Aihe: st. louis
1
hallon
13.10.2007 15:36:23
eli siis.. onkoha täänyt ihan oikee paikka kysyy tällasii, mutta.. mun pitäis maanantaiks sväsätä sellanen mussanesitelmä jazzin tyylisuunnasta, eli tosta st. louisista. Kaks kirjastoo oon läpi käyny ja yhestäkään kirjasta en löydä sanaakaa tosta..
Tällaset jutut tosta nyt pitäsi saada selville:
-tyylin peruspiirteet
-aikakausi (syntyajankohta, huippukausi)
-tärkeät henkilöt
Ja tää kaikki vaan siks et en haluu mussasta huonoo numeroo, ja jos tota en tee ni se on automaattinen nelonen. Tää pitäis pystyy selittämää niin, että ku maikka soittaa eri jazzin tyylejä mankalta ni kaikkien pitäis noitten esitysten pohjalta pystyä nimeemään ilman aikasempaa kuuntelua että mitä jazzin tyylisuuntaa kukin biisi edustaa.
Ja kiitos nyt jo valmiiks. Jos joku viittii tähän vastata siis.
shovi
13.10.2007 15:58:41
eli siis.. onkoha täänyt ihan oikee paikka kysyy tällasii, mutta.. mun pitäis maanantaiks sväsätä sellanen mussanesitelmä jazzin tyylisuunnasta, eli tosta st. louisista. Kaks kirjastoo oon läpi käyny ja yhestäkään kirjasta en löydä sanaakaa tosta..
Tällaset jutut tosta nyt pitäsi saada selville:
-tyylin peruspiirteet
-aikakausi (syntyajankohta, huippukausi)
-tärkeät henkilöt
Ja tää kaikki vaan siks et en haluu mussasta huonoo numeroo, ja jos tota en tee ni se on automaattinen nelonen. Tää pitäis pystyy selittämää niin, että ku maikka soittaa eri jazzin tyylejä mankalta ni kaikkien pitäis noitten esitysten pohjalta pystyä nimeemään ilman aikasempaa kuuntelua että mitä jazzin tyylisuuntaa kukin biisi edustaa.
Ja kiitos nyt jo valmiiks. Jos joku viittii tähän vastata siis.

Minähän en mitään jatsista tiedä, mutta en ole ainakaan ikinä kuullut moista jazin tyylisuuntaa kuin St. Louis. Kai se on yksi niistä jatsin syntypaikoista, mutta mahdetaankohan tässä hakea ragtimea tai vastaavaa?

Varoitus, sisältää moralisointia: Joka tapauksessa mun mielestä jeesaaminen on hieno asia, mut sit kun listataan viivoilla asiat mitä esitelmään vaaditaan, tulee sellanen fiilis et tekeekö nettifoorumin käyttäjät esitelmän nyt sun puolesta? Kuitenkin mun mielestä jos oot oikeesti nähny vaivaa etkä löytäny mitään, olis opettajan velvollisuus näyttää vähän suuntaa mistä sitä tietoa lähtis etsimään. Lauantai-iltapäivä on muutenkin vähän heikko aika aloittaa maanantaina valmiina olevan esitelmän tekeminen.
Jos on naispuolisia kavereita, niin niiden tamppooneihin kannattaa laitaa tabascoa. Ai että, saa hyvät naurut. -Zarmo
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)