Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki II
1 2 3 4 576 77 78 79 80122 123 124 125 126
ICE
11.10.2007 22:49:03
Joo no se on ihan okei sinänsä. Poika tykkää kyllä olla mukana ja myös soittamisesta.

Se on oikein! Mä soitin 16-vuotiaana palttiarallaa samalla tavalla kuin sun poikas nyt. Ties mimmonen guru kaverista tulee kun tekniikka kehittyy. :-)
Kehä kolmosen ulkopuolella kilpaillaan siitä kenellä on vittumaisin työpaikka ja rumin eukko.
ralliolli
11.10.2007 22:49:41 (muokattu 11.10.2007 22:52:32)
Kaikkein eniten tässä v..tuttaa Olanovin puolesta, melkoinen kasa p..kaa tuli niskaan.

Muistetaan kuitenkin, ettei tässä arvostella muuta kuin sooloja. Anonymiteetti takaa paremmin senkin. Täytyy kyllä myöntää, että palautteeni voi ottaa myös negatiivisesti, vaikka en sitä niin tarkoittanutkaan.

Sun soolos oli kerrassaan mahtava. Millä ihmeen efekteillä sait sen kasaan?

Kiitos. Englannin kielellä siinä oli "split reverseä" ja vähän kaiken näköistä. Peräkkain soitetut nuotit tavallaan muljahtaakin päällekkäisiksi ja muodostaa pehmeän harmonian. Ihan uusi kokeilu minulle.
WanhaWetäjä
11.10.2007 23:11:39

Heh...

Mä annoin pisteet kaikille kuudelle parhaiten sijoituneelle...kuin myös voittaja oli myös mun mielestä paras...

Wittu...onko mä nyt sitten kuitenkin itsenäiseen ajatteluun kykenemätön laumasielu...?

Ei vaan, roots miehet jylläs tässä kisassa kärkeen aika totaalisesti, no Kuha nyt on sellanen yleisnero, mutta muuten perusäijät korjas potin.
Mun mielestä tää anonyymikisa osoitti vaan sen tosiasian että joidenkin soitto vaan miellyttää korvaa, kisasta toiseen...no ainakin mua.

En mä kuitenkaan tunnistanut oikeesti ketään sijoittuneista ihan sata varmasti...

Muista tunnistin tasan kaks, mutta ei siitä sen enempää ;-)
ICE
11.10.2007 23:13:05

Kiitos. Englannin kielellä siinä oli "split reverseä" ja vähän kaiken näköistä. Peräkkain soitetut nuotit tavallaan muljahtaakin päällekkäisiksi ja muodostaa pehmeän harmonian. Ihan uusi kokeilu minulle.

Teiksä ton siis softalla vai jollain pedaalilla? Mitkä oli soittovermeet?
Kehä kolmosen ulkopuolella kilpaillaan siitä kenellä on vittumaisin työpaikka ja rumin eukko.
BigPapa
11.10.2007 23:22:48

Kieltämättä. Mutta suurin osahan oli varsin kannustavia. Taisinpa minäkin saada osani ralliollin sanailusta. :-)

Sulla oli muuten hienoja juttuja soolossa...8)...
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
Manetti
11.10.2007 23:23:51 (muokattu 12.10.2007 00:28:47)
tollaset eri kisat roots-miehille on perseestä

Henk. koht. en ole ainakaan huomannut, että perseestäni putkahtelisi eri kisoja roots-miehille. Ehdotus putkahti ja oli tod näk. akuutin harmoniaripulin aiheuttamaa.

(tässä kohtaa on hymiö)
ralliolli
11.10.2007 23:24:03
Teiksä ton siis softalla vai jollain pedaalilla? Mitkä oli soittovermeet?

Pikaviestinä vastattu.
velsa
11.10.2007 23:29:58

....no siis on, jos on uskominen Velsaan, kun hän totesi huolestuneena(HOHO) että olenko muuten terve paitsi että olen soittanut huttua rahasta 30 vuotta?!

Huumoriva...... elä oo milläskään......8)
Kauas on pitkä matka........
Lennu
11.10.2007 23:31:00

;(

Kukaan ei kommentoinut mun väliosan McGyver-lainaa, vaikka toivoin sen tuovan lisäpisteitä. Todennäköisintä lienee, ettei sitä tunnistettu, koska ehämmä tiiä miten se oikeesti menee, hoho.
Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa:
Tunne Lennut.
-JCM
rattledad
11.10.2007 23:34:48

Kukaan ei kommentoinut mun väliosan McGyver-lainaa, vaikka toivoin sen tuovan lisäpisteitä.

Joku soitti elvistäkin, costelloa.
Kuha
11.10.2007 23:35:55

;(

Kukaan ei kommentoinut mun väliosan McGyver-lainaa, vaikka toivoin sen tuovan lisäpisteitä. Todennäköisintä lienee, ettei sitä tunnistettu, koska ehämmä tiiä miten se oikeesti menee, hoho.

Kyl mä kotoväelle mainitsin, että täällähän on Mäkkaivuria seassa...hienosti sait sen istumaan tuohon!
velsa
11.10.2007 23:41:51

viddu....mä en nyt haluis brassailla mut on pakko!!!!!

Noista kelle mä annoin pisteet ni Lennu oli ainoo ketä mä en tunnistanu.....Juccizen ja Socialiten kanssa joutu vähän arpomaan....muut oli pässinlihaa.....JEEEEZZZZ!!!!!!!
Kauas on pitkä matka........
Lennu
11.10.2007 23:42:03

Kyl mä kotoväelle mainitsin, että täällähän on Mäkkaivuria seassa...hienosti sait sen istumaan tuohon!

Soittaessa huomasin sivusilmällä, kun eukko myhäili "njaaha njaaha".
Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa:
Tunne Lennut.
-JCM
MadMatt
11.10.2007 23:43:59

WW:n idea genrekierrosta voisi olla hyvä jos päästäisiin yksimielisyyteen mitä genrejä kierrätetään: delta, texas, chicago, piedmont tai trash, death, speed, black ja mitänäitänyton...

Noista genre-kierrätyksistä vasta se tappelu syntyis kun ruvetaan väittelemään siitä että edustaaks tää nyt sitä ja onks tää nyt tätä...Tuhoon tuomittu ajatus... sitä paitsi kaikki yleispätevät "genrettömät" jutut jäis pois eli just ne joihin sopii monen tyylistä huttua ja just niitä taustoja on muutenkin aika monen helpoin tehdä.
Nothin' but the blues
BigPapa
11.10.2007 23:45:31 (muokattu 11.10.2007 23:48:44)

Saas nähdä millon toi seuraava skaba alkaa, ois kiva pitkästä aikaa olla mukana. Ihan blyyssiä ajattelin soitella. Vai oliks sitä muutakin.
-AjA-
11.10.2007 23:50:52

Joo'o. Pitäis varmaan tehdä siten, että halukkaat perustavat uuden skaban tän olemassa olevan rinnalle.

Vois siis lopettaa tästä jauhamisen ja laittaa uutta skabaa pystyyn, ken haluaa :-)
I know Kung Fu, Karate and 20 other dangerous words...
BigPapa
11.10.2007 23:51:49

Joo'o. Pitäis varmaan tehdä siten, että halukkaat perustavat uuden skaban tän olemassa olevan rinnalle.

Vois siis lopettaa tästä jauhamisen ja laittaa uutta skabaa pystyyn, ken haluaa :-)

No sitä voi vetää taustaan kuin taustaan, ilman jauhamista.
blaekie
11.10.2007 23:51:56 (muokattu 12.10.2007 00:12:32)

WW:n idea genrekierrosta voisi olla hyvä jos päästäisiin yksimielisyyteen mitä genrejä kierrätetään: delta, texas, chicago, piedmont tai trash, death, speed, black ja mitänäitänyton...

Vai pidetäänkö äänestys ...sano Steve vai ? no ei sitte 8)

nyt täytyy tunnustaa että toi meni ohi, pitääpä kuunnella uudelleen.

Noista kelle mä annoin pisteet ni Lennu oli ainoo ketä mä en tunnistanu.....Juccizen ja Socialiten kanssa joutu vähän arpomaan....muut oli pässinlihaa.....JEEEEZZZZ!!!!!!!

Aika hyvin kyllä pysty tunnistaan jengiä, (jos ei laske noita uusia) , voittajan sooloa kans arvuuttelin mielessäin mut en ollu ihan varma.

EDIt: Niin ja piti sanoa AJA:lle kiitokset, hyvinkin työläästä skabaisännyydestä.
Nii onkii ...
rattledad
11.10.2007 23:56:33

Nopeuskisa? Joo, genrekierrätys olisi taas yksi väännön aihe, mutta aika vähän on ollut esim. taustoja joihin saisi akkarin nätisti sopimaan. No viimeksi ehkä mutta...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)