Eli bändin biisien miksaus laskeutui minun kontolleni.. En todellakaan ole mikään ammattilainen: itse asiassa ensimmäistä kertaa näissä hommissa itse pääjehuna. Biisit sain miksattua omasta mielestäni ookoo kuosiin ja olisi aika laittaa materiaali Mp3-muotoon.. MUTTA: joka kerta kun yritän tehdä tuota Audio Mixdownia tulee error eikä raitoja saa mihinkään muotoon muutettua.. Mikä neuvoksi? Tulisiko epäillä äänikorttini toimivuutta: läppärin perusäänikortti kun on kyseessä?? Vaimitähä?? Apu olisi paikallaan.. Kiitos Kiitos ja anteeksi |
CryptoFib 06.10.2007 15:13:00 | |
---|
Minkälainen error? pelkkä "error" ja ok-nappi? vai mitä tarkemmi ottaen tapahtuu? Siitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua. |
Timo JM 06.10.2007 15:48:00 | |
---|
Olikos ne lokaattorit oikein päin? Eli palkki ei saa olla ruskea vaan sininen. ...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | Cupido | DIVARi | |
gravehill 06.10.2007 16:19:53 | |
---|
Hmm, pitiköhän SX3:ssa asentaa se mp3 konvertteri jotenkin erikseen..? Enpä nyt muista. Pystytkö exporttaamaan .waviksi ilman ongelmia? http://www.chaosresearch.de |
polytoximaniac 06.10.2007 18:47:46 | |
---|
Olikos ne lokaattorit oikein päin? Eli palkki ei saa olla ruskea vaan sininen. Voihan jortikka! Tästä tais olla kyse! Kiitosta kovasti! Kiitos ja anteeksi |