Aihe: Testaus ilta.. mietin järjestämistä
1
oiva tumpeloinen
06.10.2007 22:03:23
Tästä on ollut puhetta joitakin kertoja. Vielä ei olla saatu mitään aikaiseksi. Suurin ongelma tuon homman kanssa on ollut tila. Toisaalta, tähän mennessä sitä on aina yritetty järkätä johonkin ilmaiseen paikkaan, ts. jonkun treenikselle, tutun vahtimestarin isännöimään kouluun jne...

Toien ongelma on ollut sopivan ajan löytäminen. Jos kokeiluun/mihin lie osallistuu yli 10 ihmistä, järjestäminen on tuntunut olevan käytännössä mahdotonta.

Näiden päälle semmoinen ongelma, että porukan määrä pitää miettiä kohtuullisen tarkkaan.Samalla määräytyy tilan koko. Tilan pitäisi olla jotakuinkin sitä kokoluokkaa, että omat romut olisi kohtuullisen lähellä, itse kun niitä kuitenkin joutuu vahtimaan. Samalla tuo homma tarkoittaa, että osallistuja tuo myös tavaraa testiin.

Eli käytännössä tuntuu, että tuommoinen about 10-20 hlön kinkerit on helpoin ja käytännöllisin järjestää. Mitää sen suurempia "messuja" ei minun mielestäni kannata ihan talkoohengellä lähteä kasaamaan.

Tässä muutama tiivistetty ajatus pikaisena. Jos jotain meinaa tapahtua, niin kyllä mä mielelläni lähden yhden illan p*skaa jauhamaan ja nolaamaan itseni romuja testaillessa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)