haist vittu sit 27.01.2004 20:18:26 | |
---|
eli pitäisittekö hölmönä jos alkaisin käyttää vaikka kitaralle tarkoitettua delay-pedaalia laulussa? onko siinä jotain pielessä? ja onko jollain joku parempi idea? tahtoisin vain kantaa keikoilla mukana jotain omaa efektiä lauluun, kun ei ne miksaajat ikinä sellaisia tajua haluamallani tavalla laittaa. |
barnabas 27.01.2004 21:23:59 | |
---|
eli pitäisittekö hölmönä jos alkaisin käyttää vaikka kitaralle tarkoitettua delay-pedaalia laulussa? onko siinä jotain pielessä? ja onko jollain joku parempi idea? tahtoisin vain kantaa keikoilla mukana jotain omaa efektiä lauluun, kun ei ne miksaajat ikinä sellaisia tajua haluamallani tavalla laittaa. Itse olen ainaskin leikkinyt semmoisella, että olen liittänyt stereoihini effektejä, ja ihan hienosti toimii. Että kyllä se varmaan toimis laulunkin kanssa. Hyvin menee. |
zorro 27.01.2004 21:30:48 | |
---|
kyllä käytetään. ja vielä de-seiskalla sillä loputtomalla tsydeemillä niitä systeemeitä. ota siitäki sitten selvää OSTETAAN: Digitech WH1 |
d-e 28.01.2004 07:52:33 | |
---|
Toimii hyvin mutta voi olla ongelma saada se purkki liitettyä valmiiseen pa-systeemiin.Eli miksaajan kanssa vaan kättä vääntämään.Kyllä nekin puhetta uskoo vaikka sekaan on joutunut myös jokunen kaikki tietävä.Miksaaja on kuitenkin yhtä lailla töissä kuin bändikin ja se on nimenomaan "töissä bändille". "PERKELE" -private Larry Thorne |
Kyllä pistän ja paljon. Liitän kitarapedaalini tietokoneeseen ja silleen. Mitään en oo koskaan ottanu! Koskaan en oo mitään ottanu! |
skebajaba 28.01.2004 10:42:32 | |
---|
hitto oisit kuullut avaruus sekoilut mitä saatiin aikaan kun työnnettiin zoom gfx-707 lauluun...jumatsukkeliskukkelis mitä soundeja, laitto vähän delaytä kaikua pitchiä sääteli ylös ja alas...eli kuulosti mustalaiselta tai kiinalaiselta(huom.en ole rasisti)....olihan se hauskaa...sit laitettiin tappo sirkkelisärö lauluun ja ei kuulostanut hyvältä... pitchi oli siistein kun laitto siihen alaspäin niin paljon kun meni ja pieni kaiku vielä niin kuulosti ihan saatanalta...=) -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
haist vittu sit 28.01.2004 11:12:51 | |
---|
heh heh.. ajattelin että tekisin sellaiset johdot, joiden toinen pää menisi mikkipiuhoihin ja toinen efektiin. ei pitäisi tulla mitään ongelmaa. hyvä hyvä :=) |