Aihe: Cinderella
1 2 3
-Mickill-
11.03.2005 15:37:30
Kuuntelin taas Still Climbing levyn läpi ja täytyy sanoa että on kyllä kova levy. Ne jotka eivät tohon vielä ole tutustuneet niin tsekatkaa ihmeessä.
"One, two, Freddys coming for you" "Three, four, better lock your door" "Five, six, grab your crucifix" "Seven, eight, better stay up late" "Nine, ten, never sleep again"
sirdickyj
11.03.2005 16:44:17
Parempi bändi kuin mitä bändin nimi antaa odottaa.

Jep, ja imago. Tom Keifer on oikeasti kova laulaja, ja onhan tuossa Still Climbing-levyllä Kenny Aronoff rummuissa. Ei se Fred Courykaan huono rumpali ole. Heartbreak Station on meitsin suosikki noista levyistä.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
shovi
07.10.2007 11:45:23
Nyt tulee kirjoitettua aika vanhaan ketjuun, mutta uudempaakaan ei ole käsillä eikä uutta viitsi aloittaa. Aika paljon tuntuu löytyvän jengiä joka väittää, että Cinderella olisi naurettavaa kasaripoppiheviä, tämähän ei siis pidä paikkansa. Erityisesti Heartbreak Station on loistava rokkilätty, nimenomaan sitä Quireboys -meininkiä ja jotenkin mulle tulee vielä enemmän Nazareth mieleen, tiedä mistä johtuu. Diggaako joku oikeesti tästä bändistä vai onko orkesterin look niin hirveä, että katu-uskottavuuspisteiden menettämisen uhalla ei voi tunnustaa?
Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir
RocknRoll
07.10.2007 12:35:13
Cinderellahan on ihan mahdottoman hyvä bändi. Kaikki levyt löytyy jossakin muodossa itseltäni.

Eikä bändiltä oikeastaan huonoa levyä ole edes tullut. Heartbreak Station taitaa olla se oma suosikki. Onkos se nyt muuten niin, että bändi ei ole missään tekemisissä toistensa kanssa? Laulajapojallakin taisi olla kurkkusyöpäkin aikanaan kaikenlisäksi vielä.

Mutta, älkää ostako bändin live DVD:tä nimeltä The Heartbrake Station Tour. Ellette halua vhs -tason äänen ja kuvantoistoa.
shovi
07.10.2007 13:37:40
Eikä bändiltä oikeastaan huonoa levyä ole edes tullut. Heartbreak Station taitaa olla se oma suosikki. Onkos se nyt muuten niin, että bändi ei ole missään tekemisissä toistensa kanssa? Laulajapojallakin taisi olla kurkkusyöpäkin aikanaan kaikenlisäksi vielä.

Jep, varsinaista huonoa levyä ei kyllä löydy, mutta Long Cold Winter ja Heartbreak Station ovat mielestäni tasaisemmin kovaa kamaa kun Night Songs. Night Songs on hiukan liikaa kallellaan sinne LA-glamiin ja mun mielestä biisimatsku ei ole ihan niin vahvaa. Still Climbingistä en sano juuta enkä jaata kun en ole kuullut kuin pari kertaa läpi.

Mitä bändin kemioíhin tulee, niin Keifer taisi olla aikamoinen diktaattori. Parhaimmillaan tosiaan pirun hyvä laulaja. Onko jengillä muuten suosituksia johonkin samantyyppiseen kamaan jota vois ottaa syyniin?
Jos on naispuolisia kavereita, niin niiden tamppooneihin kannattaa laitaa tabascoa. Ai että, saa hyvät naurut. -Zarmo
shovi
07.10.2007 14:07:33
^ Ei nyt ihan lähelläkään samaa tavaraa, mutta koitappa Skid Rowia jos et ole tutustunut. Kaksi ekaa levyä nyt kuuluu suurinpiirtein kaikkien vähääkään pörrötukkarockin ystäville.

Joo, Skid Row on tuttu, ekan levyn omistan, Slave to the Grindi mulla oli seedeenä mutta lainasin eikä oo näkyny, nyt on älppärinä hakusessa.
Jos on naispuolisia kavereita, niin niiden tamppooneihin kannattaa laitaa tabascoa. Ai että, saa hyvät naurut. -Zarmo
Izer
07.10.2007 15:55:49
Nuo kolme ekaa omistan, pitäisikin laittaa taas levylautaselle. Keiferin ääni on aivan mahtava, siksi bändi varmaan erottuukin aika monista kasaribändeistä. Tuollaista AC/DC -rääkimistä;)

Still Climbingia en olekaan kuullut, mutta kommenttien perusteella pitäisi varmaan etsiä näppeihinsä se jostain.

Long Cold Winter on muuten juupelin hieno biisi, upeaa laulantaa ja kitarasoundi on valtaisan munakas.
Ridin' with the wind!
Sperm Donor
07.10.2007 17:19:50
Silloin aikoinaan monet sivuuttivat bändin pelkän ulkonäön perusteella. Eihän se kundien pörrö-sukkahousu lookki ehkä katu-uskottavinta ollutkaan mutta kyllä minun huomioni kiinnitti hienot biisit ja uskomattoman hieno lauluääni.
arppah8
07.10.2007 21:42:51

Long Cold Winter on muuten juupelin hieno levy. Hyviä biisejä hyvällä asenteella ja Keiferin vokaalit ovat tosiaan kovaa kamaa.
I rather be a jerk than being hip like you.
zille
07.10.2007 22:50:34
Mun ensikosketukset Cinderellaan oli reilu vuos sitten kun kirpparilla oli levypinossa Cinderellan Night Songs. En ollut siis ikänä kuullutkaan. Mutta maksoi 2 euroa ja heput näytti kansikuvassa mielenkiintoisilta. (Yleensä, ainakaan minä, en löydä kirppareiden levykasoista mitään! Samat 'Dance Hits Vol. 4' ceedeet joka pöydässä.)

Ja hyvältä kuulosti, ja kuulostaa. Vaikkakin levyn alotusbiisi, ja samalla nimikkobiisi, Night Songs, on must aika huono.
Rokiks mä tätä kutsuisin, mutta kun äkkiä pyöritin tossa joka biisin alkusekunnit et mimmosta tää nyt olikaan, niin oli siinä jotain biisejä joissa tuli musta vähän hevifiiliskin, kun se laulajakin kuulostaa aika rajulta paikoitellen. Mutta myös bluesmeininkiä löytyy.

(Pari kertaa oon nähnyt kirpparilla samaisen levyn LP-versiona, ja oon meinannut ostaa kun onhan ne LP:t vaan niin siistejä. Ja varsinkin kun noin komeita poikia kannessa. :))
Mitä häirittevämpää, sitä parempaa.
Flash
08.10.2007 09:12:40

Onkos se nyt muuten niin, että bändi ei ole missään tekemisissä toistensa kanssa?

Ovat taas Poisonin lämppärinä Jenkkirundilla (kuten lähes joka vuosi), joten ovat kyllä tekemisissä toistensa kanssa. En tosin ole varma ketä bändissä nykyisin vaikuttaa Tompan lisäksi. Uutta materiaalia eivät ole saaneet aikaiseksi tai ainakaan julkaistuksi asti.
Live Music Is Better!
stickyfinger
08.10.2007 19:09:48
Ovat taas Poisonin lämppärinä Jenkkirundilla (kuten lähes joka vuosi), joten ovat kyllä tekemisissä toistensa kanssa. En tosin ole varma ketä bändissä nykyisin vaikuttaa Tompan lisäksi. Uutta materiaalia eivät ole saaneet aikaiseksi tai ainakaan julkaistuksi asti.

Höps, ei Cinderella ole aktiviivinen tällä hetkellä. Bändi oli Poisonin kanssa viimeksi kesärundilla 06, männä kesänähän avauspaikkaa piti kiertueella melkein alkuperäiskokoonpanossa taas toimiva Ratt (+ toisena lämppärinä toimi ruattalainen (sysipaska)katurock-ryhmä Veins of Jenna).
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Flash
09.10.2007 10:58:26

Höps, ei Cinderella ole aktiviivinen tällä hetkellä. Bändi oli Poisonin kanssa viimeksi kesärundilla 06,

Näinkö oli? No ei siitä kumminkaan NIIN kauan ole kun Cinderella on viimeksi ollut aktiivinen. :)
Live Music Is Better!
winger
10.03.2011 14:09:29
Oho! Nostetaanpa tämä pohjalta ylös, sillä aihe on kohta hyvinkin ajankohtainen... :)
sirdickyj
10.03.2011 15:27:41
winger: Oho! Nostetaanpa tämä pohjalta ylös, sillä aihe on kohta hyvinkin ajankohtainen... :)

Ai Sweden Rockin takia? Vai...?
Ei jengi kuitenkaan mitään tajuu
winger
10.03.2011 15:54:29
sirdickyj: Ai Sweden Rockin takia? Vai...?

näistä kahdesta tuo jälkimmäinen kysymys on lähempänä oikeaa.
tukse
10.03.2011 20:46:22
Näköjään lähtevät kiertueelle: 25th Anniversary World Tour 2011
Mad-Mike
10.03.2011 23:12:14
Aikoinaan iski biisit nimeltään Shake Me ja Somebody Save Me. Myös Nobody's Fool on kova biisi. Iskevät edelleenkin, mutta yhtään levyä ei ole tullut hankittua vielä(kään). Tosin eivät taida mulle kolahtaa kuin Night Songs ja Long Cold Winter.

Hiukan asiasta poiketen: Eikös se ollut Cinderellan kitaristi joka lähti bändistä ja perusti Britny Foxin joskus 80-luvulla?
sirdickyj
10.03.2011 23:25:12
winger: näistä kahdesta tuo jälkimmäinen kysymys on lähempänä oikeaa.

Aha. Okei. No ei sit.
Ei jengi kuitenkaan mitään tajuu
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)