Jag 09.10.2007 08:27:21 | |
---|
Mitämitä? Sehän on suunnilleen ainoa mäkkärin mainos koskaan, missä on joku oikea oivallus. ja tuo oivallus on? " toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
Kikolaa 09.10.2007 08:28:01 | |
---|
Mitämitä? Sehän on suunnilleen ainoa mäkkärin mainos koskaan, missä on joku oikea oivallus. Ei se tee mainoksesta hyvää. One O'Clock Jump |
Mohla 09.10.2007 12:12:23 | |
---|
Hei, onksen Läkerol-mainoksen suomidubbaus muutettu jossain vaiheessa? Ja jos on, niin miks? Siis tää, missä on näitä kyydit kotkalta -juttuja sun muita. Mä voisin melkeen vannoo, et siinä oli erilaiset höpötykset alunperin, mut ehkä oon nähny unta tai jotain... Siinä on ne "suomennokset" todella paskoja. "It's like licking lollipop" lausetta EI VOI suomentaa "Se on kuin nuoleskeleva tikkukaramelli". Tai siis voi, mutta siitä katoaa se kaksoismerkitys jota alkuperäisessä englanninkielisessä mainoksessa on haettu, ja suomennettuna noin se vaan kuulostaa oudolta, tyhmältä ja vitun ärsyttävältä. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
|
carnation 09.10.2007 13:15:57 | |
---|
Mitämitä? Sehän on suunnilleen ainoa mäkkärin mainos koskaan, missä on joku oikea oivallus. Mikä siinä on se oivallus? Sehän on ihan epärealistinenkin, ei kukaan tilaa oikeasti hampurilaisia noin. |
Shemhamforash 09.10.2007 13:47:50 | |
---|
On muuten ristiriitaista, kun Danone lasten välipala-rahkan mainoksessa "äiti saanks mä? "miesääni hoilaa ensin "no-no-no, no-no" ja heti perään "jee-jee jeee". Outoa. Jos katsot tarkkaan sitä mainosta, huomaat, että kun mies laulaa no-no-no, ruudussa pyörii karkkeja sun muuta epäterveellistä, mutta jeejeen kohdalla kuva vaihtuu Danonepurkiksi. Sitäpaitsi Sammakkojumala kuivui auringossa ja naapurin koira söi sen.
Bella Italia #16 |
AP 09.10.2007 13:57:02 | |
---|
Ei se tee mainoksesta hyvää. No mäkkärin mainoksesta se tekee vähemmän paskan. Niissä muissa ei sitten ole pientäkään ideanpilkahdusta. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
NHR 09.10.2007 14:01:40 | |
---|
No mäkkärin mainoksesta se tekee vähemmän paskan. Niissä muissa ei sitten ole pientäkään ideanpilkahdusta. Äläs ny, kyllä mua on ainaki jokku mäkkärimainokset huvittanu, vaikken ko. lafkassa juurkaan asioi. Niinkunnyvvaikka se, misä se yks jätkä oli josain ulkomailla ja soitti kaverille Suomeen, että uskaltaako syödä, kun ruokalistassa lukee "culebra", vai mitä siinä lukikaan... "perushuttua, anna mennä vaan..." Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies |
Mohla 09.10.2007 14:07:06 | |
---|
Äläs ny, kyllä mua on ainaki jokku mäkkärimainokset huvittanu, vaikken ko. lafkassa juurkaan asioi. Niinkunnyvvaikka se, misä se yks jätkä oli josain ulkomailla ja soitti kaverille Suomeen, että uskaltaako syödä, kun ruokalistassa lukee "culebra", vai mitä siinä lukikaan... "perushuttua, anna mennä vaan..." Juu, on nuo munkin mielestä ollut osa ihan semi viihdyttäviä. Turhaan niitä mainoksia mollaa, vaikkei ko. lafkasta pitäisikään. Muistatteko muuten taannoiset Hesburgerin mainokset joissa oli Lola Odusoga spiikkaamassa, ja taisi jossain olla sellainenkin että jonkun Hesen koko henkilökunta oli salissa ja huusi yhteenääneen "Tervetuloa hesburgeriin, meillä palvellaan" tms. NE oli paskoja mainoksia! Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
|
päänahka 09.10.2007 14:07:39 | |
---|
Äläs ny, kyllä mua on ainaki jokku mäkkärimainokset huvittanu, vaikken ko. lafkassa juurkaan asioi. Niinkunnyvvaikka se, misä se yks jätkä oli josain ulkomailla ja soitti kaverille Suomeen, että uskaltaako syödä, kun ruokalistassa lukee "culebra", vai mitä siinä lukikaan... "perushuttua, anna mennä vaan..." Mäkkärin mainokset on ihan oikeasti melko hyviä keskimäärin. Siis että varmasti vetoaa kohderyhmäänsä. Musta se Monacon euro oli aika hauska. Up and down, that's how energy stays alive. |
AP 09.10.2007 14:14:25 | |
---|
Mäkkärin mainokset on ihan oikeasti melko hyviä keskimäärin. Siis että varmasti vetoaa kohderyhmäänsä. Jälkimmäinen virke pitää varmaan paikkansa. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
päänahka 09.10.2007 14:19:24 | |
---|
Jälkimmäinen virke pitää varmaan paikkansa. Josta seuraa että ensimmäinenkin pitää, eikö? Up and down, that's how energy stays alive. |
AP 09.10.2007 14:55:47 (muokattu 09.10.2007 15:02:45) | |
---|
Josta seuraa että ensimmäinenkin pitää, eikö? No, ehkä mun ei mainoksille verraten immuunina ihmisenä kannattaisi kommentoida, itselleni hyvä mainos voi olla ennemminkin visuaalisesti onnistunut tai muuten nokkela -- se, mikä sen myyntiteho on, on sitten meikäläisen mittareilla sivuseikka. Toki myynnillinen tulos mäkkärin mainoksissa voi olla kelpo, ja tämä se lie tärkein mittari noin yleisesti ottaen. E: esimerkkinä vaikka Finnairin mainokset on mun mielestä varsin onnistuneita. Jos kuka muistaa sen, jossa poro matkaa tähteä seuraten kotitokkansa luo, vaikkapa? "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Planetist 09.10.2007 15:00:03 | |
---|
On muuten ristiriitaista, kun Danone lasten välipala-rahkan mainoksessa "äiti saanks mä? "miesääni hoilaa ensin "no-no-no, no-no" ja heti perään "jee-jee jeee". Outoa. Maailman paras biisi. Ehkä. |
Minazki 09.10.2007 16:28:37 | |
---|
Minä en enään tykkää tuosta coca-cola mainoksesta, jossa tyyppi törmää exäänsä jolla on uusi poikaystävä mukana, tiedätte kyllä. Niin ja siksi koska se on pätkäisty mainoksen keskeltä tyhmästi ja se "you know me" lausahdus tulee kuin tyhjästä. |
Minä en enään tykkää tuosta coca-cola mainoksesta, jossa tyyppi törmää exäänsä jolla on uusi poikaystävä mukana, tiedätte kyllä. Niin ja siksi koska se on pätkäisty mainoksen keskeltä tyhmästi ja se "you know me" lausahdus tulee kuin tyhjästä. Tää mainos oli ihan aluks mun mielestä oikeinkin hyvä. Mutta nyt kun sen on nähnyt ehkä tuhat kertaa ja että se on editoitu tosi huonosti niin enpä tykkää siitä enään yhtään. Quidquid latine dictum sit, altum videtur. |
haunted 09.10.2007 19:33:55 | |
---|
Ei ole meidän tv:stä tullu viä kertaakaan loppuun asti se "jonka paistoi äiti" mainos. Atomikellojen vuosittainen kalibrointi toteutetaan Herra Hoglanin timen avulla. |
Thet 09.10.2007 19:38:02 | |
---|
Minäkään en enääN tykkää. EnääN tykkääminen on in. En mä sano enään, enään ikinä. Voit olla varma etten sano enään. Quidquid latine dictum sit, altum videtur. |
päänahka 09.10.2007 20:06:40 | |
---|
Minä en enään tykkää tuosta coca-cola mainoksesta, jossa tyyppi törmää exäänsä jolla on uusi poikaystävä mukana, tiedätte kyllä. Niin ja siksi koska se on pätkäisty mainoksen keskeltä tyhmästi ja se "you know me" lausahdus tulee kuin tyhjästä. Mitä se sanoo siinä lopussa? "I'm an ass!" Ihan hölmö mainos kuitenkin. Se exä on sentään ihmisen näköinen, mutta tää pylly lähtee jonkun barbin kanssa katon läpi. Up and down, that's how energy stays alive. |
Thet 09.10.2007 20:12:03 | |
---|
Mitä se sanoo siinä lopussa? "I'm an ass!" I'll manage. Quidquid latine dictum sit, altum videtur. |
Minazki 09.10.2007 20:31:14 | |
---|
I'll manage. Juuripa noin. Aluksi se oli hyvä mainos, mutta niin juuri sen pätkäsyn ja koska se tulee jatkuvasti ei sitä meinaa jaksaa. Onneksi sentään lyhyt mainos, eikä mikään "Jonka paistoi äiti" rallatus. |