Aihe: Nightwish
1 2 3 4 549 50 51 52 53207 208 209 210 211
Jebe-
08.10.2007 21:20:30 (muokattu 08.10.2007 21:21:20)
Tuollasta tietoa:

""Dark Passion Play" on noussut Saksan albumilistan YKKÖSEKSI! Tämä on mahtava saavutus!" elikkästen ei lainkaan huonosti.. ;)

Todella hienoa kyllä, jos paikkaansa pitää.
Ja ansaitusti kyllä tuo sija on sitten saatu. On sen verran loistava lätty.

Ja kuten jo mainittu, niin minulle tämä on myös yksi niistä harvoista PITKISTÄ levyistä minkä jaksaa kuunnella helposti alusta loppuun. Ja vieläpä montakin kertaa.

EDIT: Näköjään nyt tuo uutinen lisätty myös NW:n kotisivuille.
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
aivokuolio
08.10.2007 21:22:50
Eikös tuo Oncekin jo noussut aikoinaan Saksan listan kärkeen? Olihan tuo ilmestyessään hetken aikaa Euroopan myydyin levy.
I've got soul but I'm not a soldier
Twinkle
09.10.2007 00:08:54 (muokattu 09.10.2007 00:09:50)

EDIT: Näköjään nyt tuo uutinen lisätty myös NW:n kotisivuille.

jännittävää sinänsä, että saksan lista päivittyi viimeksi eilen, ykkösenä James Blunt ja seuraavan kerran vasta 14. päivä. sama pätee Sveitsiin jossa Nightwishin pitäis olla ykkösenä myös. En tajua miten nämä systeemit oikeesti ees toimii enää.

EDIT: Tarkistamisen ajankohta nyt maanantaina, ehkä ne päivittyy hitaasti kun saksa ja sveitsi on kummatkin saman järjestelmän alla.
Deep Shadow
09.10.2007 10:58:00
Aika hyvin on levyn julkaisun jälkeen kiihtynyt tuo suomen keikkojen lippujen myynti. Oulu, Tampere, Turku ja Helsinki ovat jo loppuun varattuja ja Jyväskyläänkin on enää muutamia vapaita paikkoja.

Innolla kyllä odotan jo tuota Helsingin konserttia.
Mummun saappaassa soi fox
Parantava_Suru
09.10.2007 12:00:38

Aika hyvin on levyn julkaisun jälkeen kiihtynyt tuo suomen keikkojen lippujen myynti. Oulu, Tampere, Turku ja Helsinki ovat jo loppuun varattuja ja Jyväskyläänkin on enää muutamia vapaita paikkoja.

Heh,hyvä että tuli hankittua lippu Tampereen keikalle ajoissa,heti samana päivänä kun niitä alettiin myymään. :)
ENGL for life!
Deep Shadow
09.10.2007 12:53:17
Heh,hyvä että tuli hankittua lippu Tampereen keikalle ajoissa,heti samana päivänä kun niitä alettiin myymään. :)

Saman liikkeen tein itse helsingin suhteen. Parempi varmistaa paikkansa ajoissa :)
Mummun saappaassa soi fox
Juugeli
09.10.2007 13:07:06
http://youtube.com/watch?v=1owss7C_DWc

Rovala-Opiston medialinjalta, terve. Käytiin Holopaista haastattelemassa pikaisesti Rovaniemellä, jos jotain kiinnostaa. Minä oon se blondi ukko mustassa The Clash-farkkutakissa, jos jotain kiinnostaa.
I stayed up all night playing poker with tarot cards. I got a full house and four people died. Steven Wright
fox
09.10.2007 13:18:14

Rovala-Opiston medialinjalta, terve. Käytiin Holopaista haastattelemassa pikaisesti Rovaniemellä, jos jotain kiinnostaa. Minä oon se blondi ukko mustassa The Clash-farkkutakissa, jos jotain kiinnostaa.

Kas, Juugeli.. long time no see! 8) Onks Tervisen Lispe (Liisa) siellä vielä?? Entä Juugelin kissa??

Asiaan takaisin, olitteko mukana tuos pikku musavideoproggiksessa??
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Juugeli
09.10.2007 13:41:46
Kas, Juugeli.. long time no see! 8) Onks Tervisen Lispe (Liisa) siellä vielä?? Entä Juugelin kissa??

Asiaan takaisin, olitteko mukana tuos pikku musavideoproggiksessa??

Ei oo tullu törmättyä ton nimiseen tyyppiin. Ei oltu itse videonteossa mukana. Ainakin yksi tällä linjalla pari vuotta sitten opiskellut kyllä oli, en tiedä tarkemmin siitä.
I stayed up all night playing poker with tarot cards. I got a full house and four people died. Steven Wright
Mikaelo
09.10.2007 14:23:10

Evahan on ihan mukava biisi oikeestaan aika hyvä omasta mielestäni. Olisin mielelläni kuullu mielipiteen tuosta, kun niin mukavasti arvioit tuota muuta levyä.

Mun makuun liian laahaavaa menoa. Jollain tavalla tulee mieleen mahtipontiset kasariballaadit. Minähän olin se joka ei kenellekään pariksi kelvannut illan viimeisiin hitaisiin, josta tietysti tuli elinikäiset traumat.

Varsin kipeää tekee siis biisiä kuunnella ;)
Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41
elais
09.10.2007 15:40:19

Mahtipätkä, löysin itseni jonosta.
MV
09.10.2007 22:17:47 (muokattu 09.10.2007 22:18:09)
On muuten mukavaa lukea nyt näitä listasijoitus-uutisia kun Tarjan saatua kenkää perseeseen sai kuulla näiden "asiantuntijoiden" kommentteja siitä miten Nightwish menetti suosionsa:D
The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher
fox
10.10.2007 01:55:03

On muuten mukavaa lukea nyt näitä listasijoitus-uutisia kun Tarjan saatua kenkää perseeseen sai kuulla näiden "asiantuntijoiden" kommentteja siitä miten Nightwish menetti suosionsa:D

Näinpä.. Tosin tuolla oli esitetty epäilyksiä siihen, onko nää nyt ollenkaan paikkaansa pitäviä, kai ne kumminkin on..
Lainaanpa suoraa siis Nightwishin sivuilta:

> (lainaus alkaa)

"Dark Passion Play" nousi listaykköseksi Suomessa, Saksassa ja Sveitsissä. Levy on menestynyt erittäin hyvin myös muualla:

# 1 Saksa
# 1 Suomi
# 1 Sveitsi
# 4 Ruotsi
# 5 Itävalta
# 5 Hollanti
# 5 Kreikka
# 7 Norja
# 14 Italia
# 18 Tanska
# 25 Englanti
# 36 Belgia
# 50 Puola
# 62 Irlanti

"Dark Passion Play" on myynyt jo tuplaplatinaa Suomessa, mutta kultalevyjä on tullut jo myös seuraavista maista:

Saksa (yli 100.000 kpl myyty)
Sveitsi (yli 15.000 kpl myyty)
Itävalta (yli 10.000 kpl myyty)
Puola (yli 5.000 kpl myyty)

< (päättyy)

Muistelisin, että tuossa toissa vuoden keväällä luettiin jo Nightwish-yhtyeelle muistosanoja usealtakin taholta...
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Mika Antero
10.10.2007 19:52:34
Muistelisin, että tuossa toissa vuoden keväällä luettiin jo Nightwish-yhtyeelle muistosanoja usealtakin taholta...

Muistelet oikein. Silloinhan jopa muusikoiden.netissä ihmeteltiin, että ketä nämä tämmöiset Tuomas ja Marco ovat. Kun kerran Tarja on Nightwish.

Ai että tuntuu hyvältä bändin ja etenkin Holopaisen puolesta tuollainen menestys.
...rusahteli särkyessään.
aikavaikea
11.10.2007 10:10:37
Muistelet oikein. Silloinhan jopa muusikoiden.netissä ihmeteltiin, että ketä nämä tämmöiset Tuomas ja Marco ovat. Kun kerran Tarja on Nightwish.

Ai että tuntuu hyvältä bändin ja etenkin Holopaisen puolesta tuollainen menestys.

Näinpä. On todella hauska lukea nyt esim. tätä ketjua: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ts.php?c=1&t=106579&co=1730
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
Mika Antero
11.10.2007 10:13:37 (muokattu 11.10.2007 10:17:52)
Näinpä. On todella hauska lukea nyt esim. tätä ketjua: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ts.php?c=1&t=106579&co=1730

Tuo ketju -jota moderaattorien toimesta siivottiin rankasti- aiheutti varmaan vakavimman tympääntymisen ja pettymisen m-netin keskustelupalstaan mitä kohdalleni on sattunut. Niin älyttömiä kommentteja se ketjun loppupäässä sisälsi.

EDIT: Korjaan, eli älytöntä oli jo alkupäässä.
...rusahteli särkyessään.
aikavaikea
11.10.2007 10:32:44
EDIT: Korjaan, eli älytöntä oli jo alkupäässä.

Ja etupäässä. Tosi on, että kovin naurettavaa / itkettävää tekstiä tulee tuossa ketjussa ihan täyspäisinäkin pidetyiltä tyypeiltä. Osoittaa että kyseessä on iso asia.
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
aivokuolio
11.10.2007 12:53:16
Oli kyllä suhteellisen käsittämätöntä kauhomista tuo toinen thread. Ei muuta kuin Jamille terveisiä, vaikka ne arvailut menivätkin vähän mönkään...

Mainittakoon tässä että jos joku haluaa nähdä Nightwishin keikalla Suomessa tuolla loppuvuoden kiertueella niin kannattaa alkaa lippuja hommailemaan ihan tosissaan. Ovat meinaan kaikki keikat Jyväskylää ja Joensuuta lukuunottamatta loppuunmyytyjä.
I've got soul but I'm not a soldier
DaKiller
11.10.2007 13:18:44

Oli kyllä suhteellisen käsittämätöntä kauhomista tuo toinen thread. Ei muuta kuin Jamille terveisiä, vaikka ne arvailut menivätkin vähän mönkään...

Mitä, eipä? -->

Minä kyllä veikkaan että paskaan astuivat ja maailmanvalloitus tyssäs. Kattotaan vuoden päästä kuka oli oikeassa.

Möhhöhhöö
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)