Aihe: Leijonan Kita -sarja
1 2 3 4 5 6
Bluesmies
06.10.2007 00:22:16
Tässä on erinomainen kolumni ohjelmaan liittyen: http://www.talouselama.fi/docview.do?f_id=1238694

Allekirjoitan täysin kolumnistin ajatukset. Naurettava ohjelma, kun ideana vaikuttaa olevan yrittäjien riistäminen eikä aito, hyviin liikeideoihin panostaminen.

Totta. Todellisia paskiaisia nuo "leijonat".
laite
06.10.2007 02:27:19
Onnistunut TV-sarja, ilmeisesti. Tarvinnee katsoa tämä ensi kerralla. Hyvä esimerkki puskaradio-mainonnasta, tällaiset topicit! (voiskohan tän idean myydä jossain, esim. leijonan kidassa?)
Ei elämä ole pelkkää juhlaa - välillä täytyy tanssia ruusuillakin.
Sertzo S
06.10.2007 08:55:31
Tässä on erinomainen kolumni ohjelmaan liittyen: http://www.talouselama.fi/docview.do?f_id=1238694

Allekirjoitan täysin kolumnistin ajatukset. Naurettava ohjelma, kun ideana vaikuttaa olevan yrittäjien riistäminen eikä aito, hyviin liikeideoihin panostaminen.

Niin ja nimenomaan pienyrittäjien ideoiden ja elämäntyön riistäminen.
Voi vittu saatana!
shovi
06.10.2007 09:18:40
Itsehän en ole ohjelmaa katsonut, mutta jos tuossa kolumnissa on puoletkaan totta, niin en aio katsoakaan. Eiköhän yrittäjillä ole ihan tarpeeksi vaikeaa valmiiksikin, mitä olen muutamien yrittäjien elämää seurannut läheltä. Mulkkuja on maailma täynnä muutenkin, ei niitä tarvi telkkarissa näyttää.
Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir
Johnny Buzz
06.10.2007 11:39:44

Itsehän en ole ohjelmaa katsonut, mutta jos tuossa kolumnissa on puoletkaan totta, niin en aio katsoakaan. Eiköhän yrittäjillä ole ihan tarpeeksi vaikeaa valmiiksikin, mitä olen muutamien yrittäjien elämää seurannut läheltä. Mulkkuja on maailma täynnä muutenkin, ei niitä tarvi telkkarissa näyttää.

Itse katsoin pätkän yhtä jaksoa ja siinä nämä sijoittajat pyrkivät aina saamaan enemmistöosuuden liikeideoista. Sen perusteella voin sanoa, että tuo kolumni pitää hyvin paikkansa. Tiukkoihin neuvotteluihin tottumattomat yrittäjät jyrätään täysin. Vastenmielinen ohjelma kaikin puolin.
JPQ
07.10.2007 17:27:26 (muokattu 07.10.2007 17:32:39)

Eilen oikein herkuteltiin ihmisten esiintymispelolla ja jännittämisellä - ihan vitun alhaista. Myös se on arsesta, että sijoittajat painostavat ja pakottavat osallistujat alistumaan heidän tahtoonsa ja ehtoihinsa, mikäli idea on vähänkin järkevä.

Niinhän ne aina sijoittajata tekee pankkikin lainaa antaessa laittaa ehdot lisäksi taitavat olla pankissa nykyään aika vaativia sen suhteen koska lainaa heruu. Tykkään ideasta sinänsä muuten mutta tosi naurettava se nainen joka tarjos ensiksi 5000e sijoitukseen ja lopulta suostui siihen 12000euroon toi ero on pikku rahaa noille muutenkin ekassa jaksossa osoitti etten pidä en tiedä mutta suosikkini voi olla se eurokankaan nainen.
apenaattori
07.10.2007 21:37:58
Luulin että ohjelmassa esitettäisiin hauskoja liikeideoita, mutta se menikin siihen "oot paska mikä vaivaa ootko tyhmä älä jäädy nauretaan tolle" -paskaan mitä valitettavan moni ohjelma nykyään on. Hyi. Ei minua innosta katsoa kun joku reppana menee sinne ja jännittää niin saamaristi ettei saa sanaa suustaan.
http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg
Toveri
11.10.2007 20:55:33

Mulle 80, sulle 20.
Romantikkoitkijät #2
100 hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
Wiitala
11.10.2007 20:57:22
Jaahas. Taas meni vähän ryöväämiseksi koko touhu.

Eipä tuota viitsi enää katsoa. Vaihtoehtoja kun tuntuu olevan kaksi:

1. En lähde.
2. Mulle enemmistö, sulle jämät.

Ja yleensä ainoastaan ohjelman viimeinen idea saa kohdalleen vaihtoehdon 2.

Ps. Neloselta tulee samaan aikaan Ota tai Jätä. Se on paljon kiinnostavampi ja toimivampi formaatti. Katsokaa mieluummin sitä. ;)
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
DethBanger
11.10.2007 21:00:12
Eilenkös se tuli vai.. Kuitenkin, toteutus oli perinteisen suomalaista - hidasta ja tylsää. Joku jätkä vaan ottaa hitaaseen tahtiin paprikoita paperipussista eikä saa oikein mitään sanottua. Lopulta selviää että miehellä on idea jostain pikaruokaketjusta eikä siitäkään saa mitään selkoa. Jotain keittoa se olis halunnut myydä.

Tänään on ollut harvinaisen vi*tumainen päivä ja ottaa päähän urakalla, mutta tätä nauroin ääneen. Oli niin koomisen kuulosta. +++
1971
Klezberg
11.10.2007 22:08:40

Joopa joo. Tänään katsoin enää syrjäsilmällä ja homma toistaa koko ajan samaa kaavaa. Ainoa mikä voisi kiinnostaa on nuo ideoita esittelevät ihmiset.
a'tini al-nay...
Bluesmies
11.10.2007 23:48:14
Taas kusetettiin tätä sympaattista sokeaa kaveria: "Mulle 80%, sulle 20%, tällä selvä?"
JPQ
12.10.2007 04:51:58

Pahaa tekee kun sokeita/vammaisia/kuuroja/hyvä sydämmisiä jne (Olen itse lievästi vammainen) tai edes lähes sellaisia huijataan. Ja hylje juttu oli kyllä tosi kamala ajatuskin. ja jäävuori aika suuruden hullu mutta kiintoisa musta jako olis voinu olla 60prossaa leijonalle toki enemistö edelleen mutta jos joku jakaa riskit toki mä sille enemistön ihan mieluusti annan jos tiedän rehelliseksi toki tiettyn kohtuu rajaan asti. PS: en usko että ihan kusipäitä ovat nuo leijonat mutta on ihmisetkin kun ihan typeriä ideoita ehdottelevat eivätkä tajua mitä sijoittan tarvitsee tietää.
ReBeat
12.10.2007 05:58:17

Lähtökohdiltaan, asettelultaan ja ihmisyyttä halveksuvalta, rahaa palvovalta tyyliltään erittäin vastenmielinen ohjelma. Jos viitsisin tuhlata energiaani turhaan, niin halveksuisin tuota ohjelmaa ja säälisin kyseisiä sijoittajia. Juuri tuollaisen saastan takia yhteiskunnassa syödään entistä enemmän mentaalilääkkeitä ja voidaan pahoin. Onko pakko jatkaa samaa rataa, vai eikö suuntaa voi muuttaa.
Tympee Huttunen
12.10.2007 06:17:00
Pahaa tekee kun sokeita/vammaisia/kuuroja/hyvä sydämmisiä jne (Olen itse lievästi vammainen) tai edes lähes sellaisia huijataan.

Kyllä tuossa "huijataan" kaikkia ihan tasapuolisesti.

Toisaalta, 20% miljoonasta on paremmin, mitä 100% ei mistään. Toisella on idea, toisella rahat. Isompi riski on sillä, jolla on ne rahat. Silti ihmettelen, mikseivät nuo hakijat edes koita neuvotella. Tuossakin tapauksessa olisi varmaan saanut revittyä jonkun 70-30-diilin vähintään.
Minä Rakenna itse pedaalisi As drunk as a cuckoo.
Chrissie
13.10.2007 04:30:13
Silti ihmettelen, mikseivät nuo hakijat edes koita neuvotella. Tuossakin tapauksessa olisi varmaan saanut revittyä jonkun 70-30-diilin vähintään.

Ohjelman formaattia ajatellen en usko, että sellaisia yrityksiä näytettäisiin julkisesti. Kukaan "jellonista" ei kestäisi sitä häpeää, että on joutunut neuvotteluissa taipumaan.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
RocknRoll
13.10.2007 09:34:04
Tämähän on ilmeisesti jennkisarja alunperin? Tuli vain mieleen että olen nähnyt jossain pätkän miehestä joka esittelee jotain surkea pallopeliä tuomareille joka ei tietystikään mene läpi.
Surullisinta siinä oli se, että tää jätkä oli joku 20v uhrannut elämästään tähän umpipaskaan peliin ja oikeasti luuli keksineensä uuden olympialajin.
Juho L
13.10.2007 09:37:08
Tämähän on ilmeisesti jennkisarja alunperin? Tuli vain mieleen että olen nähnyt jossain pätkän miehestä joka esittelee jotain surkea pallopeliä tuomareille joka ei tietystikään mene läpi.
Surullisinta siinä oli se, että tää jätkä oli joku 20v uhrannut elämästään tähän umpipaskaan peliin ja oikeasti luuli keksineensä uuden olympialajin.

Bullet Ball! Klassikko.
RocknRoll
13.10.2007 09:38:20
Bullet Ball! Klassikko.

Juu, tämä. Ihan oikeasti surullinen video tuo. Aika sekopää tuo jätkä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)