Mare552 04.10.2007 22:29:41 | |
---|
Varmaan aika mones kysymys, tästä aiheesta. Mutta tuskin se koskaan vanhenee kun sukupolvet ikääntyy ja uusia soittajia astuu kehiin. Nyt oon vaan tullut omassa yksinäisessä musiikkiharrastuksessani siihen vaiheeseen että kaipaisi vielä pelastuksentietä uusille oikeille urille jos se vielä on mahdollista. Reilut pari vuotta olen omatoimisesti rämpytellyt ja perehtynyt jonkun verran musiikin teoriaan sekä aika hyvin sointujen rakenteen ym. pientä oivaltanut. Se että kun olen vasta 50- kymppisenä jotain oppinut, ei tahdo kellaribändi-innostusta kovin paljoa löytyä tän ikäiselle vaarille, eikä tästä läheltä treenikavereita. Mullahan kyllä ois vielä nuori mieli. Ja vähän hullu siihen päälle. Pari tuttua on joiden kanssa joskus on kiva soitella, kun vähän viisovat miten mennään. Asuvat van ryöttäät kaukana. Rämpyttämiseni onkin enempi trubaduuripohjalta, joten kaipaisin pätevää opettajaa eri rytmeihin, sekä muutenkin oikeata otetta koko soittamiseen. Pitää ottaa huomioon että aikaa minullakin voi olla vielä 60 vuotta tai jos vähemmän niin mitäs sitten? Eli oon ihan hyvin vielä ajoissa soittoharrastukseni kanssa. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. ps. tässä pieni heitto 14 19 vuotialle soittaja-aluille jotka aina jaksaa kysellä, joko on myöhäistä. Tarkoitan sitä että kuuntelijoistakin valtaosa on porukkaa jotka ei tajua meneekö ihan just oikein. Meininki on tärkein, sen varmaan joskus osaan minäkin. Eli jos tuolla alueella ois joku niin laittas viestiä. ps:n ps. lauluope varoitteli tänään soittajista joilla ei ole mitään meriittejä hommaan. Eli siltä pohjalta. ps. ps. ps. Oisinhan voinut laittaa Wanted. ilmon mut kuka niitä lukee. Ai tähänks riville? |
John Titor 05.10.2007 00:44:26 (muokattu 05.10.2007 00:44:38) | |
---|
Tsekkaa kansalaisopiston kurssitarjonta, siellä on tietääkseni komppikursseja akustiselle kitaralle. Lisäksi päteviä soittajia alueella ovat mm. Kari Paukola (kaupunginteatterin äänimies, ammattikitaristi), Kari Siidorow, Pekka Rasimus (en tiedä antaako tunteja) ja Jukka Vänskä. Tommoseen trubaduurihommaan neuvoja osaavat antaa myös ainakin Ilkka Esselström ja Janne Yrjölä. Pane kysellen, Riksu on niin pieni kaupunki että kyllä soittajat löytyvät. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Markus Y 05.10.2007 00:53:53 | |
---|
Pekka Rasimus (en tiedä antaako tunteja) Meidän bändin kitaristille on ainakin antanut. On kuulemma ihan pätevä kaveri. |
ushimir 06.10.2007 11:09:39 | |
---|
Pitäisikö jonkun nyt tehdä tämmöisille iha oma topic... |
ballfish 06.10.2007 11:51:28 | |
---|
Tsekkaa kansalaisopiston kurssitarjonta, siellä on tietääkseni komppikursseja akustiselle kitaralle. Lisäksi päteviä soittajia alueella ovat mm. Kari Paukola (kaupunginteatterin äänimies, ammattikitaristi), Kari Siidorow, Pekka Rasimus (en tiedä antaako tunteja) ja Jukka Vänskä. Tommoseen trubaduurihommaan neuvoja osaavat antaa myös ainakin Ilkka Esselström ja Janne Yrjölä. Jukka Vänskä on Japanisssa huhtikuuhun saakka. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
John Titor 06.10.2007 12:00:20 | |
---|
Jukka Vänskä on Japanisssa huhtikuuhun saakka. Niiinpäs onkin. Munhan se pitäis prkl tietää. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Zaphod 06.10.2007 13:10:37 | |
---|
Kannattanee käydä myös paikallisessa musaliikkeessä kysymässä tietäisikö ne ketään... |
Kannattanee käydä myös paikallisessa musaliikkeessä kysymässä tietäisikö ne ketään... Samat jätkät niillä on tiedossa mitkä John titor jo luetteli. Melko pienet piirit Riihimäellä =) "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
John Titor 06.10.2007 16:27:01 (muokattu 06.10.2007 16:27:19) | |
---|
Samat jätkät niillä on tiedossa mitkä John titor jo luetteli. Melko pienet piirit Riihimäellä =) Mites muuten toi ööö... onko se Aurasen Sami? Asuuko se nykyään Riksussa? Lisäksi on se yks tilupaavo jonka nimeä en millään saa päähäni, hyvä kitaristi, diggaa Paul Gilbertistä kovasti. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
mammukka 06.10.2007 19:50:27 | |
---|
Mites muuten toi ööö... onko se Aurasen Sami? Asuuko se nykyään Riksussa? Lisäksi on se yks tilupaavo jonka nimeä en millään saa päähäni, hyvä kitaristi, diggaa Paul Gilbertistä kovasti. Auranen on nykyään Lordin rundilla teknikkona. Tuttu mies. Hyvä kitaristi. http://www.mikseri.net/music/play.php?id=218087&type=hi
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=262359&type=hi
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=243621&type=hi
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=243626&type=hi |
Zaphod 06.10.2007 22:34:47 | |
---|
Samat jätkät niillä on tiedossa mitkä John titor jo luetteli. Melko pienet piirit Riihimäellä =) Niinpä ja jos rumpaleita haettaisiin, niin sakki pienenee tuostakin. :) |