magik 11.10.2007 13:37:18 | |
---|
Tulipas hankittua free floating-virveli, ja nyt kuolaamisen kohteena on tietty vaihtorungot. Mukana tuli vaahtera- ja steelrungot, mutta messinki ja/tai kupari ois aika asiaa. Syvyys on 6,5". Rapakon takaahan nuita tietty löytyy, esim guitar center jne, mutta lähempää? Saksasta? Käytettyjä? - stupidity is intelligence -
http://www.schmorf.com/
http://www.myspace.com/schmorf |
Rockster 11.10.2007 13:50:07 | |
---|
Ei tarvitse mennä merta edemmäs kalaan. Soitin Hellaksen kautta saa tilattua runkoja. Eivätkä ole edes kovin kalliita... "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Bacchus 11.10.2007 13:59:08 | |
---|
Smi-Musicilta pitäisi saada, ovat nimittäin Pearlin maahantuoja. www.smi-music.com Jos ei sivuilta suoraan löydy, niin kannattaa soittaa tai mailata. Itselläni on alumiinirunkoinen (3 mm), ja potkii kyllä mukavasti. "Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää |
Rockster 11.10.2007 14:11:24 | |
---|
Smi-Musicilta pitäisi saada, ovat nimittäin Pearlin maahantuoja. www.smi-music.com Jos ei sivuilta suoraan löydy, niin kannattaa soittaa tai mailata. Itselläni on alumiinirunkoinen (3 mm), ja potkii kyllä mukavasti. Smi:ltä vastaus oli se, että soita Hellakseen viimeksi kun selvitin asiaa... "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Bacchus 11.10.2007 15:02:57 (muokattu 11.10.2007 15:03:05) | |
---|
Smi:ltä vastaus oli se, että soita Hellakseen viimeksi kun selvitin asiaa... Jaa, mä oon talsinut Smi:lle suoraan sisään vaan. Mukavia heppuja. "Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää |
Jaa, mä oon talsinut Smi:lle suoraan sisään vaan. Mukavia heppuja. Kävin mäkin siellä kerran ostamassa itselleni jotain kamaa joskus. Runkoja kehottivat tilaamaan Hellaksen kautta... "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Bacchus 11.10.2007 15:14:21 | |
---|
Kävin mäkin siellä kerran ostamassa itselleni jotain kamaa joskus. Runkoja kehottivat tilaamaan Hellaksen kautta... No sitten kannattaa tilata Hellaksen kautta.;) Minkälainen hintataso siellä on? Muistelisin, että hieman suolainen. Eli kannattaa tinkiä. "Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää |
JelleBeek 29.10.2007 13:43:45 | |
---|
Mulla on sellainen 6,5" x 14" messingin runko; myyn sen kahden viikon päästä! |
hansakemanelius 31.10.2007 11:48:54 | |
---|
Minkälainen hintataso siellä on? Muistelisin, että hieman suolainen. Eli kannattaa tinkiä. Mene Hellakselle ja juttele Jamin kanssa. Ainakin DAF:in korttia näyttämällä sain hyvän tarjouksen koko setistä. Joo nej .... |
Tindrum 31.10.2007 15:05:42 | |
---|
Mene Hellakselle ja juttele Jamin kanssa. Ainakin DAF:in korttia näyttämällä sain hyvän tarjouksen koko setistä. Thomannin hinnastoa näyttämällä saa vielä halvemman tarjouksen. ; ) m©
Milestonet myynnissä, tsekkaa tori! |
ÄM 31.10.2007 18:45:21 | |
---|
Ja jos oikein villiintyy, niin viritysruuvien välitapit voi kanssa vaihtaa, jolloin saat siitä vaikka piccolon, tahi korkeamman. Itsellä oli aikanaan 8" maple, johon olin hommaamassa piccolon runkoa ja tappeja, mutta menikin koko rumpu vaihtoon (kadun). Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
hansakemanelius 31.10.2007 21:29:54 | |
---|
Thomannin hinnastoa näyttämällä saa vielä halvemman tarjouksen. ; ) Suomesta olen kyllä kaikki vehkeeni ostanut alle T-kaupan hinnan (tai samaan hintaan). On ehkä ollut hyötyä ekonomin koulutuksesta.... :) Joo nej .... |
Tindrum 01.11.2007 09:07:45 | |
---|
Suomesta olen kyllä kaikki vehkeeni ostanut alle T-kaupan hinnan (tai samaan hintaan). On ehkä ollut hyötyä ekonomin koulutuksesta.... :) Niin, jos luit tuon kommenttini, niin yritin sanoa että suomalaisesta kaupasta saa paremman tarjouksen näyttämällä Thomannin hinnastoa kuin DAF'in korttia. Enemmän hyötyä olisi lukutaidosta. ; ) m©
Milestonet myynnissä, tsekkaa tori! |
hansakemanelius 01.11.2007 19:21:38 | |
---|
Niin, jos luit tuon kommenttini, niin yritin sanoa että suomalaisesta kaupasta saa paremman tarjouksen näyttämällä Thomannin hinnastoa kuin DAF'in korttia. Enemmän hyötyä olisi lukutaidosta. ; ) No nyt ollaan samalla aaltopituudella. Luin vähän hosuen, lomalla kun olen... Joo nej .... |