|
-Cale 07.10.2007 15:56:07 (muokattu 07.10.2007 15:59:06) | |
---|
Edit: Sekoilua. Niin, nuo ovat melko erityyliset kitarat, mitä tarkalleen ottaen haluat kitaralta? Mitä sillä aiot soitella? 400 euroon pitäisi kyllä irrota parempiakin keppejä. |
ravensoul 07.10.2007 16:00:33 | |
---|
321:llä ei voi mennä metsään. Tuosta Jaskasta ei ole kokemusta mutta ei käsittääkseni ole yleisesti kovin kehuttu tuo JS-sarja. Speksien mukaan äkkikatsomalta vaikuttas, et puumateriaalissa voiton vie Iba, mikeissä tod.näk. Jaska. Itse ottasin 321:n, ehkä noista se varmempi valinta. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
ravensoul 07.10.2007 16:02:49 (muokattu 07.10.2007 16:03:41) | |
---|
Edit: Sekoilua. Niin, nuo ovat melko erityyliset kitarat, mitä tarkalleen ottaen haluat kitaralta? Mitä sillä aiot soitella? 400 euroon pitäisi kyllä irrota parempiakin keppejä. Öh, ei nuo nyt munsta kovin erityylisiä ole. Molemmat kapeakaulaisia, kiinteätallaisia tilukeppejä. Tosin tallaratkaisut ja bodyn muoto poikkeavat toisistaan. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
Tuomasd 07.10.2007 16:12:38 | |
---|
Edit: Sekoilua. Niin, nuo ovat melko erityyliset kitarat, mitä tarkalleen ottaen haluat kitaralta? Mitä sillä aiot soitella? 400 euroon pitäisi kyllä irrota parempiakin keppejä. Tarkoitus olisi soittaa metallimusaa. Speediä ja trashia lähinnä. Jacksoni on minusta paljon tyylikkäämpi ja muutenkin mieleen, sillä Marty Friedmania on tullu kuunneltua. Mutta ulkonäkö ei ole nyt kovinkaan tärkeä pointti |
-Cale 07.10.2007 16:24:51 | |
---|
Tarkoitus olisi soittaa metallimusaa. Speediä ja trashia lähinnä. Jacksoni on minusta paljon tyylikkäämpi ja muutenkin mieleen, sillä Marty Friedmania on tullu kuunneltua. Mutta ulkonäkö ei ole nyt kovinkaan tärkeä pointti http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=190294 Tuo saattaisi olla passeli. Taipuu varmasti rankempaankin menoon, ja mitä itse olen soitellut tuollaisella niin kaulakaan ei ollut mikään lankku, vaan suht. kevyt soittaa joten sopisi nopeampaankin soittoon. Ja kyllä se ulkonäkökin on tärkeää, ainakin niin että itseäkin miellyttää. Tuo on aika rankan näköinen, mutta silti hieno! Istuu budjettiin ja hintaakin voisi vielä viilata... |
Shakata 07.10.2007 22:44:53 | |
---|
Osta ehdottomasti käytetty. Tuo Epi on hyvä vaihtoehto, mutta muitakin ehdokkeja löytynee torilta. Häh? |
Tuomasd 08.10.2007 14:55:52 | |
---|
Oisko kellään sanottavaa tuosta Kellystä? Siitä pitäs saada jonkinlainen kuva, muutaku et se on sia hiano. |
-Cale 08.10.2007 17:47:06 | |
---|
Oisko kellään sanottavaa tuosta Kellystä? Siitä pitäs saada jonkinlainen kuva, muutaku et se on sia hiano. Epi on paree. |
Butcheri 09.10.2007 17:12:07 (muokattu 09.10.2007 17:13:20) | |
---|
Vahvistimista sen verran että kannattaa ostaa Rolandin MicroCube. Yksi parhaista ja erittäin monipuolinen pikkuvahvari. Taipuu helposti kovaankin mättöön eikä ole hinnalla pilattu. EDIT: Linkkiä http://www.thomann.de/fi/roland_micro_cube.htmTee jätöksesi internettiin, se on helppoa. |
Tuomasd 09.10.2007 20:57:34 | |
---|
Entäs Roland CUBE 20x? Vanha kunnon Speed ja Trash |
DigiDrummer 11.10.2007 15:19:13 | |
---|
Näyttää siltä että hyvin moni aloitteleva kitaristi ostaa kitaran sen perusteella miltä se näyttää. Niin näyttäisi olevan merkit siihen suuntaan tässäkin. Itse maksoin oppirahoja tällaisen hairahduksen takia ensimmäisten kahden kitaran osalta, mutta järkiinnyin jossain vaiheessa ja lähdin tavoittelemaan ulkonäön sijasta soitettavuutta, soundia ja laatua. |
Gizmo86 11.10.2007 16:50:26 | |
---|
Näyttää siltä että hyvin moni aloitteleva kitaristi ostaa kitaran sen perusteella miltä se näyttää. Niin näyttäisi olevan merkit siihen suuntaan tässäkin. Itse maksoin oppirahoja tällaisen hairahduksen takia ensimmäisten kahden kitaran osalta, mutta järkiinnyin jossain vaiheessa ja lähdin tavoittelemaan ulkonäön sijasta soitettavuutta, soundia ja laatua. Itsellä oli taas semmonen tilanne ettei ollut mahdollista paljon testailla yleensäkään kitaroita niin ostamisessa oli vähän jännitystä että minkälainen sitten soitettavuus tulee olemaan.Oli vissiin sen verran tuuria että kitara oli soitettavuudelta hyvä ja muutenki ok.Niin ja vasuri ku olen niin vaihtoehtojaki on sit vähämmän. |
ravensoul 12.10.2007 00:07:25 | |
---|
Näyttää siltä että hyvin moni aloitteleva kitaristi ostaa kitaran sen perusteella miltä se näyttää. Niin näyttäisi olevan merkit siihen suuntaan tässäkin. Itse maksoin oppirahoja tällaisen hairahduksen takia ensimmäisten kahden kitaran osalta, mutta järkiinnyin jossain vaiheessa ja lähdin tavoittelemaan ulkonäön sijasta soitettavuutta, soundia ja laatua. Kylläpä sillä ulkonäölläki vain on merkitystä. En mä ainakaan jaksais soittaa sellaisella kepillä, jonka ulkoinen olemus lähinnä vituttaa. Just ostin uuden S-sarjalaisen vaikka se käytetty RG5xx ois saattanu olla taloudellisesti järkevämpää. Kyl se ulkonäkö, ZR-tallan lisäksi, oli yks valintaan vaikuttaneita tekijöitä. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |