ilopertti 08.10.2007 19:43:27 | |
---|
Pitäiskö näille kaljanhuurusille päänaukomisviesteille keksiä joku uus paikka, esim. notepad? -alppu "xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars" |
BigPapa 08.10.2007 19:45:21 (muokattu 08.10.2007 19:47:42) | |
---|
Pitäiskö näille kaljanhuurusille päänaukomisviesteille keksiä joku uus paikka, esim. notepad? -alppu Kuka nyt ne viestit mitenkin käsittää. Otetaas rauhallisesti. Hienoja sooloja ootta vedelly. -BigPapa The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Jaz 08.10.2007 19:53:58 | |
---|
Kai se kommentointi on ihan okei, mutta täällä ollaan sit turvat tukossa. Sellainen ero anonyymittömämpään skabaan. Älä nyt kaikesta ittees ota. Ihme vinkumiseksi on mennyt sooloskabailu. Olen itsekin saanut kommentteja kuin myös antanut niitä. En ole kommentoinut kommentteja eikä minun antamiin kommentteihin ole tullut yhtään vastakommenttia. Meno on sama oli skaba anonyymi tai ei. Samat vinkujat vinkuu ja samat soittajat voittaa. Mitään en oo ottanu.. enkä mitään ottanu.. Jaz(z)ia |
BigPapa 08.10.2007 19:57:24 | |
---|
Ihme vinkumiseksi on mennyt sooloskabailu. Olen itsekin saanut kommentteja kuin myös antanut niitä. En ole kommentoinut kommentteja eikä minun antamiin kommentteihin ole tullut yhtään vastakommenttia. Meno on sama oli skaba anonyymi tai ei. Samat vinkujat vinkuu ja samat soittajat voittaa. No sehän on hauskaa jos näin on. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Jaz 08.10.2007 20:01:45 | |
---|
No sehän on hauskaa jos näin on. Minä en näe siinä mitään hauskaa. Mitään en oo ottanu.. enkä mitään ottanu.. Jaz(z)ia |
Minä en näe siinä mitään hauskaa. Huumorin pilkettä silmäkulmaan niin kyllä se siitä. Kommenttien kommentointi on muutenkin vaarallista puuhaa, olen huomannut. Siksipä lienee syytä jättää se vähemmälle. Se on korkeemman käres mitä niissä annethan. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
ruuvimeisseli 08.10.2007 20:30:16 | |
---|
Laittakaa joskus nuo kaikki soolot yhteen .rar tai .zip pakettiin, noita kukaan jaksa yksitellen latailla. Mulla ainakin jää melkein kaikki soolot kuuntelematta tämän takia. Ei pitäisi olla vaikeaa, varsinkin jos nuo soolot on vain yhden tyypin hallussa. You are brave, warrior, but stupid!! Your body explodes as you plunge into the lava. |
Lennu 08.10.2007 20:31:56 | |
---|
Laittakaa joskus nuo kaikki soolot yhteen .rar tai .zip pakettiin, noita kukaan jaksa yksitellen latailla. Mulla ainakin jää melkein kaikki soolot kuuntelematta tämän takia. Ei pitäisi olla vaikeaa, varsinkin jos nuo soolot on vain yhden tyypin hallussa. Eikö sulla toimi se m3u-juttu tms. soittolista? Musta se on ihan kätevä. Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa: Tunne Lennut. -JCM |
MadMatt 08.10.2007 20:32:21 | |
---|
Kyllä se vanha systeemi oli paljon rennompaa. Nyt me kaikki ollaan vaan jotain numeroita :-( Yksilöllisyys kunniaan vaikka se nyt jotenkin vaikuttaisi sitten pisteisiin. Ja se komentointien kommentoiti on kyllä aika turhaa huttua ellei jotain tiettyä asiaa varta vasten kysytä. Soolonhan siinä pitäisi puhua puolestaan...siis jos on puhuakseen. Kommentoija kuulee sen niin kuin kuulee ja sillä selvä. Nothin' but the blues |
ruuvimeisseli 08.10.2007 20:34:09 | |
---|
Eikö sulla toimi se m3u-juttu tms. soittolista? Musta se on ihan kätevä. Oho, enpä huomannut. Kätevää. You are brave, warrior, but stupid!! Your body explodes as you plunge into the lava. |
blaekie 08.10.2007 20:38:00 (muokattu 08.10.2007 20:39:45) | |
---|
Laittakaa joskus nuo kaikki soolot yhteen .rar tai .zip pakettiin, noita kukaan jaksa yksitellen latailla. Mulla ainakin jää melkein kaikki soolot kuuntelematta tämän takia. Ei pitäisi olla vaikeaa, varsinkin jos nuo soolot on vain yhden tyypin hallussa. no voi hyvänen aika sentään, kyll on menny meiningiks, vielä pitäis kaikki zipata, jotta kuuntelu onnistuis, ikääsi en tiedä , mutta toivottavasti äitis ei kuori sulle perunoita enää. 8) Tilannehan on se , että soolot sattumoisin on tässä skabassa yhden hemmon hallussa. Muulloinhan näin ei ole ollut. EDIT: tosin tuo soittalista ei ole pahitteeksi, vaikka se löytyiskin joka skabasta Nii onkii ... |
Krice 08.10.2007 20:38:33 | |
---|
Kyllä se vanha systeemi oli paljon rennompaa. Nyt me kaikki ollaan vaan jotain numeroita Kun äänestys on ohi niin sittenhän voidaan paljastaa kuka kukin on. |
Lennu 08.10.2007 20:43:07 | |
---|
Kun äänestys on ohi niin sittenhän voidaan paljastaa kuka kukin on. Paitsi mua ei saa paljastaa. Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa: Tunne Lennut. -JCM |
MadMatt 08.10.2007 20:57:41 | |
---|
Paitsi mua ei saa paljastaa. Mehän kaikki ollaan jo muutenkin anonyymeinä (halutessaan) M:netissä. Tässä skabassa me ollaan varsinaisia anonyymien anonyymejä. Nothin' but the blues |
willie 08.10.2007 21:03:49 | |
---|
Kyllä se vanha systeemi oli paljon rennompaa. Nyt me kaikki ollaan vaan jotain numeroita :-( Näin on.. Alotin soolojen kuuntelun ja kommentoinnin kaks tuntia sitten ja oon vasta soolon 9 kohdalla. Jotenkin tää ei nyt vaan worki. Soolon 5 jälkeen piti hakea apua jo jääkaapista, kun ei sanainen arkku meinannut ollenkaan aueta. Taitaa tyssätä tähän, mikä kyllä johtuu yhtäältä juuri noista numeroista ja toisaalta osanottaijien suuresta määrästä. Vaikka kaikkia ei tarvitse kommentoidakkaan (kiitos -AjA-). Jos nyt sitten huomenna jatkais.. onhan tota äänestysaikaa. Bassoa vuodesta 1972. |
ICE 08.10.2007 21:59:58 | |
---|
Mä odotan innolla kun selviää ketkä nimimerkit ovat numeroiden takana. Kehä kolmosen ulkopuolella kilpaillaan siitä kenellä on vittumaisin työpaikka ja rumin eukko.
|
WanhaWetäjä 08.10.2007 22:28:43 (muokattu 08.10.2007 22:29:11) | |
---|
Mä odotan innolla kun selviää ketkä nimimerkit ovat numeroiden takana. Mä kuvittelin että ois ollut helppo tunnistaa tietyt soittajat, ehkä mä pari "varmaa"bongasin noista, saas nähä. Ite en kerennyt sitten kuitenkaan osallistuun, lähin Ruotsiin keikalle la aamuna klo 05.00, tulin himaan su klo 23.00 :-/ |
blaekie 08.10.2007 22:31:29 | |
---|
Mä kuvittelin että ois ollut helppo tunnistaa tietyt soittajat, ehkä mä pari "varmaa"bongasin noista, saas nähä. Ite en kerennyt sitten kuitenkaan osallistuun, lähin Ruotsiin keikalle la aamuna klo 05.00, tulin himaan su klo 23.00 :-/ no nyt sä paljastit sen, oisit pitäny jengin jännityksessä, ties vaikka Velsakin vetelee tuolla jossain, ja fuulaa meitä aivan täysillä, ja naureskelee siellä jossain 8) Nii onkii ... |
velsa 08.10.2007 22:48:49 | |
---|
no nyt sä paljastit sen, oisit pitäny jengin jännityksessä, ties vaikka Velsakin vetelee tuolla jossain, ja fuulaa meitä aivan täysillä, ja naureskelee siellä jossain 8) täällä on nauraminen kielletty.......8) Kauas on pitkä matka........ |
ReBeat 08.10.2007 23:50:22 | |
---|
Aivan loistava tämä uusi systeemi. Menee persoonilta ja nimimerkin näkyvyydeltä pohja, mikä parkottaa arvioimaan puhtaasti sitä mitä kaiuttimista kuuluu. Ei mikään yllätys kuitenkaan että herättää myös huolta. |