Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ketron SD3
1
sepsal
20.09.2007 08:17:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hankin joku aika sitten tuon otsikossa mainitun modulin haitarin perään!!
Kertokaahan kokemuksia?
 
sepsal
21.09.2007 07:55:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ilmeisesti täällä ei ole kellään kyseistä modulia!!!!?????
 

 
Hankin joku aika sitten tuon otsikossa mainitun modulin haitarin perään!!
Kertokaahan kokemuksia?
 
Äl-Äs
06.10.2007 16:06:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu mullon senverran kokemusta mitä kuukausi sitten kokeilin Aartiolla eli Tampereen musiikissa kun ostin sieltä midihaitarin. Todella hyväksi totesin ja eräs tuttuni käyttää juuri tuota vehjettä one man bandissa midihaitarin kanssa. Yksi huono puoli on että uutena siinä ei ole kunnon "suomikomppeja", eli jos meinaa soittaa perinteistä suomalaista humppaa, jenkkaa ym.. niin kannattaa ladata siihen kunnon kompit.
 
sepsal
08.10.2007 10:53:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se taitaa ongelma monen muunkin laitemerkin kanssa! Tietysti jos viitsii nähdä vaivaa .niin voihan niitä tehdä itsekkin! (itse en osaa)
Musalabrasta noita komppeja saa, mutta tietysti korvausta vastaan!
Markkonoillehan on tulossa vielä tuo Ketronin lippulaiva eli AUDYA!
Kehuvat sitä tosi kovaksi peliksi, mutta saas nähdä! Hinta tullee ainakin muodostumaan aika kovaksi!!
 
Keikkaa teen minäkin bändin kaa tuolla koneella ja on hyvä verme! Ei voi moittia!
Se oudoksutti minua, että laite on kooltaan isompi kuin tuo edellinen versio XD3 .
Itse käytän tuota Rolandin digihaitaria FR3B , toimii tosi hienosti ton Ketronin kaa!
 

 

 
Juu mullon senverran kokemusta mitä kuukausi sitten kokeilin Aartiolla eli Tampereen musiikissa kun ostin sieltä midihaitarin. Todella hyväksi totesin ja eräs tuttuni käyttää juuri tuota vehjettä one man bandissa midihaitarin kanssa. Yksi huono puoli on että uutena siinä ei ole kunnon "suomikomppeja", eli jos meinaa soittaa perinteistä suomalaista humppaa, jenkkaa ym.. niin kannattaa ladata siihen kunnon kompit.
 
v_m_kangas
06.11.2007 11:38:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Semmosia kokemuksia vierestä todistaneena, että ovatten aika herkkiä vehkeitä nuo Ketronit ja Soltonit keikkakäytössä. Keikkakäyttö=kylmästä/kosteasta kelistä sisälle ja 1-2-3-4 lähtee humppa käyntiin. Eli kannattaa kuljetella mahdollisuuksien mukaan lämpimässä, samoin varastointi.
 
Humppaa tai soita humppaa
KoskPaavo
06.11.2007 17:12:45 (muokattu 06.11.2007 17:13:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, mullon tuo Solton MS100, pakkasarka peli, auton sisällä tuota olenkin kuskannut. Eipähän tuo mitään kun sen tietää.
 
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
vanhami
08.11.2007 13:27:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rolandin mukana esim E-50 suomesta ostettuna suomikompit mukaan.
 
Hintakaan ei ole paha
 
sepsal
19.11.2007 06:49:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli hetken aikaa tuo Rolandin E-80 suomikompeilla niin ikään, oli vaan pirun painava kuskata keikoille joten luovuin siitä! Nyt mulla on tuo Tyros 2 , se on kevyempi roudata keikalle! Harvemmin sitä käytän keikoilla vaikka onkin paljon monipuolisempi kuin tuo Ketron! Nyt olenkin myymässä pois tuota Tyrosta jos vaan ostaja löytyy!
 

 

 

 

 
Rolandin mukana esim E-50 suomesta ostettuna suomikompit mukaan.
 
Hintakaan ei ole paha
 
hanuri4
01.08.2009 18:09:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei vaan,minulla on myös tuo kyseinen Ketron SD3 mut olen tilannut komppeja moneltakin mut eipä näistä ainakaan ole vielä mieleisiä saanut kun vanhaa tanssimusaa soittelee... olen yrittänyt muutella vaikka miten mut en ole vielä saanut niin hyviä komppeja kuin ennen oli urut eli Yamahan 3000 PSR niin täytyy sanoa et siinä sai jo aika miellyttäväks kompit mut olin pökelö ja hävitin kyseisen pelin kun siirryin hanurin kimppuun! voisin maksaa jos joku keikkamies lukee tämän ja olis halukas ees lähettämään "makupaloja" et minkälaisilla kompeilla ne soittelevat yleensä ja luulisin et ammattimiehet saa Ketroninkin soimaan varmaan ihan samalla tavalla jos ei paremmin mut pitäis olla sitä ammattitaitoa! ottakaapa yhteyttä jos joku haluaa esitellä komppejaan.. 044-0324534.
 
ziggystardust
21.08.2009 21:40:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos ketään kiinnostaa niin myisin sd 2 sen jollakin naurettavalla hinnalla,ilmoiteltaa vaikka joni-pekka@luukku.com vaihtoja kitaroihin tai syniin voi myös edhottaa mutta mieluiten rahaa.Ja sitä ei sitten pyydetä paljon,tuli vaihdossa tuo kerran ja itselle ei käyttöä hirveesti ollut.Niin ja laite on uudenveroinen.
 
278
16.03.2011 13:24:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjensta.Onko kenelläkään kokemusta tuosta Ketron XD3 mallista.Löytyiskö keneltäkään tehtyjä komppeja,esim. valssille ,humpalle,jenkalle,ym.Musalapran kompit oli aivan perus komppeja.Niihin kyllästyin aika äkkiä.Pitäis varmaankin muokata mieleiseksi jos meinaa niitä käyttää.Aikaa vievää hjomma aloittelijalta.
Olisko myynnissä kenelläkään.puh:0407404230
 
Kiitos.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «