Miikathebest 13.10.2007 14:16:02 | |
---|
Miettikääpäs miten esimerkiksi BB:n Tellu samanlaisessa julkisuuden ryöpytyksessä kuin Martti... se olis varmasti jossain hoidossa. Katellaan nyt miten tilanne kehitty... toivottavasti olis vaikka... no sanotaan kuka tahansa talon naisista Martiinan kanssa häätöäänestyksessä ja se toinen pudotettais. Se olis ihan oikein. Nyt varmasti Ainarikin saisi käydä jo aivan toisenlaisia keskusteluja. Liikaa säröä! |
Toveri 13.10.2007 22:28:33 | |
---|
Hoho, ei hemmetti. "Nyyh, en saa viinaa ku mulla on lääkekuuri MÄ LÄHEN HIMAAN nyyh". Romantikkoitkijät #2
100 hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
Pendulum 13.10.2007 23:01:54 | |
---|
Hoho, ei hemmetti. "Nyyh, en saa viinaa ku mulla on lääkekuuri MÄ LÄHEN HIMAAN nyyh". Ja sit vielä sano siihen päälle, että kotona ei välittäis lääkekuurista vaan jois viinaa siltikin. Säälittävä juoppo toi Tiina |
Miikathebest 13.10.2007 23:06:38 | |
---|
No nyt se nähdään... lisää Tellua... mitäköhän tossa aiemminkin sanoin. Liikaa säröä! |
ChangeOfSeasons 13.10.2007 23:19:28 (muokattu 13.10.2007 23:19:52) | |
---|
minua kyllä todella ottaa päähän antibiooteilla leikkiminen. minkä takia se niitä syö? |
Jormaz 13.10.2007 23:20:24 | |
---|
minua kyllä todella ottaa päähän antibiooteilla leikkiminen. minkä takia se niitä syö? Hammassärkyyn.. älä kysy. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
ChangeOfSeasons 13.10.2007 23:28:06 | |
---|
Hammassärkyyn.. älä kysy. niin sitä pitää! bb ilmeisesti antoi kun ei tavaralistalta löytynyt? |
Jormaz 14.10.2007 00:17:48 | |
---|
niin sitä pitää! bb ilmeisesti antoi kun ei tavaralistalta löytynyt? Niin kai. Eikö tuommonen hammassärky pitäis hoitaa jollain muulla kuin lääkkeillä? Jos se aikoisi vielä toista kuukautta olla talossa.. Seuraavassa äänestyksessä varmaan Martti ja Tiina. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Köttelö 14.10.2007 11:08:55 | |
---|
Niin kai. Eikö tuommonen hammassärky pitäis hoitaa jollain muulla kuin lääkkeillä Olisivat antaneet hohtimet eikä mitään pillereitä. Hard suck hallelujah. |
TKT 14.10.2007 16:32:33 (muokattu 14.10.2007 16:32:45) | |
---|
Kuka poistuu tänään talosta? Itse olen vahvasti sitä mieltä, että Jussi poistuu talosta. Syynä mielipiteeseeni on, että uskon Kadilla olevan enemmän faneja. Muutenkin Kadi saisi jäädä taloon, koska kuitenkin mukavampaa katsottavaa kuin "tuppisuinen" Jussi. Jussi ulos, siinä on tulos! Prisoner 93A234 Simon Adebisi |
DaKiller 14.10.2007 16:36:20 | |
---|
Uskoisin, että äänestys on tänään selvin tähän mennessä. Kadi vie jussia 100-0. Eli jussi putoaa. |
Jormaz 14.10.2007 16:37:53 | |
---|
Johan se eilen näytettiin mimmonen on äänien väliaikatulos, ei ollut epäselvyyttä että Jussi lähtee. Sammuko se Jussi eilisessä lähetyksessä paskalle vai kuinka? Koomisen näköistä oli kun kännissä lähti ettimään vessaa. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Joees 14.10.2007 16:56:09 | |
---|
Johan se eilen näytettiin mimmonen on äänien väliaikatulos, ei ollut epäselvyyttä että Jussi lähtee. Sammuko se Jussi eilisessä lähetyksessä paskalle vai kuinka? Koomisen näköistä oli kun kännissä lähti ettimään vessaa. Juu, kyllähän tuolle tapahtumalle tuli hymähdeltyä tovi. Mä olettaisin jotta se sammu sinne, siltä se ainakin vaikutti. Ja Jussi taitanee tänään lähteä. Toki, hienoa olisi jos tilanne olisi taas vaihteeksi tiukka. Niin että Jussi olisi mainoskatkoa ennen lähdössä, mutta katkon aikana Jussi onkin kirinyt ja Kadi onkin lähdössä prosentin erolla! Ja lopuksi Jussi lähtee talosta isolla erolla. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
TKT 14.10.2007 17:03:51 (muokattu 14.10.2007 17:04:02) | |
---|
Niin että Jussi olisi mainoskatkoa ennen lähdössä, mutta katkon aikana Jussi onkin kirinyt ja Kadi onkin lähdössä prosentin erolla! Ja lopuksi Jussi lähtee talosta isolla erolla. Näinhän siinä tulee todennäköisesti ellei varmasti käymään. Kuulin muuten villin huhun, jonka mukaan Rambo-Heka olisi tulossa takaisin taloon! http://rambo.banaanisaaret.com/ Prisoner 93A234 Simon Adebisi |
Näinhän siinä tulee todennäköisesti ellei varmasti käymään. Kuulin muuten villin huhun, jonka mukaan Rambo-Heka olisi tulossa takaisin taloon! http://rambo.banaanisaaret.com/ Oottekos kuulleet ettei ketään välttämättä pudotetakaan tänään? Liikaa säröä! |
Jormaz 14.10.2007 17:23:26 | |
---|
Oottekos kuulleet ettei ketään välttämättä pudotetakaan tänään? Sitähän ne ei oikeastaan voi tehdä. Porukka on kuitenkin maksanut äänestämisestä, ja jos ketään ei tiputettaisi niin tuotanto syyllistyisi tavallaan lievään petokseen. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Paby 14.10.2007 17:55:45 | |
---|
Sitähän ne ei oikeastaan voi tehdä. Porukka on kuitenkin maksanut äänestämisestä, ja jos ketään ei tiputettaisi niin tuotanto syyllistyisi tavallaan lievään petokseen. Sitä varten ne on lisänneet tämmöisen präntin tonne äänestysohjeitten loppuun: Subtv ja Metrome Film & TV eivät ole velvollisia missään olosuhteissa palauttamaan kuluttajille äänestykseen käytettyjä rahoja. Subtv ja Metronome Film & TV varaavat itselleen oikeuden muuttaa äänestyskäytäntöjä ja sääntöjä. Kuka muistaa sen että ensimmäisenä vuonna ensimmäisellä viikolla äänestyksessä piti olla kolme asukasta, Perttu, Jani ja Kathy, mutta pääohjaajat olivat suuressa viisaudessaan päätyneet "heittämään arpaa" ja vain kaksi asukasta (Jani ja Perttu) oli äänestyksessä? Sitä tikulla silmään joka vanhoja kaivelee... I'm a runaway son of the nuclear a-bomb. |
gasser 14.10.2007 17:57:18 | |
---|
Sitähän ne ei oikeastaan voi tehdä. Porukka on kuitenkin maksanut äänestämisestä, ja jos ketään ei tiputettaisi niin tuotanto syyllistyisi tavallaan lievään petokseen. Entä jos prosentit menisivät kuin taikaiskusta just nappiin jämptisti tasan? Lähtiskö molemmat vaiko kumpikaan? ihan tosi? |
Joees 14.10.2007 17:59:17 | |
---|
Entä jos prosentit menisivät kuin taikaiskusta just nappiin jämptisti tasan? Lähtiskö molemmat vaiko kumpikaan? Toivottavasti kummatkin. Erityisesti siinä vaiheessa tällainen tapaus olisi suotava kun Tellu ja Piia ovat äänestyksessä... Hähä. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
mipi 14.10.2007 18:34:45 | |
---|
"Mielipiteet ovat kuin peräröörit, jokaisella on yksi." -Mike Monroe |