Fishfinger 29.08.2007 10:30:27 | |
---|
Nyt on liput hankittu Tampereen keikalle WOHOU! :) "Tunteella eikä tuoksulla!" - Mäkkäri soittaessaan kitaraa |
Terry Pantheras 29.08.2007 10:43:37 | |
---|
Mitenkäs nuo vanhemmat levyt eroaa uusimmista? Mulle Killswitch on uus tuttavuus ja kävin just kuuntelemassa myspacessa Daylightin biisejä ja mulle kyl toimii erittäin hyvin... Finnish men don't talk and kiss, they just put. |
juhopetteri 29.08.2007 16:29:03 | |
---|
kuunteleppa sitä ekaa levyä, paras. itekin kävin lipun hommaassa..vaikkei tuo uusin levy niin potkikaan. well that's all right |
Ali 29.08.2007 17:31:18 | |
---|
Mitenkäs nuo vanhemmat levyt eroaa uusimmista? Mulle Killswitch on uus tuttavuus ja kävin just kuuntelemassa myspacessa Daylightin biisejä ja mulle kyl toimii erittäin hyvin... Ekat on tietenki tr00 ja uudemmat sell-out-metallia. :) "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
slipkorn 29.08.2007 19:25:41 | |
---|
Alive or just breathing on ollut minulle aina ylivoimainen metalcore-levy. Tuossa on jotain sellaista, mihin muut tämän genren bändit eivät yllä. |
Terry Pantheras 29.08.2007 19:43:51 | |
---|
Ekat on tietenki tr00 ja uudemmat sell-out-metallia. :) Heh, no niinhän se aina ja ikuisesti... Virn. Ostin just Daylightin ja seuraavaks sitten varmaan sen ekan, niin pääsee kylmiltään vertailemaan ääripäitä... Halpoja ovat! :) Finnish men don't talk and kiss, they just put. |
Ziggy Bubba 30.08.2007 00:58:24 | |
---|
Heh, no niinhän se aina ja ikuisesti... Virn. Ostin just Daylightin ja seuraavaks sitten varmaan sen ekan, niin pääsee kylmiltään vertailemaan ääripäitä... Halpoja ovat! :) Kannattaa verrata samantien myös laulajia, noilla ekoilla julkaisuilla kun vokaalit veti kaveri nimeltä Jesse Leach. Vaikka Howardia on turha häneen verrata, niin silti pitää myöntää, että herraa meinaa tulla välillä ikävä... You said a' what now? |
Terry Pantheras 30.08.2007 09:34:26 (muokattu 30.08.2007 10:08:31) | |
---|
Kannattaa verrata samantien myös laulajia, noilla ekoilla julkaisuilla kun vokaalit veti kaveri nimeltä Jesse Leach. Vaikka Howardia on turha häneen verrata, niin silti pitää myöntää, että herraa meinaa tulla välillä ikävä... Tästä nykyisen lurittelijan puhtaista lauluista tulee jotenkin mieleen Disco Ensemblen laulaja ja joku muu, ketä en saa päähäni... Onko se sitten hyvä vai huono asia, jääköön se sinne kotisohvien lehtereille mietittäväksi. Edit: Nyt kuunneltuani tätä uutta levyä, niin ensimmäinen korviin pistävä asia on tuo mahtipontisten ja samalla lailla toistuvien kertsien ja huuto/puhdas/huuto-kaavan samankaltaisuus tahtoo vähän häiritä... Finnish men don't talk and kiss, they just put. |
Mohla 30.08.2007 13:12:50 | |
---|
Edit: Nyt kuunneltuani tätä uutta levyä, niin ensimmäinen korviin pistävä asia on tuo mahtipontisten ja samalla lailla toistuvien kertsien ja huuto/puhdas/huuto-kaavan samankaltaisuus tahtoo vähän häiritä... Jep. Uusi lätty on jotenkin vähän tylsä ton takia. Pari biisiä ihan kunnon rytkettä olisi tehnyt hyvää tuolla välissä. Adamantium StudiosKova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McChartyHousut. |
Exhausted 30.08.2007 15:46:31 | |
---|
Eipä siitä uudesta levystä tullut innostuttua missään vaiheessa edes sen vertaa kuin Heartachesta aikanaan. Mutta keikalle on kyllä pakko lähteä, lippu taskussa Tampereelle. Tosin on pieni riski että tulee oma keikka sille päivälle. Siinä tapauksessa menee sitten lippu myyntiin. Myivätkö nuo jo loppuun? |
Ali 31.08.2007 19:54:38 | |
---|
Myivätkö nuo jo loppuun? Tällä hetkellä lippuja löytyy ainakin. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Liver-Box 31.08.2007 20:27:17 | |
---|
Eipä siitä uudesta levystä tullut innostuttua missään vaiheessa edes sen vertaa kuin Heartachesta aikanaan. Hieman samoilla linjoilla. Mulla EOTH oli eka levy mitä bändiltä kuulin ja nimikkobiisi ihan ensimmäinen biisi ylipäätänsä. Tuli niin rakastuttua tuon levyn biiseihin, että on vaikea laittaa sitä ja AOJB mihinkään paremmuusjärjestykseen, laulajatkin miellyttävät molemmat. EOTH biisijärjestys ehkä tekee siitä epätasaisen oloisen. Kun alusta lähdetään kulkemaan niin kaikki hitit ja juntat tulee kärkeen ja loppuun jää heikommat biisit. Uudella levyllä on kyllä paljon hyviäkin biisejä ( Arms of sorrow, Reject yourself, break the silence yms) mutta sitten osasta ei oikein jaksa innostua sen pahemmin, livenä voisi toimia erilailla. Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |
RocknRoll 07.09.2007 17:43:25 | |
---|
Bändi on ihan uusi tuttavuus mulle, mutta hyvin tervetullut tuttavuus mitä nyt olen tätä viimeisintä levyä kuunnellut! :) Bändin nimi on muuten ihan saatanan vaikea kirjoittaa oikein. |
Ali 08.10.2007 21:05:49 (muokattu 09.10.2007 15:40:22) | |
---|
Dodii. Alkas keikka olla ovella... E: Siis Tampereelle ollaan menossa. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
heavy 09.10.2007 22:53:29 | |
---|
Dodii. Alkas keikka olla ovella... E: Siis Tampereelle ollaan menossa. Juu nii alkaa ja sama täällä. Mitäs mieltä ihmiset open act the bled:istä, ite kävin kuuntelee puolikkaan biisin jokunen aika sitte ja ihan meneväähän se oli,livenä voi paukkua ihan kivasti. viimeisin demo ladattavissa sivuilta www.crusher.tk |
Exhausted 09.10.2007 23:14:33 | |
---|
The Bled on perunut Euroopan rundinsa loppuosan, joten bändiä ei Suomessakaan valitettavasti nähdä. Asiasta tiedotus vaikuttaa vähän heikolta, mutta bändin myspace-sivulla asiasta ainakin kerrotaan. |
The Bled on perunut Euroopan rundinsa loppuosan, joten bändiä ei Suomessakaan valitettavasti nähdä. Asiasta tiedotus vaikuttaa vähän heikolta, mutta bändin myspace-sivulla asiasta ainakin kerrotaan. Se voi olla että joku paikallinen bändi tuuraa The Bledin jättämää aukkoa... gear-A-holic |
Ali 10.10.2007 08:48:59 | |
---|
Juu nii alkaa ja sama täällä. Mitäs mieltä ihmiset open act the bled:istä, ite kävin kuuntelee puolikkaan biisin jokunen aika sitte ja ihan meneväähän se oli,livenä voi paukkua ihan kivasti. No voi kakka, just olin tutustunut hieman bändiin, ja ihan mukavaa meininkiä tuntui olevan. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
p_ofony 10.10.2007 10:42:03 | |
---|
Nyt asia on varmistettu: Pofony lämmittelee Killswitch Engagea huomisella Pakkahuonenn keikalla. Kaikki pittiin!! gear-A-holic |
Rumpukapulat 10.10.2007 10:50:48 | |
---|
Woehan reikä, himottas kyllä päässä katteleen meininkiä ja pittaamaan muttako ei niin ei. Suht usiasti Engage tuntuu Suomea vallottavan notta jos sitte enskerralla.. |