Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki II
1 2 3 4 571 72 73 74 75122 123 124 125 126
Turder
09.10.2007 13:21:39
Huippuskaba noinniinkuin soolojen mahtavuudessa ja taustassa. Erittäin Eagles-tyylistä settiä monilla, etenkin soolossa nro. 5. Aika samantyylisiä ratkaisuja havaittavissa myös muutamissa sooloissa. Mukava nähdä sitten kuka veti minkäkin soolon.
stratomaster
09.10.2007 13:46:45 (muokattu 09.10.2007 13:47:41)

Nitsevoo.
ICE
09.10.2007 14:14:24
Huippuskaba noinniinkuin soolojen mahtavuudessa ja taustassa. Erittäin Eagles-tyylistä settiä monilla, etenkin soolossa nro. 5. Aika samantyylisiä ratkaisuja havaittavissa myös muutamissa sooloissa. Mukava nähdä sitten kuka veti minkäkin soolon.

Outoa kun osallistujia on 32 mutta vain murto-osa on jaksanut äänestää. Ties mistä sitten johtuu moinen.
Kehä kolmosen ulkopuolella kilpaillaan siitä kenellä on vittumaisin työpaikka ja rumin eukko.
Magic Bullet
09.10.2007 16:37:31
Mummielest tää anonyymiskaba ei ollu niin kiva juttu kun oletin. Ei tässä oikeestaan oo muuta kivaa kun arvailu et kuka on kuka
ICE
10.10.2007 10:21:20
Mummielest tää anonyymiskaba ei ollu niin kiva juttu kun oletin. Ei tässä oikeestaan oo muuta kivaa kun arvailu et kuka on kuka

Niin.. mun mielestä tä on kivaa kun en todellakaan tiedä kuka on soittanut minkäkin klipin. Odotan huomista, jolloin toivottavasti selviää ketkä ovat numeroiden takana.

Varsinkin soolo nro 2 on suurennuslasin alla. Mulla on kyllä veikkaukseni, jotta kuka sen on soittanut. Saas nähdä olinko oikeessa. :-)
Kehä kolmosen ulkopuolella kilpaillaan siitä kenellä on vittumaisin työpaikka ja rumin eukko.
Lennu
10.10.2007 11:47:19

Eikö tosiaan joukossa ole yhtään bittinikkaria, joka voisi kehitellä simppelin PHP-upload systeemin, jolla:

- saa upattua soolon palvelimelle
- muutettua tiedostonimen anonyymiksi
- saa tulostettua sen soolon upload-kentän alle tulojärjestyksessä allekain

Mä voisin tehdä, mutta palvelinkäyttöoikeudet, eikä PHP tietämys kyllä varmaan ihan riitä. Tunnen ainoastaan periaatteen.

Tätä vois sitten pyörittää vaikka alkuperäisen idean rinnalla ja katsoa, kumpi kerää enemmän suosiota ajan mittaan.

HÄ!?
Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa:
Tunne Lennut.
-JCM
Krice
10.10.2007 11:53:46

Tätä vois sitten pyörittää vaikka alkuperäisen idean rinnalla ja katsoa, kumpi kerää enemmän suosiota ajan mittaan.

Veikkaan ihan hatusta, että anonyymikisa ei tule olemaan niin suosittu. Ei voi pitää julkista score-listaa pisteistä.
oiva tumpeloinen
10.10.2007 12:00:51
Veikkaan ihan hatusta, että anonyymikisa ei tule olemaan niin suosittu. Ei voi pitää julkista score-listaa pisteistä.

Miten niin ei? Tuon skaban ideahan oli alunperin, että pisteidenlaskun jälkeen paljastetaan soolojen vetäjät.
-AjA-
10.10.2007 12:04:17

Miten niin ei? Tuon skaban ideahan oli alunperin, että pisteidenlaskun jälkeen paljastetaan soolojen vetäjät.

Juu, toki. Äänestyksen päätyttyä huomenna numeroita vastaavat nimimerkit tulee ilman muuta kaikkien tietoon.
I know Kung Fu, Karate and 20 other dangerous words...
MadMatt
10.10.2007 12:05:59

Mun mielestä anonyymikisa on tylsä ja raskassoutuinen. pisteiden antaminen pelkille "numeroille" aiheuttaa helposti sekaannuksia ja soolojen kommentoiminen ei innosta. Tämä systeemi ei palvele ketään. Usean soittajan soolonkin saa selville viimeistään siitä mille hän ei itse anna pisteitä. Suosittelen pikaista palaamista vanhaan ja toimivaan zydeemiin.
Nothin' but the blues
Kuha
10.10.2007 12:30:42

Mun mielestä anonyymikisa on tylsä ja raskassoutuinen. pisteiden antaminen pelkille "numeroille" aiheuttaa helposti sekaannuksia ja soolojen kommentoiminen ei innosta. Tämä systeemi ei palvele ketään. Usean soittajan soolonkin saa selville viimeistään siitä mille hän ei itse anna pisteitä. Suosittelen pikaista palaamista vanhaan ja toimivaan zydeemiin.

Samoja ajatuksia mulla. Hauska kokeilu tämä anonyymiskaba kyllä on, mutta liian raskassoutuinen toteuttaa.

Suosittelen pikaista palaamista vanhaan ja toimivaan zydeemiin.
stratomaster
10.10.2007 12:33:17

Samoja ajatuksia mulla. Hauska kokeilu tämä anonyymiskaba kyllä on, mutta liian raskassoutuinen toteuttaa.

Suosittelen pikaista palaamista vanhaan ja toimivaan zydeemiin.

Samoin minä. Oli tossa tietty hupinsa arvailla soittajia, mutta muuten ei hirveästi napannut.
BigPapa
10.10.2007 12:38:57

Samoin minä. Oli tossa tietty hupinsa arvailla soittajia, mutta muuten ei hirveästi napannut.

Mä en taida sanoa tähän asiaan mitään, ettei taas joku ala mussuttaan.
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
Hannu H.
10.10.2007 13:07:23

Mä en taida sanoa tähän asiaan mitään, ettei taas joku ala mussuttaan.

Täytyy antaa luuknappi möksöttäjälle!
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella
stratomaster
10.10.2007 14:01:39

Onpa ollut riehakas meininki tuolla blyys-ketjussa, hoho! No, jonkinlaista korviketta tälle hiukan aneemiselle jälkipyykille.
Jucciz
10.10.2007 14:43:34
Itsenäistä pohdintaa:

Onko tosiaankin niin, että arvon bluespierut eivät tykkää anonyymistä skabasta siinä pelossa, että keskinäinen pisteidenjako hankaloituu?

Ihan sama sinänsä, millä menetelmällä jatketaan, mutta anonyymiys on oikeasti paljon oikeudenmukaisempi tapa: tällöin soolot "joudutaan"oikeasti kuuntelemaan ja pisteet jaetaan (toivottavasti ainakin) soiton, eikä nimimerkin perusteella. Perheenjäsenten suosimiselle ei sinänsä voida tehdä näiden sääntöjen puitteissa mitään, jos kerran koko kööri myös osallistuu skabaan tai jaksaa sanallisesti kaikki soolot kommentoida. Onhan se silti aina vähän epäilyttävää, jos osalla kilpailijoista pisteidenlasku "lähtee" 3 tai 6 pisteestä, eikä nollista.

Ilmapiiri täällä kyllä on huonompi kuin vuosiin.
Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_
Hannu H.
10.10.2007 14:51:12

Anonyymiys on kyllä hyvä homma mielestäni. Tulee kuunneltua tarkemmin kaikki läpi ja systeemi hankaloittaa "sopupelejä".
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella
Lärvätsalo
10.10.2007 14:55:45
Itsenäistä pohdintaa:

Onko tosiaankin niin, että arvon bluespierut eivät tykkää anonyymistä skabasta siinä pelossa, että keskinäinen pisteidenjako hankaloituu?

Ihan sama sinänsä, millä menetelmällä jatketaan, mutta anonyymiys on oikeasti paljon oikeudenmukaisempi tapa: tällöin soolot "joudutaan"oikeasti kuuntelemaan ja pisteet jaetaan (toivottavasti ainakin) soiton, eikä nimimerkin perusteella. Perheenjäsenten suosimiselle ei sinänsä voida tehdä näiden sääntöjen puitteissa mitään, jos kerran koko kööri myös osallistuu skabaan tai jaksaa sanallisesti kaikki soolot kommentoida. Onhan se silti aina vähän epäilyttävää, jos osalla kilpailijoista pisteidenlasku "lähtee" 3 tai 6 pisteestä, eikä nollista.

Ilmapiiri täällä kyllä on huonompi kuin vuosiin.

Voisko avoimelle kisalle kehittää jonkun systeemin mikä saisi kaikki kuuntelemaan kaikki soolot?
Shred my son, shred.
-Cale
10.10.2007 14:55:59
Kyllä tämä anonyymiys on ihan hyvä homma. Tosin nyt tuntuu että 25 sooloista olisi saman bluespierun tekemiä, hoho.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)