Chrissie 14.10.2007 18:43:22 | |
---|
Onkos siellä nyt Marttikin paksuna? Sillä lapsella olisi varmasti auvoinen tulevaisuus... Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
mipi 14.10.2007 18:47:56 | |
---|
Sillä lapsella olisi varmasti auvoinen tulevaisuus... Lapsi parka... "Mielipiteet ovat kuin peräröörit, jokaisella on yksi." -Mike Monroe |
Zelana 14.10.2007 19:01:27 | |
---|
Heh, tänään pitäis olla tulossa asukkaiden rutiineja muuttava yllätys illalla. Olis sinällään hauska jos Martinan mies tulisi taloon, kun se kerran on talkshow'ssakin vierailemassa. Ja onhan sekin "julkkis". Vaikka ei taitais olla enää mikään rutiinien muutos, jos uusia ihmisiä tulis taloon :) |
Joees 14.10.2007 19:17:03 | |
---|
Heh, tänään pitäis olla tulossa asukkaiden rutiineja muuttava yllätys illalla. Olis sinällään hauska jos Martinan mies tulisi taloon, kun se kerran on talkshow'ssakin vierailemassa. Ja onhan sekin "julkkis". Vaikka ei taitais olla enää mikään rutiinien muutos, jos uusia ihmisiä tulis taloon :) Päiväunikielto olis jees. Heti herätyksen tultua pitää nousta ylös ja sillee. Niinku viime vuonna. Ai että Kadia vituttas. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Jormaz 14.10.2007 20:24:51 | |
---|
Sitä varten ne on lisänneet tämmöisen präntin tonne äänestysohjeitten loppuun: Oishan se pitänyt arvata. Hölmö minä. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Zelana 14.10.2007 21:19:35 | |
---|
Päiväunikielto olis jees. Heti herätyksen tultua pitää nousta ylös ja sillee. Niinku viime vuonna. Ai että Kadia vituttas. Kadi olis kyl kiukkunen. Mut muistaakseni se meni viime vuonna sitten siihen, että porukka meni kymmenen maissa nukkumaan jos ei ollu mitään tekemistä. Nyt noi sentään jaksaa olla hereillä puolille öin. |
Dunga 14.10.2007 21:25:33 | |
---|
Kadille kyllä kuppi maistuu näköjään, aika surullisen näköstä. |
Kadille kyllä kuppi maistuu näköjään, aika surullisen näköstä. Olihan se juu... Yllättävästi vaan Jussi "kirii", vaikka Kadin piti voittaa äänestys helposti. "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
Jormaz 14.10.2007 21:32:37 | |
---|
Vappu näyttää kauempaa ihan joltain sarjakuvasankarilta, on siinä puvustajalla ollut mielikuvitusta. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Alpha 14.10.2007 21:38:28 | |
---|
BB voi tehdä ihan mitä tahansa ja koska mitä tahansa. Nielkää se... |
Dunga 14.10.2007 21:58:18 | |
---|
Vaikutti ihan fiksulta äijältä toi Esko ton haastattelun perusteella. Vapun kyssärit oli kyllä aivan hanurista. |
timanttiananas 14.10.2007 22:48:47 (muokattu 14.10.2007 22:50:34) | |
---|
Mitä ihmettä Kadi alko selittää faijasa rattijuopumuksista? Ja yleisö tietty nauraa ja taputtaa, niin Suomea. :) Martinan vahvuudesta sanosin että enemmänhän se vaikuttaa kaipaavan pönkitystä omalle itsetunnolle kun koko ajan täytyy korostaa ja vääntää rautalangasta omaa ulkonäköä ja luonteenpiirteitä... Hassua kun kysytään vaikka onko reilua ja oikein laukoa mielipiteet aina suoraan joka tilanteessa, "en tiedä mut se on vaan se mikä mä oon, en mä muuten olis Martina". Onko kyseessä joku The Henkilö jonka tekemisiä ei voi/tarvitse mitenkään kyseenalaistaa tai pohtia, toisin kuin kaikkien muiden. E: Suomi isolla! Not all who wander are lost |
aivokuolio 14.10.2007 23:23:38 | |
---|
Kadille kyllä kuppi maistuu näköjään, aika surullisen näköstä. Niin, varsinkin Suomessa moinen käytös on ennenkuulumatonta. I've got soul but I'm not a soldier |
Dunga 15.10.2007 09:54:21 (muokattu 15.10.2007 10:00:32) | |
---|
Niin, varsinkin Suomessa moinen käytös on ennenkuulumatonta. Ja sarkastinen pointtisi oli...? Tollanen (aamu)tenutus on mielestäni aika surullista katottavaa joka tapauksessa. |
bedlam 15.10.2007 09:58:48 (muokattu 15.10.2007 09:59:40) | |
---|
Vaikutti ihan fiksulta äijältä toi Esko ton haastattelun perusteella. Täytyy tunnustaa, että ennakkoluulojeni vuoksi yllätyin tästä suuresti. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
MV 15.10.2007 10:00:31 | |
---|
Ja sarkastinenpointtisi oli...? Tollanen (aamu)tenutus on mielestäni aika surullista katottavaa joka tapauksessa. Mitäs surullista siinä nyt on? The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher |
Dunga 15.10.2007 10:03:18 | |
---|
Mitäs surullista siinä nyt on? Muija koittaa aamulla epätoivoisesti ryystää änkyräkännissä kaikki mitä voi, ennen kuin juomat viedään pois. Aika surulliselta se näytti, katsoitko? |
MV 15.10.2007 10:04:30 (muokattu 15.10.2007 10:05:17) | |
---|
Muija koittaa aamulla epätoivoisesti ryystää änkyräkännissä kaikki mitä voi, ennen kuin juomat viedään pois. Aika surulliselta se näytti, katsoitko? En katsonut mutta kuulostaa rehelliseltä toiminnalta mitä tekisin itsekin jos talossa olisin:) The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher |
Dunga 15.10.2007 10:06:21 (muokattu 15.10.2007 10:06:56) | |
---|
En katsonut mutta kuulostaa rehelliseltä toiminnalta mitä tekisin itsekin jos talossa olisin:) Joutuisin suakin sitten surkuttelemaan ;) |
stickyfinger 15.10.2007 11:00:10 | |
---|
Martinan vahvuudesta sanosin että enemmänhän se vaikuttaa kaipaavan pönkitystä omalle itsetunnolle kun koko ajan täytyy korostaa ja vääntää rautalangasta omaa ulkonäköä ja luonteenpiirteitä... Hassua kun kysytään vaikka onko reilua ja oikein laukoa mielipiteet aina suoraan joka tilanteessa, "en tiedä mut se on vaan se mikä mä oon, en mä muuten olis Martina". Onko kyseessä joku The Henkilö jonka tekemisiä ei voi/tarvitse mitenkään kyseenalaistaa tai pohtia, toisin kuin kaikkien muiden. Joo, on aika vääristynyt minäkuva tuolla Martinalla. Tv:stä nähdyn perusteella sairalloisen itsekeskeinen ja omaa egoansa pönkittävä akka, jolla oikeasti on selkästi pohjimmiltaan huono itsetunto, vaikka yrittää kovasti muuta esittää. Ainoat asiat mitkä häntä näyttävät huvittavan, ovat ne jotka liittyvät nimenomaan häneen, eritoten häneen ulkonäköönsä. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |