|
Traditional 14.10.2007 12:20:08 (muokattu 14.10.2007 12:20:22) | |
---|
OT: Näin sitten unta että Joku M-nettiläinen, Maybee Werihukka Sanoi että Agileja saa vain Ranin kautta. tsissus. Musical violence since '05 |
Werihukka 14.10.2007 12:30:09 (muokattu 14.10.2007 12:31:51) | |
---|
OT: Näin sitten unta että Joku M-nettiläinen, Maybee Werihukka Sanoi että Agileja saa vain Ranin kautta. tsissus. Liikaa muusikoiden.nettiä, jos näkee jo uniakin käyttäjistä ;) Edit: Vinkki Mesan Rectoa käyttäville ja seiskalla soittaville. Pistäkää Dimarzion Blazet kitaraanne! Huh, mikä saundi. |
DZN 15.10.2007 11:54:07 | |
---|
Vinkki Mesan Rectoa käyttäville ja seiskalla soittaville. Pistäkää Dimarzion Blazet kitaraanne! Huh, mikä saundi. Vinkki 2. EMG ja recto! Blazet on nähty ja kokeiltu, ei innosta. Aka. Dino and 6077dino |
Werihukka 15.10.2007 12:02:27 | |
---|
Vinkki 2. EMG ja recto! Blazet on nähty ja kokeiltu, ei innosta. Aijaa. Meikäläiselle toimii paremmin kun EMG:t. Ei sillä etteikö emg+mesa olis yks parhaista yhdistelmistä ikinä. :) Ehkä vaihtelu vaan virkistää meikäläistä. |
Eläin 15.10.2007 12:19:52 | |
---|
Ja heti perään vinkki nro.3: Mahonkirunko + vaahterakansi + Lundgren M7 + Triple Recto = onnellisuus. :) Uusi customi nimittäin tuli juuri. Laitan infoa ja kuvia viimeistään ensi viikonloppuna. Everything you believed is a lie. |
DZN 15.10.2007 14:34:30 | |
---|
Ja heti perään vinkki nro.3: Mahonkirunko + vaahterakansi + Lundgren M7 + Triple Recto = onnellisuus. :) Uusi customi nimittäin tuli juuri. Laitan infoa ja kuvia viimeistään ensi viikonloppuna. Rectolle M7? Helmiä sioille, VHT ja M7, sillä tulee hyvää jälkeä! =) Ihan taas asiaan. EMG 707 on yllättävän hyvä mikki. Omaan korvaan se kuullostaa kyllä kutos EMG:itä paremmalta. Recto on omaan makuun hiukan hankala vahvistin. Se ei kuullosta kovin luonnolliselta. Toinen hassu ilmiö on sen mieltymys EMG mikkeihin. Tuohon kun vielä lisää Maxonin od808 niin aletaan olla aikalailla hyvissä soundeissa. Itse pitäydyn edelleen VHT:ssä! Aka. Dino and 6077dino |
DZN 15.10.2007 14:35:14 (muokattu 15.10.2007 14:40:19) | |
---|
Älä pidä meitä jännityksessä noin kauaa. Kuvia ja infoa kehille vaan ihan rohkeasti. Mä oon ollu aina sitä mieltä, että hyvä mahonki toimii komeasti seiskassa. Kunnon mahonki pelaa myös M7:n kanssa hienosti! Aka. Dino and 6077dino |
sonata 15.10.2007 22:02:32 | |
---|
saapas nähdä miten toimii seuraava: Runko: poppelia saarnikannella ja tallassa jytää D-sonic... Semmoinen tulossa ihan muutaman viikon päästä ;) hyvää päivää |
Werihukka 15.10.2007 22:49:22 | |
---|
saapas nähdä miten toimii seuraava: Runko: poppelia saarnikannella ja tallassa jytää D-sonic... Semmoinen tulossa ihan muutaman viikon päästä ;) Hui perkule. Minä jo säikähin, että joku kirjottaa meikäläisen tunnuksella, kun oli sama avatar :) Vois ite vaihtaa kyllä. |
Eläin 15.10.2007 23:11:39 (muokattu 15.10.2007 23:26:16) | |
---|
Älä pidä meitä jännityksessä noin kauaa. Kuvia ja infoa kehille vaan ihan rohkeasti. Mä oon ollu aina sitä mieltä, että hyvä mahonki toimii komeasti seiskassa. Kunnon mahonki pelaa myös M7:n kanssa hienosti! Laitan pidemmän raportin, kun on soittokokemusta karttunut vähän enemmän. :) Kitara on siis hämeenlinnalaisen Teemu Järvisen tekemä, firman nimi Finlandia Instruments. Speksit: Mahonkirunko ja -kaula (2 palaa), ns. syvä liimakaula, 25,5" skaala, ebenpuuotelauta, loimuvaahterakansi, Duncan '59 -kaulamikki ja Lundgren M7 -tallamikki, joissa push/pull-puolitus, TonePros talla ja pysäyttäjäpala, Schallerin lukkovirittimet, luusatula, ebenpuiset mikkikehykset ja kaularaudan aukon suojus, pyöreät helmiäis-inlayt otelaudan reunassa. Lyhyesti sanottuna, tulipa tehtyä vuosisadan ostos. Soitettavuus on parasta, mitä olen koskaan kokenut, ulkonäkö miellyttää, viimeistelystä ei löydy pienintäkään nipotettavaa ja soundi on aivan mahtava. Lundgren tallassa on loistavan erotteleva, tiukka ja selkeä ja Duncan 59 kaulassa on juuri sellainen sopivan "tuhnu" kun kaulamikin mun mielestä pitää ollakin. Tässä joitain (isokokoisia) kuvia: http://www.kolumbus.fi/janne.suominen/Seka%20010.jpghttp://www.kolumbus.fi/janne.suominen/Seka%20016.jpghttp://www.kolumbus.fi/janne.suominen/Seka%20017.jpghttp://www.kolumbus.fi/janne.suominen/Seka%20003.jpghttp://www.kolumbus.fi/janne.suominen/Seka%20005.jpghttp://www.kolumbus.fi/janne.suominen/Seka%20014.jpghttp://www.kolumbus.fi/janne.suominen/Seka%20007.jpg Everything you believed is a lie. |
saastara 15.10.2007 23:38:48 | |
---|
Herkullisen näköinen ja oloinen vekotin.. Slurp. Onnea perheenlisäyksen johdosta. Paljos tuli machinalle hintaa..? Ei se koko vaan se tekniikka! Ja pyh, ei se tekniikka vaan se voima! |
DZN 16.10.2007 00:05:32 | |
---|
Hyvät specsit olet valinnut. Tuollaista tääläkin harkitaan. Suurin ero mulla olis ruusupuu kaula. Body olis mahonkia tai korinaa, ei osaa vielä päättää. Onnea hienon kitaran johdosta. Todella hyvällä maulla rakennettu! Aka. Dino and 6077dino |
Eläin 16.10.2007 22:00:54 (muokattu 16.10.2007 22:29:10) | |
---|
Everything you believed is a lie. |
Buffa D 16.10.2007 22:36:53 (muokattu 16.10.2007 22:37:51) | |
---|
No pörjäle! aika hintava vehje siis kyseessä. Varmasti kuitenkin sait rahoilles vastinetta. Makee muuten toi bodyn väri ja erityisen siisti on kans tuo otelauta ilman merkkejä.. Ite oon kanssa kohta hankkimassa tuommosen mahonkirunkoisen Ibanez HRG7 SOL-seiskan. Kaulaan tulee todennäköisimmin Dimarzion PAF7. Ah, mutta mikäs sitten tallaan? Any ideas? persemoi. |
Sensonic 17.10.2007 06:54:50 | |
---|
Komea kitara ja erittäin hyvä väri! Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Charvel 3,
Wolf KP3C,
Landola F6/Cut
Muut vehkeet:
ADA MP-1,
Digitech GSP-2101 Artist,
Rocktron Velocity 300W,
Marshall JCM900 4x12",
Music Man Mini,
jne. jne. |
Sensonic 17.10.2007 14:18:40 | |
---|
No niin, nyt meikäläiselläkin on sitten seiskakielinen Schecter Omen-7. Kävin hakemassa sen tullista noin tunti sitten. Aika oudolta tuntuu "kylmät tyypit" tuosta kitarasta, sillä en ole aikaisemmin edes kokeillut seiskaa. Sitten tähän heti sellainen kysymys, että minkälaisia kieliä te käytätte noissa seiskoissanne? Myyjä on laittanut kitaraan jonkun oman "suosikkimixin" eri irtokielistä, mutta minkälaista settiä tuohon kannattaisi laittaa kiinni? Olen itse käyttänyt 6 -kielisissä kiinteätallaisissa kitaroissani 009 -settiä, jossa punotut kielet ovat tavallaan 010 -sarjasta, eli setti on ".009-.046 -setti". Löytyykö tuollaista settiä 7 -kieliseen ja mikä olisi silloin tuon paksun B:n paksuus? P.S. Schecterin soololovi ei ole tarpeeksi syvä, joten 24. väliin on vaikea saada sormiaan. Täytyy toivoa, että kimppatilatuissa Wolfeissa on syvempi soololovi: http://nt.ec21.com/hdream/khlcorp/image/b_page_28.jpgKitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Charvel 3,
Wolf KP3C,
Landola F6/Cut
Muut vehkeet:
ADA MP-1,
Rocktron Velocity 300W,
Marshall JCM900 4x12",
Music Man Mini,
jne. jne. |
Spiral 17.10.2007 14:22:05 | |
---|
No niin, nyt meikäläiselläkin on sitten seiskakielinen Schecter Omen-7. Kävin hakemassa sen tullista noin tunti sitten. ...Täytyy toivoa, että kimppatilatuissa Wolfeissa on syvempi soololovi: Mistä tilasit tuon Schecterin, ja montako seiskaa ajattelit hankkia? :D Perhana, alkaa jo polttelee tuo kimppatilaus... Tulis jo! |
Sensonic 17.10.2007 14:51:11 | |
---|
Mistä tilasit tuon Schecterin, ja montako seiskaa ajattelit hankkia? :D Perhana, alkaa jo polttelee tuo kimppatilaus... Tulis jo! Ebaysta se tarttui "haaviin". Satuin katselemaan Ebayn sivuja ja siellä oli myynnissä ESP:n LTD -vasuriseiska, joka oli aika ryönäisessä kunnossa (tosin siinä oli floikka ja kielilukot), sekä tuo Schecter. Tuon Schecterin hinta jäi sitten loppupelissä 256 USD:iin, joten mun mielestä se oli ihan kohtuuhinta tuosta kepistä (vrt. suomalaisen maahantuojan hinta samanlaiselle vasuri-Schecterille). Huonompikuntoinen ESP LTD tuli sitten loppupelissä aika hintavaksi, joten sitä ei kannattanut "huutaa" itselleen sen kunnon takia. Ajattelin, että onhan se hyvä, että on ainakin kaksi seiskaa plakkarissa. Toinen pääsoittimena ja toinen back-uppina. Nuo Wolfin kitarat tulevat Suomeen todennäköisesti lokakuun lopussa - marraskuun alussa. Itsekin odotan niitä kuin "kuuta nousevaa", sillä niiden kitaroiden valmistukseen ollaan voitu itse vaikuttaa edes jonkin verran (mm. väri, mikit, virityskoneisto, otelauta). On se toista, kuin ostaa hyllystä joku valmis kitara (varsinkin, kun tuon Schecterin väri on boring-musta), kuin että itse saa päättää kitaran spekseistä ja kitaran hintakaan ei silti aja "köyhyysloukkuun". Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Charvel 3,
Wolf KP3C,
Landola F6/Cut
Muut vehkeet:
ADA MP-1,
Rocktron Velocity 300W,
Marshall JCM900 4x12",
Music Man Mini,
jne. jne. |
DZN 17.10.2007 14:57:32 | |
---|
Sitten tähän heti sellainen kysymys, että minkälaisia kieliä te käytätte noissa seiskoissanne? Myyjä on laittanut kitaraan jonkun oman "suosikkimixin" eri irtokielistä, mutta minkälaista settiä tuohon kannattaisi laittaa kiinni? Olen itse käyttänyt 6 -kielisissä kiinteätallaisissa kitaroissani 009 -settiä, jossa punotut kielet ovat tavallaan 010 -sarjasta, eli setti on ".009-.046 -setti". Löytyykö tuollaista settiä 7 -kieliseen ja mikä olisi silloin tuon paksun B:n paksuus? Kymppisetin kanssa .059 on juuri sopiva ainakin Daddarioissa. Ysisetti ottaa .054:n kaikkein parhaimmin. Nämä ovat kyllä mutuilua mutta kokeiltu on kaikki .066 aina .050 paksuuksiin. B-kielien sointi alkaa kärsiä 0.60:ä paksummilla kielillä, ja .058 ei enää tunnu hyvältä kymppisetin kanssa. Aka. Dino and 6077dino |