zodoff 03.10.2007 09:25:13 | |
---|
Onko kenelläkään tietoa tuosta Vastavirta-klubin eli Tampereen keikan kellonajoista? En sivuilta onnistunut löytämään, enkä toisaalta viitsisi soittaakaan ennen kuin olen täältäkin tiedustellut. |
mega 03.10.2007 11:01:51 | |
---|
Onko kenelläkään tietoa tuosta Vastavirta-klubin eli Tampereen keikan kellonajoista? En sivuilta onnistunut löytämään, enkä toisaalta viitsisi soittaakaan ennen kuin olen täältäkin tiedustellut. Laita mailia Vastavirralle ja/tai kiertueen järjestäjille ja kysäise asiaa "I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor" |
Kävin just lunastamassa lipun ennakkoon Tornion keikalle. Kahden viikon päästä kuulen alkuperäisen esittäjän suusta Maidenin kahden parhaan levyn biisejä. Kylläpä tuntuu hyvältä. I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
Henko 14.10.2007 17:05:29 | |
---|
Di'anno Vastavirralla, pakko mennä :D Iiron Maidenin eka levy on ihan vitun kova. Ja Killers. Tämä hissi menee vain alaspäin. |
zodoff 14.10.2007 19:15:31 | |
---|
Itse lähden lähinnä kuuntelemaan miehen omaa tuotantoa. Okei, kuunteleehan sitä Meiteniäkin siinä sivussa. Okei, okei, onhan se Meiteni kuten pähkinähippuset suklaapatukassa (olen tosin allerginen pähkinälle, joten sanotaan sitten, että kirsikka kermavaahdossa). Tai ihan sama, kunhan mies itse vain ilmestyy paikalle ja kajauttaa jotain. Vastavirralle siis, jos ei tapahdu mitään dramaattista. "Painu vittuun."
- Veijo-Henrik Lappi |
aikavaikea 28.10.2007 19:44:33 (muokattu 28.10.2007 19:45:01) | |
---|
Tuli sitten katseltua perjantaina. Vähän jäi kaksijakoinen fiilis. Ukko veti vallan energisesti, mutta käytti puheajasta puolet yleisölle vittuiluun. En oo aiemmin nähnyt, joten en tiedä onko se hänen tyylinsä, mutta se alkoi jo tympiä pikkuhiljaa. Väkisin väännettyä läppää. Soundit oli Torniossa vähän tukkoiset. Lujaa tuli ja yhtenä mattona. Vaan hyvin se Hurula rumpuja paukutti ja Liimatainen soitti skittaa makeesti. Kivoja ylläreitä oli coverit "Faith Healer" ja "Blitz Krieg Bop". Omia biisejään en tunnistanut, mutta Maidenin kappaleet tuli komeasti. Yllättävän vähän oli jengiä ja niistäkin puolet ihan liian kännissä. Ei unohtumattomampia keikkakokemuksiani. Lordi, Lapland ja ex-wife... I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
Henko 28.10.2007 21:35:49 | |
---|
Helkkarin kova keikka oli ainakin Vastavirralla. Kylhän minä tiesin, että se on kova, mutta ylitti odotukset. Läski brasilialainen linkuttava jalkapallohuligaani helvetistä osasi ottaa yleisön, ja lavakarisma sekä katu-uskottavuus puri! Jokusen hieman arveluttavan välispiikin herra heitti, mutta ei kai nyt tyyppi, jolle on tatuoitu "666" takaraivoon voi olla täysin paha? Ja tolleen sitä heviä kuuluukin vetää, leveä hymy korvasta korvaan elämänmyönteisesti. Tämä hissi menee vain alaspäin. |
aikavaikea 29.10.2007 21:57:29 | |
---|
...tolleen sitä heviä kuuluukin vetää, leveä hymy korvasta korvaan elämänmyönteisesti. Juu, ihan samaa mielipuolta. Sitä vaan vielä tulin valittaan, että Sanctuary about kolminkertaisella tempolla kuulosti ihan karseelta. Tuli vasta nyt mieleen. Vois kuvitella että olin ihan hirveen pettynyt, mutta en. Pääosin olin ihan ekstaasissa. Kova jätkä on Pauli. I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
aikavaikea 11.04.2008 20:56:09 | |
---|
What do you think you're doing? That's no way to treat an expensive musical instrument! |
rheinone 27.10.2018 13:26:35 | |
---|
Tuli vähä taisteluväsymystä kun eilen koitin kahlata DiAnnon tuotantoa läpi juutuubassa. Sooloalbumeissa on paljon jonnin joutavaa kaiketi ameriikan markkinoille suunnattua aor-tauhkaa. Oli siellä kyllä joku kova live-lättykin seassa. Oisko kellään suositella äijjän hevimmästä soolotuotannosta studioalbumia, joka pitäis kuunnella? Sinä päivänä kun paska on kallista, köyhät syntyy ilman ahterii. - Niko Ahvonen |
yellow 27.10.2018 13:48:22 | |
---|
rheinone: Tuli vähä taisteluväsymystä kun eilen koitin kahlata DiAnnon tuotantoa läpi juutuubassa. Sooloalbumeissa on paljon jonnin joutavaa kaiketi ameriikan markkinoille suunnattua aor-tauhkaa. Oli siellä kyllä joku kova live-lättykin seassa. Oisko kellään suositella äijjän hevimmästä soolotuotannosta studioalbumia, joka pitäis kuunnella? Murder one. Sitä voi sanoa hyväksi levyksi. Tuli noita biisejä livenäkin nähtyä viime vuosikymmenellä. 1. Impaler 2. The Beast Arises 3. Children Of The Revolution-T.Rex cover 4. S & M 5. Takin No Prisoners 6. Marshall Lockjaw 7. Protector 8. Dream Keeper 9. Awakening 10. Remember Tomorrow-Iron Maiden cover |
vantage 29.10.2018 21:58:09 | |
---|
|