideaa.
Uruk
17.10.2007 20:26:44
Ja ehken pienempi kuin luuletkaan, kai se pitää tunnustaa, että serkku-tyttö soittelee bassoa kyseisessä orkesterissa. Seurannut olen siis jo pidempää heidän soitteluitaan, kehitystä on kyllä tapahtunut. Mutta ehkäpä toi talent oli vielä turhan suuri haaste, ja olikin!

True, true.
http://www.myspace.com/krakenistkrieg
Askorbiinihappo
17.10.2007 21:47:18

Serkkutytön kaveri ilmeisesti toimii laulajana tossa, nimee en muista. Oli kyllä muutama vuos takaperin asenne hällä kohdallaan, kun luukutettiin serkuillani just tota "Charlottea."

Maailma on pieni ;)
Sää ja mää Mää ja sää On yhdessä lutuista lällättää
Ville S
18.10.2007 14:54:22
Ens jaksossa näköjään Suomi Rock bändi, saapi nähdä minkälaista kamaa tulossa...

Joku mainitsi Beat Warriorsit. Olen tavannut herrat ja pakko sanoa että jos kerta ovat ohjelmassa, on Taitavaa beatbox/streetdancea (vai mikä se on?) luvassa!
JPQ
19.10.2007 04:58:31

Hammaslääkäri oli kyllä yliveto koska tässä haetaan myös showta ja jotenkin soundien käyttö kamalan kuuloista valitettavasti tuskin laitteen vika...
Jokunen
21.10.2007 20:59:23
En olisi päästänyt Nessun Dorma -äijää jatkoon. Melko kireän kuuloista ja tuli sellainen väkisin puskemisen vaikutelma. Vibrasta en tykännyt myöskään.
"Räppärit on niin syvältä............. ne ei ajele millään muulla kun jollain bling bling kaaroilla ja näyttäis ihan että niillä olis paskat housussa kun roikottaa niitä housujaan hyi helwetti=# Rokkareissa on taas asennetta niin vitusti."
arppah8
21.10.2007 23:48:55

En olisi päästänyt Nessun Dorma -äijää jatkoon. Melko kireän kuuloista ja tuli sellainen väkisin puskemisen vaikutelma. Vibrasta en tykännyt myöskään.

Jännää silti, että miehen laulaminen oli varsin helpon näköistä, vaikka kuulostikin kireältä ja vaikealta.
I rather be a jerk than being hip like you.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)