JPQ 08.09.2007 15:30:13 | |
---|
VST rumpulähde joka olis mahd. jokapaikan höylä? eli mikähän sanotaan max 300e maksava jokapaikan höylärumpulähde olis hyvä ja tarkoitan sillä sitä että voi tehdä vaikka mitä genreä niin soundeja löytyy toki konerummut unohtaen niihin löytyy esimerkiksi waldorftin attack.. ja miellään molempia eli käsittelemättömiä soundeja ja valmiiksi "siistin" kuuloisia. Oletan tosin että käsitelemättömät mahd. aidon kuuloiset on mieluisampia niistähän saa paremmin hienosäädettyä omaa soundia. |
CryptoFib 08.09.2007 15:36:59 (muokattu 08.09.2007 15:37:36) | |
---|
Siitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua. |
Kalmo 08.09.2007 17:22:49 | |
---|
Hinta/laatu/muokattavuus-suhde on Addictivessa tosi hyvä. Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
stone_cold_soul 08.10.2007 20:55:40 | |
---|
Finnish Thrash! |
hape 08.10.2007 21:18:11 | |
---|
Remember: Don't eat the deadly yellow snow! |
gravehill 08.10.2007 21:53:30 | |
---|
http://www.chaosresearch.de |
Ukko 08.10.2007 22:03:00 | |
---|
Mites Battery. Siinä on muutakin lyömäsoitinta kuin pelkkä perusrummusto. |
|
Mohla 09.10.2007 12:20:01 | |
---|
xln audion addictive drums. http://www.xlnaudio.com/index.php?page=products&p_page=audio Komppia myös täältä. Demoversion perusteella voi jo sanoa, että taitaa piestä Drumkit From Hell Superioirinkin. Ainakin käyttöliittymä on huomattavasti miellyttävämpi, ja soundit ja niiden muokattavuus yms. on hyvät. Luultavasti seuraava softahankinta studiolle. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
|
Timo JM 09.10.2007 12:57:44 | |
---|
Mun on kyllä pakko pistää pieni erivä näkökulma. Addictiven haitsut ja pellit on aika syvältä. Ei lähellekään samaa tasoa kuin Toontrackin tuotteissa. Käyttöliittymä ja ruuvauominaisuudet on kyllä mainiot. ...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | Cupido | DIVARi | |
jannu 09.10.2007 13:10:48 (muokattu 09.10.2007 13:13:14) | |
---|
Mun on kyllä pakko pistää pieni erivä näkökulma. Addictiven haitsut ja pellit on aika syvältä. Ei lähellekään samaa tasoa kuin Toontrackin tuotteissa. Käyttöliittymä ja ruuvauominaisuudet on kyllä mainiot. Jaa... Mun mielestä noi Addictiven pellit kuulostaa näin pelkän demon kuuntelun perusteella aika pirun kelvoille. EDIT: Mutta hyisaaakeli, mitkä laitevaatimukset! jotain muuta persoonallista |
arppah8 09.10.2007 13:19:39 | |
---|
Mutta hyisaaakeli, mitkä laitevaatimukset! Juu, ei pysty tällä vanhalla koneenrotiskolla tuota demoakaan testaamaan, vaikka kiinnostaisi kyllä. Täytyisi ehkä vähän päivitellä laitteistoa. I rather be a jerk than being hip like you. |
sami_sumea 09.10.2007 14:27:49 | |
---|
Luultavasti seuraava softahankinta studiolle. Juu toi on röheen hyvä :) ... http://www.adamantiumstudios.com |
JPQ 09.10.2007 20:43:52 | |
---|
Mun on kyllä pakko pistää pieni erivä näkökulma. Addictiven haitsut ja pellit on aika syvältä. Ei lähellekään samaa tasoa kuin Toontrackin tuotteissa. Käyttöliittymä ja ruuvauominaisuudet on kyllä mainiot. Hyvä tietää kun haitsut ja pellit on mulle basarin kanssa rumpuraidan perusta ja laajentaen sinfonia orkka ja etnisellä ja syna soundeilla. hyviä tomeja en kuullut edes aidoista yleensä. |
Mohla 10.10.2007 12:34:51 | |
---|
Hyvä tietää kun haitsut ja pellit on mulle basarin kanssa rumpuraidan perusta ja laajentaen sinfonia orkka ja etnisellä ja syna soundeilla. hyviä tomeja en kuullut edes aidoista yleensä. Monesti rytmikkäät elementit ovat rumpuraidan perusta. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
|
moscowian 10.10.2007 12:41:54 | |
---|
Hyvä tietää kun haitsut ja pellit on mulle basarin kanssa rumpuraidan perusta ja laajentaen sinfonia orkka ja etnisellä ja syna soundeilla. hyviä tomeja en kuullut edes aidoista yleensä. Eiköhän se kuitenkin ole oleellisinta, että soundit toimivat hyvin yhteen ja se rummuille kirjoittaminenkin (RYTMI!) sujuu. Hyviä tomeja saa paskoistakin lähteistä, kun vain malttaa säätää, eikä oleta, että kun lataa patchin A, siitä tulee toimiva kokonaisuus B joka soittaa itse itsensä. Aluksi Jumala loi Maan ja lepäsi, seuraavaksi Jumala loi Miehen ja lepäsi, sitten hän loi Naisen... Ja tämän jälkeen ei ole levännyt Jumala, eikä Mies. |
Eukka 10.10.2007 13:02:28 | |
---|
Joo jaa tällasia softasamplereita. Hyvältä kuullostaa. Meikä vetelee vaan reasonin redrumilla sämpleinä omat kumut. Akatax for you! |
mhelin 10.10.2007 14:20:37 | |
---|
Demoversion perusteella voi jo sanoa, että taitaa piestä Drumkit From Hell Superioirinkin. Ainakin käyttöliittymä on huomattavasti miellyttävämpi, ja soundit ja niiden muokattavuus yms. on hyvät. Katso nyt kuitenkin eka se Superior 2.0. http://www.toontrack.com/s20.asp |
JPQ 15.12.2008 15:55:15 | |
---|
Tää joo vanha ketju mutta pakko asia taas mielessä (ei oikein ik multimedian total workstation 2 pop/jazz/rock rummut kuulosta siltä että niistä sais okoota edes...) niin ezdrummerista (jonka haitsut saattaa miellyttää omaa korvaa enempi) niin jos ostaa lisäsoundi setin niin voiko siitä ottaa vain basarin ja vakio setistä loput tai muita vastaavia sekoituksia tehdä. |
puusormi 16.12.2008 13:01:17 (muokattu 16.12.2008 13:01:53) | |
---|
voiko siitä ottaa vain basarin ja vakio setistä loput tai muita vastaavia sekoituksia tehdä. Ei voi. Seteissä on rummuille yleensä 2-4 vaihtoehtoa, virveleille useampiakin, mutta settien väleillä ei voi vaihdella. EZDrummer ei ole säädettävyydeltään sitten paras. Helppokäyttöinen se on ja loistopeli demotteluun. Mutta jos sinua laajojenkin soundikirjastojen patarumpujen sämpläys häiritsee vakavasti, ei EZDrummer ole ehkä paras vaihtoehto käyttöösi. Katso vaikka Superior Drummeria, se on samalta valmistajalta semmoinen säätäjän unelma. En ole käyttänyt Superioria itse, kikkailen EZDrummerilla kotona. Saapiko lähettää terveisiä? |