051105 09.10.2007 14:05:23 (muokattu 09.10.2007 14:20:29) | |
---|
Onko täällä muusikoiden muijia palstoilla.Mitkä on fiilikset kun lähtee reissuun? -kivaa saa hetken olla omissa oloissaan -pelottaako jos keikat onkin peruuntuneet? -onko ikävä? |
mack the knife 09.10.2007 14:08:31 (muokattu 09.10.2007 14:10:04) | |
---|
Onko täällä muusikoiden muijia palstoilla.Mitkä on fiilikset kun turakaiset lähtee reisuun? -kivaa saa hetken olla omissa oloissaan -pelottaako jos keikat onkin peruuntuneet? -onko ikävä? En usko että niitä kauheasti on täällä. Jos eivät sitten salaa käy lukemassa mitä ukot kirjoittaa. Mä oon kuullu, että: 1. Juuri noin 2. Ei muuten pelota kuin että jää silloin rahat saamatta 3. Eipä kauheasti vuosien jälkeen, menee merimiehenmuijan kanssa samoihin. Edit: Hetkinen. Siis "turakaiset" lähtee reissuun? Eihän se soittajia eikä muijia liikuta yhtään. COVS n:o 1. |
omarklah 09.10.2007 14:20:31 | |
---|
Edit: Hetkinen. Siis "turakaiset" lähtee reissuun? Eihän se soittajia eikä muijia liikuta yhtään. Ei liikuta ei - provo? ...so what? |
Musiikkia korville 09.10.2007 14:23:56 | |
---|
Ei liikuta ei - provo? Näköjään on korjattu jo tuo alkuperäisestä. By: MK |
tope2 09.10.2007 15:58:14 | |
---|
Haiskahtaa siltä, että keskustelun aloittaja on itse epäluuloinen (tuore?) muusikon muija, joka haluais kommentteja kokeneemmilta ku orastavasti on alkanu ahistaan!!?? Korjatkaa kaiken ystävyyden nimissä, jos mä olen täl kertta väärässä.. |
Timi 09.10.2007 19:18:19 | |
---|
Onko täällä muusikoiden muijia palstoilla.Mitkä on fiilikset kun lähtee reissuun? -kivaa saa hetken olla omissa oloissaan -pelottaako jos keikat onkin peruuntuneet? -onko ikävä? On täysin selvää että jotta jos soittajan kelkkaan lähdet ja alusta pitäen suhtaudut epäilevästi, saati mietit.Muuttuukohan tuo tavalliseksi kuolevaiseksi.Pura suhde,kun se vielä on helppoa!Tämä on kumminkin aivan eri maailmansa niin keikkojen, vapaa-aikojen kuin olemattomien ystävien.Koetas ehdottaa että lähetään sukulaisiin niin että älä vaan ota keikkaa!Voipi "lintukirjan"Sivut alkaa lepattaa. Kylmän viileesti! |
KoskPaavo 09.10.2007 19:55:10 | |
---|
Kovasti on tapauskohtainen ja henkilökohtainen tuo miten muusikon muijana pärjää. Hirveästi on nykyään muitakin aloja joissa matkapäiviä tulee mahdottomasti. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
EP 10.10.2007 09:16:15 | |
---|
Ei oo enää muijaa :) |
Pula-Aho 10.10.2007 10:20:07 (muokattu 10.10.2007 10:20:40) | |
---|
Hirveästi on nykyään muitakin aloja joissa matkapäiviä tulee mahdottomasti. Jep, monta tuttua vetää sellaiset 100 -150 päivää vuodessa ympäri maailmaa. Ja sitten kun ovat Suomessa niin vielä aikasta pitkää päivää ja viikonloppuja. Kovaa on. Vaimot ovat käytännössä yksinhuoltajia. Itse ajattelin aloittaa talviloman parin viikon päästä ja palailla työntekoon siinä tammikuun puolessa välissä. Olen sen verran solidaarinen, etten halua viedä töitä niiltä jotka halauavat sitä tehdä. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Sertzo S 10.10.2007 11:31:31 | |
---|
Eipä ainakaan mínun muija täällä käy kuikkimassa juttujamme. Ei koske koko koneeseen omastakaan halustaan. Ei aikoinaan myös koskaan kanottanut pitkistkään keikkareissuistani mm. eri laivoilla, vaikka lapset olivat pieniä ja hänelläkin vuorotyö, kuten on edelleenkin. Anoppi katsoi lapset töissä ollessamme. Nyt kun en enää reissaa kuin pääosin kodin ja mökin välillä, niin elämä on aika tasaista jopa liiaksikin. |
häläppääjä 10.10.2007 12:59:35 | |
---|
Nyt tehtiin emännän kans sopimus, että keikalle meen ku keikkaa on ja jos muut työt sen sallii. Ennen oli vaikiaa joskus-paitti sillon oli naputtamatta ku nakkas setelinipun(soittamalla hankitun) pöyvälle.. Sama |
jjussila 10.10.2007 14:20:12 | |
---|
Nyt tehtiin emännän kans sopimus, että keikalle meen ku keikkaa on ja jos muut työt sen sallii. Ennen oli vaikiaa joskus-paitti sillon oli naputtamatta ku nakkas setelinipun(soittamalla hankitun) pöyvälle.. Vai vielä nipun; tais olla kohtalaisen pieninä seteleinä,...näin ainakin meillä.... ..ei helev...olisko noin?..... |
mack the knife 10.10.2007 15:32:44 | |
---|
Vai vielä nipun; tais olla kohtalaisen pieninä seteleinä,...näin ainakin meillä.... Joo, yhden keltaisen voi silloin tällöin hivauttaa pöydälle. Isommat suoraan pankkiin. COVS n:o 1. |
Ukko 10.10.2007 16:46:19 | |
---|
Nyt tehtiin emännän kans sopimus, että keikalle meen ku keikkaa on ja jos muut työt sen sallii. Ennen oli vaikiaa joskus-paitti sillon oli naputtamatta ku nakkas setelinipun(soittamalla hankitun) pöyvälle.. Meikän eukko on vaan tyytväinen silloin harvoin kun keikalle menen. Pääseepähän minusta eroon edes vähäksi aikaa :/ |
Nyt tehtiin emännän kans sopimus, että keikalle meen ku keikkaa on ja jos muut työt sen sallii. Ennen oli vaikiaa joskus-paitti sillon oli naputtamatta ku nakkas setelinipun(soittamalla hankitun) pöyvälle.. Meillä ei kans naputeta. Vaimon kanssa ollaan muutama vuosikymmen pyöritetty projektia missä molemmat ollaan mukana. Kumpikaan ei valita. Tuli mieleen juttu jonka basisti Carol Kaye kertoi. Hänen miehellään oli tapana naputtaa kun rouva tuli kotiin studiokeikoiltaan keskellä yötä. Kyllästyneenä marinaan Carol sitten kerran kotiin tullessaan nakkasi nipun viidendollarin seteleitä sängylle ja narina kuulemma loppui siihen. G strings are for strippers! |
Mike Stand 10.10.2007 18:10:56 | |
---|
Minulla on läheiset suhteet vaimooni. Kun olen kotona, vaimoni on kuin oikea käteni, mutta kun olen keikkarundilla, oikea käteni on kuin vaimoni. Parempi susi kukassa, kuin kusi sukassa. |
Sertzo S 10.10.2007 18:29:12 | |
---|
Minulla on läheiset suhteet vaimooni. Kun olen kotona, vaimoni on kuin oikea käteni, mutta kun olen keikkarundilla, oikea käteni on kuin vaimoni. Jaahah, että silleen! + |
kuunsirppi 10.10.2007 18:37:54 | |
---|
Mullei oo muijaa, mutta mies on. Alkuaikoina mökötti, kun kävin keikoilla, muttei enää. Taitaa olla oikeinkin tyytyväinen, kun lähden. Joskus alkuun sano, että pari keikkaa kuukaudessa on ok, mutta nyt sanoo, että ota vaan kaikki keikat, mitä saat :o/ Suo siellä, vetelä täällä... Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
häläppääjä 10.10.2007 20:05:01 | |
---|
Vai vielä nipun; tais olla kohtalaisen pieninä seteleinä,...näin ainakin meillä.... No ei hyvinkään pieniä eriä..Kyse oli valtavista summista. Sama |
Timi 10.10.2007 20:37:28 | |
---|
Mullei oo muijaa, mutta mies on. Alkuaikoina mökötti, kun kävin keikoilla, muttei enää. Taitaa olla oikeinkin tyytyväinen, kun lähden. Joskus alkuun sano, että pari keikkaa kuukaudessa on ok, mutta nyt sanoo, että ota vaan kaikki keikat, mitä saat :o/ Suo siellä, vetelä täällä... meillä taas bändin kundit natkuttaa että pari keikkaa kuukaudessa on ok.Vitullako noita jaat tasaisesti? Kylmän viileesti! |