bedlam 07.10.2007 15:11:12 (muokattu 07.10.2007 15:12:19) | |
---|
Eeh, tuo Sinihän oli salkkareissakin viime viikolla. Comeback-uraa selkeesti tekemässä, ammattinimikkeenään "julkkis". Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Joees 07.10.2007 15:36:24 | |
---|
Eeh, tuo Sinihän oli salkkareissakin viime viikolla. Comeback-uraa selkeesti tekemässä, ammattinimikkeenään "julkkis". Oli vai? Missä jaksossa? Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Manuel Pyrhullo 07.10.2007 16:53:38 (muokattu 07.10.2007 16:53:44) | |
---|
|
kk80 07.10.2007 17:27:22 | |
---|
lähes tuntemattomasta Pets-duosta se tuntemattomampi osapuoli. Mä olen nähnyt noi livenä joten se ei voi olla tuntematon. Esiintyivät varuskunnissa 1999. Kappaleet eivät jääneet mieleen mutta toinen bimboista keksi että varusmiehet älähtävät kun kumartuu ja pompauttaa vähän tissejä esille. Kumarrus - kohahdus koreografiaa toistettiinkin monta kertaa... I/2000 saapumiserälle esiintyikin sitten TikTak joten taas tuli oltua väärään aikaan paikalla. Ei taida kuitenkaan petssini tulla BB:hen. IS:n mukaan: "taloon muuttavan asukkaan kauneudesta kertoo jo sekin, että hän on tehnyt myös mallin töitä ja menestynyt myös missikilpailuissa." Ei kai toi haahka missään missikisoissa ole menestynyt? Emäntä tiesi kertoa että Subnetissä levitetään "varmana" tietona, sitä että salaperäinen vierailija olisi Anne-Mari Berg. Ah. Tuo intellektuelli (mensan testi yli 120 pojoa) kaunotar tuo varmasti oman osansa talon syvällisiin keskusteluihin. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
TKT 07.10.2007 17:28:42 (muokattu 07.10.2007 17:29:14) | |
---|
Kuka putoaa tänään arvoisa mnet-kansa? Itse sanoisin, että Timo ei ainakaan tipahda. Veikkaisin Nikoa tai Kadia, jos siis vain yksi tippuu. Prisoner 93A234 Simon Adebisi |
Keppis 07.10.2007 17:34:59 | |
---|
Kuka putoaa tänään arvoisa mnet-kansa? Itse sanoisin, että Timo ei ainakaan tipahda. Veikkaisin Nikoa tai Kadia, jos siis vain yksi tippuu. Niko tippuu koska Kadi on vanha asukas ja hänellä on niitä kuuluisia "faneja" |
ANtTIKRISTUS 07.10.2007 17:37:15 (muokattu 07.10.2007 17:38:12) | |
---|
Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat. |
dipshit 07.10.2007 17:43:16 | |
---|
Toivottavasti Kadi tai Maxine tippuis. |
Pendulum 07.10.2007 17:48:27 | |
---|
Ei se tippuja voi ikävä kyllä olla kukaan muu kuin Maxine. Jos näin tapahtuu, niin vanhoista suosikeista enää Kadi on talossa. Ja mitä uusiin asukkaisiin tulee, niin yksi tai kaksi uutta olisi riittänyt. Ei niitä uusia tarvii saakeli koko ajan sinne taloon lisätä. Liika on liikaa. |
timanttiananas 07.10.2007 18:13:14 | |
---|
Kuka putoaa tänään arvoisa mnet-kansa? Itse sanoisin, että Timo ei ainakaan tipahda. Veikkaisin Nikoa tai Kadia, jos siis vain yksi tippuu. Veikkaan myös Nikoa ja Kadia mutta todella toivon ettei Kadi. Timo tuskin koska luulen että monet kelaa sen joutuneen epäreilulla tavalla äänestykseen. Lisäksi jos sinne laitetaan joku julkkiskaunotar niin tuotanto ei tietenkään voi antaa Timon pudota. Jotain rajaa näihin uusiin asukkaisiin todellakin... kuka enää yllättyy? Suosikit ja inhokit mulla löytyy alkuperäisistä asukkaista ja kaikki uudet tuntuu aika yhdentekeviltä. Not all who wander are lost |
Joees 07.10.2007 18:14:56 | |
---|
Veikkaan myös Nikoa ja Kadia mutta todella toivon ettei Kadi. Timo tuskin koska luulen että monet kelaa sen joutuneen epäreilulla tavalla äänestykseen. Lisäksi jos sinne laitetaan joku julkkiskaunotar niin tuotanto ei tietenkään voi antaa Timon pudota. Jotain rajaa näihin uusiin asukkaisiin todellakin... kuka enää yllättyy? Suosikit ja inhokit mulla löytyy alkuperäisistä asukkaista ja kaikki uudet tuntuu aika yhdentekeviltä. Mä todella toivon että Kadi joutuu pois. Sen nukkuminen onkin tosi viihdettä. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Jormaz 07.10.2007 18:20:18 | |
---|
Mä olen nähnyt noi livenä joten se ei voi olla tuntematon. Esiintyivät varuskunnissa 1999. Vuonna 2000 nuo esiintyi meille sotkussa. Taustanauha alkoi kesken esityksen junnaamaan paikallaan, mikä oli lievästi huvittavaa. Tänään tippuu joko Niko tai Timo. Toivottavasti Niko, ei sitä vaan siedä. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
timanttiananas 07.10.2007 18:22:22 | |
---|
Mä todella toivon että Kadi joutuu pois. Sen nukkuminen onkin tosi viihdettä. Mua ei ainakaan sen nukkumiset paljo haittaa kun katon vaan koosteet ja kyllähän se niissä on enimmäkseen hereillä. Tai jos nukkuu ni kuvataan muiden tekemisiä. Miksei nukkiuis pitkään jos ei tarvi herätä töihin/kouluun yms? Not all who wander are lost |
Joees 07.10.2007 19:01:26 | |
---|
Mua ei ainakaan sen nukkumiset paljo haittaa kun katon vaan koosteet ja kyllähän se niissä on enimmäkseen hereillä. Tai jos nukkuu ni kuvataan muiden tekemisiä. Miksei nukkiuis pitkään jos ei tarvi herätä töihin/kouluun yms? Koosteet mäkin katson. Mut ei mua kiinnosta kattoo kun näytetään nukkuvaa Kadia. Ja vielä vähemmän sen heräilyjä mua kiinnostaa katsoa. Mun mielestä tonne vois tulla taas se sama hässäkkä mikä viime vuonna. Jotta kun herätys tulee niin sitte kans noustaan ylös. Ei päiväunia eikä mitään muutakaan. Saattaisi ehkä mestassa jotain tapahtuakin. Mua kyllä vituttaisi rankasti jos olisin jonkun 24/7:n hommannut. Luojan kiitos en, ei olis varmaan tullut tsekattua. Viime vuonna siitä olis voinut jopa ehkä nauttiakin. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
pira 07.10.2007 20:06:26 (muokattu 07.10.2007 20:07:36) | |
---|
Koosteet mäkin katson. Mut ei mua kiinnosta kattoo kun näytetään nukkuvaa Kadia. Ja vielä vähemmän sen heräilyjä mua kiinnostaa katsoa. Mun mielestä tonne vois tulla taas se sama hässäkkä mikä viime vuonna. Jotta kun herätys tulee niin sitte kans noustaan ylös. Ei päiväunia eikä mitään muutakaan. Saattaisi ehkä mestassa jotain tapahtuakin. Herätys kello kuusi, aamulenkkiin aikaa viisi minuuttia ja varustuksena smurffipuku, sen jälkeen aamupalalle. Kannatan. Siinä katoaa aamuseisokki tehokkaasti. |
Hetfield 07.10.2007 20:35:29 | |
---|
Kadin vois tiputtaa, ei vaan jaksa sen asennetta. Mikä idea siinä on, että alkaa nukkumaan päiväkirjahuoneessa? "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
Jormaz 07.10.2007 20:42:28 | |
---|
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Oli vai? Missä jaksossa? Oli Barbaarissa kahvilla tuon Martina Aitolehen kanssa, joka taas itse asiassa nyt on parhaillaan BB:ssä... Pienet on piirit. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Jormaz 07.10.2007 21:52:00 (muokattu 07.10.2007 21:54:16) | |
---|
Oli Barbaarissa kahvilla tuon Martina Aitolehen kanssa, joka taas itse asiassa nyt on parhaillaan BB:ssä... Pienet on piirit. Eip. Se oli Johanna Tukiainen: www.glamourdolls.fi (suosittelen päiväkirjaa ja galleriaa, melkoista camp-huumoria) Ai kuka Johanna? Niinpä. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
blastoff 07.10.2007 22:09:45 (muokattu 07.10.2007 22:10:06) | |
---|
Mihin tuo Kadin suosio oikein perustuu (ulkonäön lisäksi)? |