Aihe: Uusi vaffari
1 2 3 4 5 6 7
half
29.09.2007 22:13:50
100W Marshall aaaaaaaaaaarrrrrrgghhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TALUTALUTALU:
manjaana
29.09.2007 22:24:44
100W Marshall aaaaaaaaaaarrrrrrgghhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TALUTALUTALU:

Tapletin paikka taas.... ;)
-Meillä on tahto nisäkkäin, olla sisäkkäin- Juice Leskinen
half
29.09.2007 22:50:42
Tapletin paikka taas.... ;)

Tiärä, mutta kepu maistuu.
Neljä Ruuvia
02.10.2007 08:26:31
Dekkeri puhuu tosiaan asiaa!Kitaristin täytyy venyä niin Pulliaiseen kuin Mooren sooloihin!Ei vaineskaan.Ei monitoimimiestä ihan heti löydy.Vai löytyyko?

Vox Tonelab SE:llä hoituu molemmat tyylit suht uskottavasti. Perään voi pistää vaikka jätepaperiastian.Kyllä kumisee!
Decker90
05.10.2007 22:23:00

Paikallinen soittopelikaupan kauppias, oli tietävinään (oli kai kuullut, että töpinässä hevosmiehet olivat kertoneet, jotta....) että tuo SE malli olisi jäämässä pois tuotannosta? Voxin sivuilla sitä kyllä vielä mainostetaan...
Sillä vaan, että tarkoitus oli ko. härveli laittaa hankintaan veronpalautuksista. Siis jos saa sen verran pimitettyä perheen sisäiseltä verotarkastajalta =:)
"En syytä, enkä väitä...."
rintapek
05.10.2007 23:21:29

En ole kitaristi, mutta meillä tuo tonelappi on hommansa kyllä hoitanut.
Pari viikkoa kitaristalla meni saundien hakemiseen, mutta sen jälkeen homma on kyllä pelittänyt kuin unelma.
One kind of music only - the good kind
Ukko
07.10.2007 12:24:34

Ja on sitäpaitti niin helpposäätöinen, että pystyy ruuvaamaan lennostakin. Helppokäyttöisyys on mulle se juttu, kun mä oon muutenkin tämmönen vähän yksinkertainen. Ääni täältäkin SE:lle.

Kuis mahtais se uusi Pod Live XT3 toimia ?
Lennu
07.10.2007 12:27:41

Kuis mahtais se uusi Pod Live XT3 toimia ?

Varmaan ihan hyvin. Live ei alkuinnostuksen jälkeen ainakaan ollu ihan mun SE laite. Toisin kuin SE.
Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa:
Tunne Lennut.
-JCM
Skitta69
14.10.2007 19:27:44
TIETYSTI MESA BOOGIE RECTIFIER
Decker90
06.12.2007 19:18:28

Täällä on ollu nyt hetken hiljaista, mutta jatkan hiukan aiheesta...
Uhkailemani VOX tonelab SE hankinta on nyt tehty ja kohta päästään koneen toiminta keikka käytössäkin testaamaan. Kämppä testeissä härveli on kyllä kaikki lupaukset täyttänyt =:)
Soundien tekeminen on tosi simppeliä ja muutenkin rakenteeltaan vekotin on varsin luottamusta herättävä.
"En syytä, enkä väitä...."
Meisseli
07.12.2007 03:44:36

Ostin Line6 vetan, pedaalien kytkemiseen kyllästyneenä.
Olen äärimmäisen tyytyväinen helppokäyttöisyyteen ja hyviin saundeihin.
Painoon en niinkään.. :)
www.strangefruit-band.net www.groovinghighallstars.com www.ketolajawitikainen.com Syksyistä meininkiä.
riff
08.12.2007 00:50:01
Ostin Line6 vetan, pedaalien kytkemiseen kyllästyneenä.
Olen äärimmäisen tyytyväinen helppokäyttöisyyteen ja hyviin saundeihin.
Painoon en niinkään.. :)

Minullekin ilmestyi Vetta tuossa jokin aika sitten. Suht tyytyväinen olen vaikkakin puhtaitten soundien kanssa tuntuu olevan aika tarkkaa puuhaa. Variaxilla on hieno soittaa akustisia sen kautta. Ja painaahan se...
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa!
mikaman
13.12.2007 09:58:46 (muokattu 13.12.2007 10:00:12)
Laitetaas tänne "pappa"osastollekkin kyssäri ;)

Mikä olis hyvä kitaravahvistin humppa/iskelmä/rautalankaosastoa veivatessa? Hyvät cleanit pitää löytyä ja kunnon särökin tarvitaan. Efektilenkki ja linjaulostulo pitää löytyä ja kunnollinen kaiku.
Vaihtoehtona hankinnalle myös etuastemultiefektihässäkkä pa:ahan. Suosituksia,kitoos?

Peavey Classic 30. Todella hyvä, halpa ja tanssisoittajien lämpimästi suosittelema vahvistin. Ns. VOXin korvike. Halpakin ,n.550€!!! Tällä hetkellä uusia ei saatavilla, koska myyntikiellossa. Käytettyjä löytynee. Helppo roudata. Ehdoton suositteluni.

Ehkä myös VOX AC15. Puolet halvempi kuin AC30 ja teho riittää.

http://www.markolahti.net/phpalbum/ … 3.11.2007%2Fpeavey_vox_ja_ampeg.jpg
"On mulla bootsit ja mä soitan kitaraa. Jopa luulis, että ei oo mua kovempaa..." -Mika Sundqvist
Ukko
14.12.2007 18:08:42

Tyyppi ja malli taitaa olla Kustom tube a12

Onko tuosta kenelläkään kokemuksia enempikin ?
Max
16.12.2007 13:06:51

TIETYSTI MESA BOOGIE RECTIFIER

Eilispäivänä tuli sitten veivattua humppaa kyseisellä vahvarilla, eikä tehnyt tiukkaakaan....
Kaiken takana on...
Ukko
31.12.2007 12:11:05

Tollasen aattelin. Outputista tulee ihan kelpo ääni miksuttimeen ja combo toimii kätsysti kontrollina. Eikä ole turhan kookas rahdattava. Soundimaailmakin ihan ok.
Livestä poimin edelleen efekti ynm. maailman.

http://www.thomann.de/fi/fender_super_champ_xd.htm
Tomtom
04.01.2008 10:35:08 (muokattu 04.01.2008 10:37:29)
Mulla kanssa EMG:n Luke- setti kiinni "linkkarissa", eli perustyökalussa. Toimii, kovasti parjaavat vaan ne, jotka eivät ole kuulleet.

Alkuperäinen kysymys on varmaan jo kovasti vanha, mutta jos haluaa lähestyä tuota line-outin käyttöä ja "tavallisen" combon käyttöä kontrollina, niin mää valkkaisin Kochin, sen line-out on kuitenkin aika hyvä verrattuna moniin muihin. Twintone tai jopa Studiotone- nuppiversiona ja siihen sitten passelinkokoinen kaappi tarpeen mukaan alle. Hienot puhtaat ja taipuu raskaammallakin puolella suht pitkälle.

E: siis pointti oli se, että esim. Kochista löytyy oikeasti hienot soundit ilman räpläämistä , eli käyttö on perusjantterillekin helppoa ja jää aikaa keskittyä siihen olennaiseen.
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
Tami
04.01.2008 13:10:08

E: siis pointti oli se, että esim. Kochista löytyy oikeasti hienot soundit ilman räpläämistä , eli käyttö on perusjantterillekin helppoa ja jää aikaa keskittyä siihen olennaiseen.

näin on, mutta täällä varsinkin tuolla kitarakamat palstalla tuo räplääminen ja laitteista kinailu ja väittely on jättänyt aikoja sitten sen tärkeimmän taustalle... olettaen tietysti että se ulostuleva ääni = musiikin tuottaminen on se tärkein asia...

Mikeistä, kielistä, putkista, elementeistä jne jne jaksetaan jauhaa loppuun asti ja kuitenkin lopputelma on se, että laitteesta ruuvataan ulos se scoopattu etuastesärö...

Ei liity aiheeseen mutta tulipahan todettua!!
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... Neulo, Sami imas oluen....
Lennu
04.01.2008 13:50:22

... että laitteesta ruuvataan ulos se scoopattu etuastesärö...

Ei nää täällä ymmärrä mistään skuupatuista säröistä. Täällä se on puolalainen hymy.
Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa:
Tunne Lennut.
-JCM
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)