rokettirollari 13.10.2007 03:26:18 | |
---|
Tulin juuri keikalta, jolla lainasin toiselle nimeltä mainitsemattomalle bändille Mesan 4x12-kaappiani. Tämän toisen bändin kitaristi päätti käyttää kaappiani kaljatuopin telineenä, ja olisihan se pitänyt arvata, että miten käy. Nyt kaappi on siis kaljassa, ja mietin, että millä putsaan sen? Käykö tavan Fairy, vai millä tökötillä kaljan, ja etenkin sen hajun, saisi pois? Kiittäen, Kalle |
Simo78 13.10.2007 09:47:59 | |
---|
Tulin juuri keikalta, jolla lainasin toiselle nimeltä mainitsemattomalle bändille Mesan 4x12-kaappiani. Tämän toisen bändin kitaristi päätti käyttää kaappiani kaljatuopin telineenä, ja olisihan se pitänyt arvata, että miten käy. Nyt kaappi on siis kaljassa, ja mietin, että millä putsaan sen? Käykö tavan Fairy, vai millä tökötillä kaljan, ja etenkin sen hajun, saisi pois? Kiittäen, Kalle Eihän rockin hajua kannatta pestä pois=) Fairy on aikasta hyvä aina kaikkeen puhdistukseen, mitä kotona tarvitsee. Menee ikkunat(uskallan jopa väittää, että parempaa kuin monet ikkunanpesuaineet), lattiat ja katto, niin eiköhän toimi kitarakaappiinkin. Jos kaljan haju imeytynyt, niin ei välttämättä lähde ihan helpolla. Onko tossa karvapinta vai muovi/joku muu pinta? |
Onko tossa karvapinta vai muovi/joku muu pinta? Mitähän toi tolexi nyt olis, onneksi ei ainakaan karvapinta. Jotain pintakäsiteltyä nahkaa tai muovia se on. Pitää siis koittaa Fairylla, kiitoksia vaan! Muokk: Ainakin toi Mesan tolexi näyttää sellaiselta materiaalilta, ettei se ainakaan ihan ime mitään ainetta. Nyt jynssäsin Fairylla ja putsasin talouspaperilla pari kertaa kaapin päällysen. Saas nähdä lähtikö. |
Antti1 13.10.2007 15:42:00 | |
---|
Heitän villin kortin tähän väliin: jollain firmalla (oliko Glade??) on sellaista hajutonta hajunpoistosprayta. Kokeile sitä. Jos et saa tuota mistään, niin myös kenkien raikastussuihke auttaa rockin karkoittamiseen. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
Simo78 13.10.2007 23:26:06 | |
---|
Mitähän toi tolexi nyt olis, onneksi ei ainakaan karvapinta. Jotain pintakäsiteltyä nahkaa tai muovia se on. Pitää siis koittaa Fairylla, kiitoksia vaan! Muokk: Ainakin toi Mesan tolexi näyttää sellaiselta materiaalilta, ettei se ainakaan ihan ime mitään ainetta. Nyt jynssäsin Fairylla ja putsasin talouspaperilla pari kertaa kaapin päällysen. Saas nähdä lähtikö. Loistavuutta ettei ollut karvapinta, siinähän olisi ollut sitten kiva miettiä, että kannattipa lainata=) Vaikka tuskin nytkään bileitä pidät... |
Chemo 14.10.2007 08:59:17 | |
---|
mietin, että millä putsaan sen? Eihän se tässä tapauksessa ole sun asiasi putsata kaappiasi. Viestiä vaan sille kitaristille joka sen sotki että "siivootko ite vai vienkö ammattilaiselle siistittäväksi ja lasku sulle". Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
Einherjar 15.10.2007 00:28:34 | |
---|
Semmonen tuli tässä mieleen... Jos on kaljaa jne. kaatunut kovalle pinnalle, niin kannattaa kokeilla lasien yms. puhdistukseen tarkoitettuja liinoja (Cif?). Niissä on yleensä jotakin alkoholipohjaista, astetta äkäsempää matskua, joka tuota hajua vie pois tehokkaasti. "Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja |
Atron 15.10.2007 00:45:27 | |
---|
Eiköhän siinä ollut alkoholipohjaista jo omasta takaa? ;) |
rokettirollari 15.10.2007 01:36:27 | |
---|
En ole tänään päässyt treenikselle tsekkaamaan, että sainko kaljan ja hajun kokonaan pois. Jos ei lähtenyt, niin pitää koittaa noita muita aineita. Chemo: Eihän se tässä tapauksessa ole sun asiasi putsata kaappiasi. Viestiä vaan sille kitaristille joka sen sotki että "siivootko ite vai vienkö ammattilaiselle siistittäväksi ja lasku sulle". Eihän se olisikaan, mutta en minä jaksa tuollaisesta tehdä numeroa. Saatava hyöty tuskin olisi sen päänvaivan arvoista. Tiedänpähän vain, kenelle en kaappiani enää lainaile. Atron: Eiköhän siinä ollut alkoholipohjaista jo omasta takaa? ;) Tarkoitatko sitä, että itseltäni kaatui tuoppi? Jos näin, niin väärässä olet. Olen nimittäin absolutisti, en juo alkoholia. |
Antti1 15.10.2007 01:39:42 | |
---|
Tarkoitatko sitä, että itseltäni kaatui tuoppi? Jos näin, niin väärässä olet. Olen nimittäin absolutisti, en juo alkoholia. Eäh, koita nyt hyvä ihminen ajatella lukemaasi. :D Einherjarille tuo heitto oli, kun ehdotti noita alkoholia sisältäviä liinoja, luulen. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
rokettirollari 15.10.2007 01:43:16 | |
---|
Eäh, koita nyt hyvä ihminen ajatella lukemaasi. :D Einherjarille tuo heitto oli, kun ehdotti noita alkoholia sisältäviä liinoja, luulen. Niinpäs olikin. En vain äkkiseltään tajunnut sitä, kun ei ollut lainausta. |
reos 15.10.2007 21:33:32 | |
---|
Käykö tavan Fairy, vai millä tökötillä kaljan, ja etenkin sen hajun, saisi pois? Omani on pissassa ja wiskissä, enkä jaksais pestä pois. Kuulostaa laiteurheilulta, älä lähde siihen kiillotushommaan, anna oluen olla. basso / 2 vuotta. Lyömäsoitin se on eikä keräilytavara. |
Hippoman 16.10.2007 15:11:59 | |
---|
Omani on pissassa ja wiskissä, enkä jaksais pestä pois. Kuulostaa laiteurheilulta, älä lähde siihen kiillotushommaan, anna oluen olla. Jeah. Oikea meininki. Elämä auki...ja ranteet. |
Hannu H. 17.10.2007 13:18:25 | |
---|
Omani on pissassa ja wiskissä, enkä jaksais pestä pois. Kuulostaa laiteurheilulta, älä lähde siihen kiillotushommaan, anna oluen olla. Saattaa vanha kalja haista juomattoman nokkaan vielä pahemmalta kuin kaljaa juovan.. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella |
Crashy 17.10.2007 22:31:56 | |
---|
Käske sen äijän nuolla se kalja siitä kaapista ja sen jälkeen desinfioi se. Okei älä. (tai miten vaan) :D |
Nieby 19.10.2007 01:21:31 | |
---|
Silikonisprayllä itse joskus puhdistin basson kun "kaveri" vähän purskautti kaljat ilmoille... Hyvin lähti ja kiiltää. Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me.
Saatana saapuu nurkan takaa.
"Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne
www.hardoxrock.com |
Noisy 23.10.2007 15:15:14 (muokattu 23.10.2007 15:15:25) | |
---|
Silikonisprayllä itse joskus puhdistin basson kun "kaveri" vähän purskautti kaljat ilmoille... Hyvin lähti ja kiiltää. Silikoni on saatanan keksintö. Suosittelen välttämään. |