BigPapa 14.10.2007 13:11:09 | |
---|
Tänne voi laittaa mietteitä ja ajatuksia roots-skaban tiimoilta. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
blaekie 14.10.2007 15:08:30 | |
---|
no niin kaikki huuliharppu, saksofoni, hammond, zydeco hanuri ja säkkipilli mestarit mukaan vaan , mielenkiinnolla jäädään odottelemaan :-) Nii onkii ... |
stratomaster 14.10.2007 15:15:57 | |
---|
No mie ainakin osallistun. Pitäisköhän vetästä haitarilla? Tosin ei oo zydeco-vehjettä, mutta Kouvolan Casotto on kaapissa! :D |
BigPapa 14.10.2007 15:33:44 | |
---|
No mie ainakin osallistun. Pitäisköhän vetästä haitarilla? Tosin ei oo zydeco-vehjettä, mutta Kouvolan Casotto on kaapissa! :D Venatkaas hetki. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
stratomaster 14.10.2007 16:06:17 | |
---|
|
BigPapa 14.10.2007 16:10:42 | |
---|
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Kiljotiini 14.10.2007 16:26:13 | |
---|
Jeesshh, loistava idea!!! Rapsautin plussan jo pelkästä ideasta.. :) Tästä vois kyllä tulla ihan samanlainen perinne kun tosta kitaransoitto-puolen sooloskabastakin No voi turhuuksien turhuus kun on turha turhuus. Rölölöö |
BigPapa 14.10.2007 18:21:54 (muokattu 14.10.2007 18:39:38) | |
---|
Vaikka en ihan kenties täytä noita roots-ehtoja niin oon mukana ihan kannatuksesta ja ennakkoluulottomasti ja huumorillahan tässäkin mennään ; puoli tuntia treenia putkella, jota en osaa muutenkaan edes käyttää...urun lisäsin soolon tueksi en niinkään taustaksi. Mutta aika roots-lepponen meininki "sooloon" tuli kuitenkin...ehkä? Otamma mukaan vaikka taustaa olikin hivenen käpälöity fillien muodossa. Pipomme eivät kiristä eivätkä karvalakkimme ole syvällä tai syvältä. Ja lepposena pysyköönkin meininki, joka tavalla. Vadduilua ei katsota hyvällä. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Urmas Potkuri 14.10.2007 20:11:54 | |
---|
Heh! Huuliharppuja löytis, mutta ei tarkoitukseen kelpaavaa mikkiä. Huomenna kauppaan, jos vaan ennättää. Ellei, niin sitten Tele. Mutta hyvä tausta ja idea ylipäätään Lussa Papalle. Ei ole murhetta, jota viini ja
värähtelevä rautalanka ei lohduttaisi. |
Makkari 14.10.2007 20:38:33 | |
---|
Höh, taustahan on aivan liian pitkä. Eihän kunnon roots-soittaja soita kuin korkeintaan 15 sekunnin sooloja, vai? ;) I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
Höh, taustahan on aivan liian pitkä. Eihän kunnon roots-soittaja soita kuin korkeintaan 15 sekunnin sooloja, vai? ;) Tai sitten 15min. mutta ehkä seuraavassa skabassa..8DD The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
WanhaWetäjä 14.10.2007 21:37:22 | |
---|
Otamma mukaan vaikka taustaa olikin hivenen käpälöity fillien muodossa. Pipomme eivät kiristä eivätkä karvalakkimme ole syvällä tai syvältä. Ja lepposena pysyköönkin meininki, joka tavalla. Vadduilua ei katsota hyvällä. No joo... Mä yritin kyllä "vaan" tyhjiin kohtiin sitä urkua pukata, kun toi putkiosasto on varsin vaiheessa...sen kyllä kuulee,HOHO Mutta...prkl, helvetin kivahan tollasta on soittaa, vaikka se ei nyt se lempilaji oliskaan!Tai ehkä just siks kun se on mulle "humppaeinarille" vähän outoa. Varsin letkeän mukava tausta sinänsä. Roots tai ei niin roots, musiikki on musiikkia, en mä mikään roots/blues vihaaja ole, tietyistä valinnoista johtuen = humppaa&huttua kohta 30 vuotta ammattina, ei vaan ole riittänyt intoa/aikaa tutustua ns kympillä ihan kaikkeen;-) Kunpa voiskin unohtaa hutun ja alkaa soittaan pelkästään jotain musiikkia ;-/ |
BigPapa 14.10.2007 22:15:07 (muokattu 14.10.2007 22:30:49) | |
---|
Noni, ny tuli tämmöstä. En oo ite oikeen tyytyväinen muttaku ei taidot riitä :) Mikäs tossa nyt, hyvä meininki ja täältä varmaan saa tulevaisuudessa osviittaa ja vinkkiä monessa muodossa, jopa tälläinen vanha kehäraakki niinkuin minä. Aina voi oppia lisää. Musta on mukava soittaa näissä skaboissa koska muuten aktiivisuus vois olla pyöreä nolla, no ei nyt kuitenkaan, mutta pitää tämäkin soittovirettä yllä. Tällä kerralla vedin mitä vedin ja hauskaa oli ainakin mulla. Kiippareita en oo ikinä soittanut muutakuin korvakuulolta joskus treenannut Whiter Shade Of Palen ja Vanhan Holvikirkon kaksikätisesti ja jotain blues ja gospeljuttuja, enkä niitäkään tosissani. Seuraavalla kerralla ehkä kitaraa mukaan, mutta hauskaa pitää olla tai ei tuu mittää. Mikähän tääkin vuodatus nyt oli..hoho!!!! The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Heikki 14.10.2007 22:36:11 | |
---|
Noni, ny tuli tämmöstä. En oo ite oikeen tyytyväinen muttaku ei taidot riitä :) Toihan on paras tähän mennessä. |
BigPapa 14.10.2007 22:44:19 (muokattu 15.10.2007 00:36:03) | |
---|
Toihan on paras tähän mennessä. No niinhän mä just sanoin...vai sanoinko...jotain mä kumminkin sanoin...8) no nyt sit tämmöstä 8) ww jo veti putkella, ja hyvin vetikin, mut mä laiton kitaran polville ja kaivoin lasisen pilleripurkin, ja vetelin "lapsteelinä" , hohoh. Vähän on intonaatio hakusessa, mut sellasta se on. David Lindley....Buddy Emmons....hyvin naukuu.... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
blaekie 15.10.2007 00:41:07 (muokattu 15.10.2007 00:42:39) | |
---|
Voi olla että menee riman alitukseksi, mutta mielenkiinnosta sitä kohtaan mihin tuo nykyinen ykkössoittimeni venyy... ei mitään , hyvä että kuullaan muutakin kuin kitaroita, klarinetin saundista olen aina tykänny. David Lindley....Buddy Emmons....hyvin naukuu.... just 8) kun osaiskin silleen kun noin heput ... vaikee laji, Nii onkii ... |
Manetti 15.10.2007 00:45:01 | |
---|
Heiiiiiii, täällähän on rento meininki, hyvä hyvä......8) |
BigPapa 15.10.2007 00:45:27 | |
---|
ei mitään , hyvä että kuullaan muutakin kuin kitaroita, klarinetin saundista olen aina tykänny. Hyvä soundi on, huuliharpisteja vähän kaivattais tähän mukaan. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Manetti 15.10.2007 00:46:32 | |
---|
Hyvä soundi on, huuliharpisteja vähän kaivattais tähän mukaan. No perhana, täytyypä kaivaaa munnarit esiin...8) |
BigPapa 15.10.2007 00:58:13 (muokattu 15.10.2007 01:01:26) | |
---|
just 8) kun osaiskin silleen kun noin heput ... vaikee laji, Must toi meni hyvin...hyvä soundi ja hyvää liu'uttelua...kyl mäki viel joskus kun kasvan vielä isommaksi...8DD The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |