Demostudio 26.01.2004 19:39:06 | |
---|
|
hermanhez 26.01.2004 22:56:47 | |
---|
ihan mielenkiintoista musaa. muusi-koi! |
kingdom 27.01.2004 16:21:30 | |
---|
Mitäpä tästä sanoisi, osin tykkäsin ja osin en. Mieslaulajasta tuli ihan Pain Of Salvationin Daniel Gildenlöw mieleen, mikä on plussa. Naislaulaja on erittäin hyvä lisä. Itse biisistä en hirveästi tykännyt, ei vain ole minun tyylistä musiikkia. |
Vilhelmus 27.01.2004 18:36:41 (muokattu 27.01.2004 18:37:02) | |
---|
Tää biisi on kyllä niin helevetin ässä kans. Mutta tästä tuotannosta mun mielestä puuttu jotain, tähän pitäis saada sekä selkeyttä että vähän jotain.. käsitellympää fiilistä. Kaikuja. Äijänne aikas pirun hyvin, mutta vaikka plikka suht' koht' vireessä pysyy, niin sitä pikku epävarmuutta olis saanut vähän piiloteltua käsitellymmällä soundilla. Mutta ässä. Paas muuten, Diz, kuunnellen Äetsäpunkkia. |
NHR 27.01.2004 19:25:46 (muokattu 27.01.2004 19:45:19) | |
---|
Kaikuja. Niitä jäin minäkin hiukan kaipaamaan, erityisesti naisäänelle voisi olla hyvä lisä, se kun on jotenkin niin hentoinen. Jotenkin "tasapaksu" äänimaisema muutenkin, mutta en osaa kyllä yhtään sanoa mitä sille voisi tehdä. Saattaa tosin kunnon laitteilla kuunneltuna erottua soittimetkin paremmin toisistaan. Biisistä sinänsä kyllä tykkäsin. EDIT: Masiinamieshän oli suorastaan loistava! Tällaisesta konemaisuudesta minäkin tykkään. "Lead us to light show us the way" -kohdissa erityisesti tuo naisääni kuulosti tosi "kivalta"... Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight? |
Niitä jäin minäkin hiukan kaipaamaan, erityisesti naisäänelle voisi olla hyvä lisä, se kun on jotenkin niin hentoinen. Kyllähän siellä vähän kaikua onkin, mutta varoimme laittamasta sitä liikaa. Viimeksi meille urputettiin liiasta kaiun käytöstä ;) hoho http://www.cyanvelvetproject.tk |
jannu 30.01.2004 14:48:44 | |
---|
Captain Hollywood Project soittamassa metallia... Jahas ja taas oli nokkela kompinkääntäjärumpali. Biisi muuten hyvä, mutta meni tuohon räpättäjään hermot ja naislaulussa olis tosiaan saanut olla jotain kaiun tapaista. Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Diz 30.01.2004 15:05:13 | |
---|
meni tuohon räpättäjään hermot Mikä siinä nyt niin ärsytti? http://www.cyanvelvetproject.tk |
jannu 30.01.2004 15:08:51 | |
---|
Mikä siinä nyt niin ärsytti? No en vaan tykännyt. Mutta sehän ei vielä huonoa tee mistään, jos minä en tykkää. ;) Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Diz 09.02.2004 11:11:50 | |
---|
EDIT: Masiinamieshän oli suorastaan loistava!... Mann on itseasiassa sukunimi, eikä väärinkirjoitettu "Man". Kiitokset kaikille kommenteista! http://www.cyanvelvetproject.tk |
NHR 10.02.2004 10:01:18 | |
---|
Mann on itseasiassa sukunimi, eikä väärinkirjoitettu "Man". Okei, mutta miestä se silti tarkoittaa, ainakin saksassa. Joka tapauksessa loistava biisi, joka pysynee soittolistallani vielä pitkään. Minusta se oli paljon parempi kuin tämä Citizen Game, suosittelen muillekin kuunneltavaksi! Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight? |
Esko Piirimäki 10.02.2004 15:45:50 | |
---|
Kyllä aikaisempi tuotos on mielestäni parempaa, en ole kuunnellut tarpeeksi joten ei ole oikeastaan auennut kunnolla (mitä aluksi nyt kuulin). Lisää tulemaan Ei auta ei selittelyt minulle. |
romy 16.02.2004 17:24:47 | |
---|
*sigh* Omista suorituksistani heikoin lenkki... |
Peki 16.02.2004 22:19:14 | |
---|
Tämä sanottakoon julki: Teiän paras biisi! tai toi piano on vähän tommone pervo :) mut skitat potkii. tässä ei tainnu anton olla vielä mukana? tai jos oli niin sitte teiän rumpusaundit oli vähän tunkkaset... "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
Vilhelmus 16.02.2004 22:51:08 | |
---|
tässä ei tainnu anton olla vielä mukana? tai jos oli niin sitte teiän rumpusaundit oli vähän tunkkaset... Onko SE rummuissa? Oi piru! |
Diz 16.02.2004 23:13:55 | |
---|
*sigh* Omista suorituksistani heikoin lenkki... Kappas, sinäkin Romy olet kirjautunut tänne. Hienoa! Onko SE rummuissa? Oi piru! Hyvä juttu kun saatiin jätkä paukuttamaan, tulee potkimaan pikkusen rajummin nuo livetilanteet. http://www.cyanvelvetproject.tk |
Vilhelmus 16.02.2004 23:18:00 | |
---|
Hyvä juttu kun saatiin jätkä paukuttamaan, tulee potkimaan pikkusen rajummin nuo livetilanteet. No kyl. Nik..Anton on pirun kova runpalisti. |
romy 17.02.2004 10:02:49 | |
---|
Kappas, sinäkin Romy olet kirjautunut tänne. Hienoa! No juu, olenhan minä täällä vuoden päivät "pörrännyt", harvemmin vaan tulee avattua sanaista arkkuaan. Ehkä hyvä niin :P Uteliaisuuttani käyn palautteita lukemassa meijän piiseistä, lisääkin saa siis kommentoida... |