Aihe: Millä muilla osastoilla täällä käytte?
1 2 3 4
Rokkimamma75
12.10.2007 23:34:16
Tämmöstä kalluppia nyt piti laittaa, eli luetteko tahikka kirjuutteletteko muuallekin kuin tänne huttumuusikoiden periferiaan tällä kyseisellä muusikkofoorumilla?

Itse ajoittain vierailen tuolla laulajien puolella mutta sieltä joutuu välillä pakenemaan ettei tölväise liiankin pahasti, yleisestä tulee välillä luettua ja kommentoitua joitain huumoriketjuja sekä tuota aloittelijoiden palstaa pitää joskus käydä hieman hymyilemässä - vähän kuin muistelemassa omaa nuoruutta.. =)

Mitenkäs muut?
Life is a Bitch and so am I!
ahvenonkala
12.10.2007 23:47:02

Olen jäänyt kovasti koukkuun Kitarat: kamat, Kitarat: soittaminen sekä Yleinen keskustelu musiikista palstoihin. Joskus harvemmin tulee kurkattua tuonne soitinrakennus puolelle kun tekisi itsekin mieli joskus aloittaa.

Sitten se pakollinen kritiikki: Mihin tällä ketjulla pyritään? Ei tällä ainakaan maailmaa paranneta.
- Alko - Tarvitset vain tekosyyn
paice60
12.10.2007 23:50:50
Olen jäänyt kovasti koukkuun Kitarat: kamat, Kitarat: soittaminen sekä Yleinen keskustelu musiikista palstoihin. Joskus harvemmin tulee kurkattua tuonne soitinrakennus puolelle kun tekisi itsekin mieli joskus aloittaa.

Sitten se pakollinen kritiikki: Mihin tällä ketjulla pyritään? Ei tällä ainakaan maailmaa paranneta.

Onko aina pakko kaikkea parantaa? Mä joskus käyn tuolla Rummut :soittaminen ja Keikat palstalla, en yleensä muualla. Joskus Laulu palstalla.
Vittu näitä hommia.
jeppeq
12.10.2007 23:59:56
joskus on tullut tutkittua "studio" -palstoja laitteiden arvioita tutkiessa, samin bassoon ja lauluul liittyviä.

Toisaalta "ostin juuri basson" tyyppisiä jutskia ei pitkään intoudu lukemaan, ellei jo alussa ilmene "lahjakkuuus" kysymyksessä. aina voi oppia uutta (asennetta, vihjettä jne.) tekniikkahan on aina vajavaista (mulla).
Jos tulee kovaa -luumu auttaa!!
Rokkimamma75
13.10.2007 00:02:23

Ajatteles jos mun pieni ja tyhjä maailmani paranee sillä tiedolla että mitä muut ihmiset tekee, ja sitten käyn mielipuolista uteliaisuuttani ja tirkistelynhaluani tyydyttääkseni salaa lukemassa heidän kommenttejaan näistä muista ketjuista ja yritän samalla pohtia että mitähän se tuokin minusta ajattelee...
jeppeq
13.10.2007 00:17:03
Ajatteles jos mun pieni ja tyhjä maailmani paranee sillä tiedolla että mitä muut ihmiset tekee, ja sitten käyn mielipuolista uteliaisuuttani ja tirkistelynhaluani tyydyttääkseni salaa lukemassa heidän kommenttejaan näistä muista ketjuista ja yritän samalla pohtia että mitähän se tuokin minusta ajattelee...

mitenkäne sämpylät pelas?
Jos tulee kovaa -luumu auttaa!!
baron
13.10.2007 06:29:05

Tuolla kiippariosastolla tietenkin kun kerran niitä soittelen.
Ja teoriaosastolla, kiva kinastella projätkien kanssa.
Se on kyllä ihan sama, mitä musiikkia soittaa, kunhan sen tekee hyvin (Jean Sibelius)
Sertzo S
13.10.2007 08:05:50 (muokattu 13.10.2007 08:06:07)
Käyn usein seuraavilla: Musiikin teoria ja säveltäminen, Tietokoneet ja musiikkiohjelmat, Tuottaminen ja sovittaminen. Näissä pääosin, mutta toki muillakin satunnaisesti kommentoimassa tai katselemassa eri mielipiteitä milloin mistäkin.
EP
13.10.2007 08:13:23
Tämmöstä kalluppia nyt piti laittaa, eli luetteko tahikka kirjuutteletteko muuallekin kuin tänne huttumuusikoiden periferiaan tällä kyseisellä muusikkofoorumilla?

Itse ajoittain vierailen tuolla laulajien puolella mutta sieltä joutuu välillä pakenemaan ettei tölväise liiankin pahasti, yleisestä tulee välillä luettua ja kommentoitua joitain huumoriketjuja sekä tuota aloittelijoiden palstaa pitää joskus käydä hieman hymyilemässä - vähän kuin muistelemassa omaa nuoruutta.. =)

Mitenkäs muut?

Useimmin:
-Tietokoneet ja musiikkiohjelmat
-Musiikin teoria ja säveltäminen
-studiotyöskentely
-kosketinsoittimet

Silloin tällöin:
-rummut
-puhaltimet
-lyriikka
-laulaminen

Muilla osastoillakin satunnaisesti.
Coelhinho21
13.10.2007 08:44:41

Huomenta vain :-)
laitetaanpa;
- laulaminen (vierailen usein)
- kitarat: akustinen, rummut: soittaminen, koskettimet (melko usein)
hyvin satunnaisesti eksyy muualle .-)
Parempi pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa typerältä kuin avata se ja poistaa kaikki epäilykset :-)
omarklah
13.10.2007 10:21:46

Bassopalstalla joskus - livemusiikkiosastolla silloin tällöin - eipä juuri muissa...
...so what?
KoskPaavo
13.10.2007 10:57:45
Haitarihuone
Elektroniikka ja..
Koskettimet

tuossa mun kyläilypaikat
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
Sertzo S
13.10.2007 10:58:01 (muokattu 13.10.2007 10:58:16)
Bassopalstalla joskus - livemusiikkiosastolla silloin tällöin - eipä juuri muissa...

Tällä humppaosastolla käyt kuitenkin, kuten pitääkin.
half
13.10.2007 11:33:11
Poikkeilen ja kirjoittelen milloin mihinkin.
Rokkimamma75
13.10.2007 12:46:00
mitenkäne sämpylät pelas?

=D Hyvin pelas sämpylät, ukkokulta oli mielissään. Saunankin vielä nappasin päälle nii johan viihdyttiin - aamulla sitten kostautu minulle kun en tuntia pidempään ehtinyt nukahtaa ennen kuin muksut heräsivät, isäntä uinui autuaasti piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkälle iltapäivään.
Ukko
13.10.2007 12:57:01

Tietokoneet jamusiikkiohjelmat vaimikäsenytolikaan.
Studiotyöskentely
Rock jajotainmuutamusaa
Tankero
13.10.2007 12:58:59
Oikeastaan vain täällä. Hyvin harvoin rumpupalstalla. Siellä säädetään liikaa, ei jaksa sellaista..
Varmasti, vissiin.
EP
13.10.2007 15:03:47
=D Hyvin pelas sämpylät, ukkokulta oli mielissään. Saunankin vielä nappasin päälle nii johan viihdyttiin - aamulla sitten kostautu minulle kun en tuntia pidempään ehtinyt nukahtaa ennen kuin muksut heräsivät, isäntä uinui autuaasti piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkälle iltapäivään.

Hmm.. hurjaa menua! 8)
Ukko
13.10.2007 16:47:52

=D Hyvin pelas sämpylät, ukkokulta oli mielissään..

Täh ? Enhän mä siellä ollut (muistaakseni).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)