Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Anatolian
1
officer
09.10.2007 11:28:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.thomann.de/fi/anatolian_18_crash_ambient_serie.htm
Näyttää ainakin ihan kohtuulliselta, mitä sanotte? Siis kannattaako investoida tuollaista? Jos jollain jonkinlaista kokemusta olisi. Kokeilemallahan se selviää, mutta kun noista ei ole mitään tietoa oikein missään, saatika että pääsisisi jossain testaamaan.
 
Bobana
10.10.2007 11:10:39 (muokattu 10.10.2007 11:10:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei.
 
Yhyy! Virhe tai liian tyhjä kirjoitus!
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
ddrum54
10.10.2007 14:26:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bobanan perustelut on vakuuttavia.
 
Aika harvoin noiden turkkilaisten pajojen tuotteet ihan kuraa on ( merkkiuskovaiset on eri mieltä ). Eihän tossa paljon häviä jos kokeilee.
 
Jos päätät ostaa, niin pistä tänne kokemuksia. Kiinnostusta olisi, mutta testausmahdollisuuksia ei. Vai onko noita jossain putiikissa? Ken tietää... kö?
 
hollmi-5
10.10.2007 19:17:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bobanan perustelut on vakuuttavia.
 
Aika harvoin noiden turkkilaisten pajojen tuotteet ihan kuraa on ( merkkiuskovaiset on eri mieltä ). Eihän tossa paljon häviä jos kokeilee.
 
Jos päätät ostaa, niin pistä tänne kokemuksia. Kiinnostusta olisi, mutta testausmahdollisuuksia ei. Vai onko noita jossain putiikissa? Ken tietää... kö?
Hinta on niin edullinen, että testimielessä kannattaa jo tilata. Itse en tilaa ;-)
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
Jaska
10.10.2007 21:28:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistaakseni meillä on konsalla yks setti jotain Anatoliania. Ei kylläkään tota sarjaa.
En osaa pahemmin kuvailla saundia kun niin vähän niillä soittanut mutta ei ainakaan omaan korvaan kilahda kauniisti.
 
glum
12.10.2007 15:43:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuopiossa yksi häiskä taitaapi myydä näitä peltejä, kävin hänen luonaan testailemassa virveleitä ja samalla hän esitteli anatolian symbaaleja.
 
Erityisesti mieleen jäi Kappadokian sarjan ride, todella lämmin sointi ja se kupu...ehkä paras ride mitä olen testannut, lisäksi hän kehotti testailemaan jotain regular haikkoja, sarjaa en muista mutta kivat kohinat lähti niistä.
 
jep...
Rockster
12.10.2007 15:52:22 (muokattu 12.10.2007 15:53:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hinta on niin edullinen, että testimielessä kannattaa jo tilata. Itse en tilaa ;-)
 
Itsekään en tilaisi. Pari kertaa on tullut sika säkissä ostettua. Esim. Oderyn rummut. Hintahan tähän verrattuna oli yli kymmenkertainen. Eli jos uskallusta piisaa, niin tilaukseen vaan. Kommentit luonnollisesti tänne sen jälkeen...
 
E: Tosin testasinhan minä niitä Oderyita Soundstoressa, joten ei se nyt niin sika ollutkaan :)
 
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
Tindrum
12.10.2007 16:22:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja itse tuotehan oli kyllä "napissa", että siinä mielessä oli onnistunut "sika". Säkissä tai ei.
 
m© Milestonet myynnissä, tsekkaa tori!
joonama
03.02.2010 15:04:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jatketaanpas aiheesta. Hämmästyttävän vähän on Anatolian-pelleistä asiaa tarjolla.
 
Mulla on ollut vajaa 2 vuotta käytössä Anatolian Ambient 14" haitsu, mihin päädyin sika säkissä metodilla ihan perstuntumalla Thomannin tarjontaa selailemalla. Tarvitsin kakkossettiin (nyttemmin melkeinpä ykkössettiin) satunnaiseen harjoitteluun kelpoiset pellit. "Ykkössetissä" on 70-luvun Formula 602:set, jotka mulla on ollut jo 20 vuotta. Olen ollut Anatolianeihin erittäin tyytyväinen. En ole vertaillut noita haitsuja samassa tilassa, mutta aika paljon samoja piirteitä näissä keskenään mielestäni on.
 
Nyt haluaisin 17"-18" krässin. Ohuehko K-Zildjian olisi luultavasti sitä mitä haen. Muttamutta... nämä Anatolianit ovat todella edullisia (ainakin T-kaupassa, livenä en ole näitä nähnyt). Traditional 18" crash löytyi parista Youtube-videosta, ja se vastaisi aika hyvin hakemaani (tietty sitä ei ole Thomannilla tarjolla).
 
Onko kellään mielipiteitä ja varsinkin kokemuksia aiheeseen?
 
Lisätietona muuten Anatolianin webbisivut toimivat ainoastaan Internet Explorerilla.
 
Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «