Veri 01.10.2007 14:37:30 | |
---|
Tuommosen straton voisi hankkia kakkos- tai kolmoskepiksi keikoille. Voisi välillä iskeä lavanreunaan paskaksi ja aina kasata uudelleen. :) Eivaan oikeasti, kaverilla on tuommoinen ja ihan perushyvä soittopeli se on. |
Spiral 01.10.2007 14:41:29 | |
---|
|
Spiral 01.10.2007 20:19:30 | |
---|
|
Miikathebest 01.10.2007 21:53:41 | |
---|
Virittimet oli niin huonot, että ne ei yksinkertaisesti toimineet. Ne oli.... surkeat :D Aika kovaa setitystä.. Tiukkaa asiaa, mutta ainakin minua huvittaa... anteeksi ja KIITOS. Liikaa säröä! |
Spiral 01.10.2007 21:56:34 (muokattu 01.10.2007 22:48:04) | |
---|
Aika kovaa setitystä.. Tiukkaa asiaa, mutta ainakin minua huvittaa... anteeksi ja KIITOS. :D Joo, en minä noita ihan niin vakavalla miellellä tee, mitä voisi ilmeestä päätellä! edit: sen verran täytyy kehua, että koko illan olen tuolla soitellut. Jämäkkä soundi. |
Joel Harald 06.10.2007 13:43:18 | |
---|
Onko telesetistä mitään uutta kenenkään suunnalta? |
oliko tuo alun ja lopun soundi oikeesti tosta harrikasta vai onko kyseessä joku juoni? Se meinaan oli kuulostavinaan hyvältä. Virittimet oli niin huonot, että ne ei yksinkertaisesti toimineet. Ne oli.... surkeat :D
Tossa kohtaa lollahdin kans ääneen. Kovaa settiä, enemmän näitä kyllä. |
Jaakko Hyvärinen 06.10.2007 21:55:44 | |
---|
Onko telesetistä mitään uutta kenenkään suunnalta? mulla tele toimii. mutta elektroniikkaa ei ole vielä kytketty...Kysyin jo jelppikerhossa, mutta kysyn myös tässä: Miten se mikinvalitsin kytketään? Kun siinä on 7 napaa, eikä 8, niin kuin fenderissä. Kaksi mummoa ajoi tandemilla, keskimmäinen keuli!!!!!!! |
Spiral 06.10.2007 23:27:02 (muokattu 07.10.2007 07:44:29) | |
---|
mulla tele toimii. mutta elektroniikkaa ei ole vielä kytketty...Kysyin jo jelppikerhossa, mutta kysyn myös tässä: Miten se mikinvalitsin kytketään? Kun siinä on 7 napaa, eikä 8, niin kuin fenderissä. Jep, hyvä sulle! ;) Mulla oli telesetin kaula ihan käyttökelvoton, ei saanut kaularautraa säädettyä. Sähköt toimi kyllä ihan mukavasti. Heitän nyt ulkomuistista, että juotat ne mikit kummatkin kahteen reunimmaiseen napaan. Eli etumikki siihen "takapuolen" kahteen reunimmaiseen napaan, ja takamikki sitten taas toisinpäin. Näin se toimii siten, että kun vedät vivun taaksen, toimii takamikki, keskellä kummatkin ja edessä etumikki. edit: selvennys, navat kaulan suunnasta luettuna (1 2) 3 4 5 6 7 (juota takamikki) etumikki |
Spiral 06.10.2007 23:27:40 (muokattu 06.10.2007 23:29:47) | |
---|
oliko tuo alun ja lopun soundi oikeesti tosta harrikasta vai onko kyseessä joku juoni? Kyllä se oli. edit: siis Harrikasta, ei juoni. |
töissätäällävaan 07.10.2007 09:24:19 | |
---|
Tuossa pari tuntia sitten lakatessani HB-teeseitse bassoa,petsilakkahöyryissä iski päähäni ajatus:Tällä rungolla ja tele/strato kaulalla tulisi Squier 51-henkinen kitara.Täyttäisi vaan sen takaosan jyrsimiset ja tekisi telen mallin mukaan uudet. Stratosarjaa olen seuraavaksi suunnitellut slide-kitaraksi,basso kun on tähän saakka ollut puiden osalta ihan hyvä.Vielä kun tekisivät Jaguar/Jazzmaster tai Bass IV:n ,niin loppuelämäni ajan olisin onnellinen ihminen.... |
Spiral 07.10.2007 11:41:26 | |
---|
Stratosarjaa olen seuraavaksi suunnitellut slide-kitaraksi,basso kun on tähän saakka ollut puiden osalta ihan hyvä. Minä tykkäsin pirusti tuosta bassosta. Stratosetti on kans hyvä, mutta tää lp- ja telesetti on ihan eri maata, luultavasti eri valmistajankin. Työstö tosi rujoa ja selvästi suuria vaihteluja laadussa. En suosittele, paitsi niille joille se lopputulos ei niin paljon merkkaa! :D |
kahlaaja 07.10.2007 13:34:37 | |
---|
Onko telesetistä mitään uutta kenenkään suunnalta? Nojuu... Kyllähän mä sen telesetin hankin. Edelliset kommentit ovat olleet melko päteviä. Siis enhän muista sarjoista vielä tiedäkään koska tämä on ensimmäiseni. Kirjoitan paremmalla ajalla vähän tarkempaa kuvausta tästä leikkiprojektista. Siis alkukommentit sarjan laadusta: - Body vähän sinnepäin sahattu - Joko kaulan syvennys bodyssa on kierossa tai poratut ruuvien reiät. Sovittamalla kaulaa bodyyn tulin siihen tulokseen että syvennystä piti laajentaa hieman ylöspäin. Toivottavasti lopputulos kertoo samaa sitten joskus :) - Kaulan nauhat hiottu huolimattomasti reunasta Lisää seuraa... ja ehkä kuvia... Vaik en mä kyl tiä mistään mitään... |
Joel Harald 07.10.2007 13:43:05 | |
---|
Nojuu... Kyllähän mä sen telesetin hankin. Edelliset kommentit ovat olleet melko päteviä. Siis enhän muista sarjoista vielä tiedäkään koska tämä on ensimmäiseni. Kirjoitan paremmalla ajalla vähän tarkempaa kuvausta tästä leikkiprojektista. Siis alkukommentit sarjan laadusta: - Body vähän sinnepäin sahattu - Joko kaulan syvennys bodyssa on kierossa tai poratut ruuvien reiät. Sovittamalla kaulaa bodyyn tulin siihen tulokseen että syvennystä piti laajentaa hieman ylöspäin. Toivottavasti lopputulos kertoo samaa sitten joskus :) - Kaulan nauhat hiottu huolimattomasti reunasta Lisää seuraa... ja ehkä kuvia... Oliko kaulaa ja bodyä käsitelty mitenkään? Niinkuin jotain esilakkausta tjsp? |
Spiral 07.10.2007 16:12:34 | |
---|
Oliko kaulaa ja bodyä käsitelty mitenkään? Niinkuin jotain esilakkausta tjsp? Noissa lp- ja teleseteisse ei ole mitään pintakäsittelyä, P-basso ja stratocaster seteissä on semmonen filleri. |
Spiral 07.10.2007 16:13:46 | |
---|
|
Joel Harald 07.10.2007 16:38:37 | |
---|
Noissa lp- ja teleseteisse ei ole mitään pintakäsittelyä, P-basso ja stratocaster seteissä on semmonen filleri. Joo katoin vaa ku noissa thomannin tuotekuvissa näkyy et se body on sellanen kirkas... Mut eipä noi toomannin tuotekuvat aina kerro sitä mitä sieltä paketista löytyy. |
Spiral 07.10.2007 16:47:44 | |
---|
|
Spiral 07.10.2007 23:33:32 | |
---|
|
Joel Harald 08.10.2007 00:21:12 | |
---|
Mikäs sitä kaularautaa vaivas? |