oiva tumpeloinen 05.10.2007 22:04:01 | |
---|
Nii, kuinkas hintava tuo olikaan ja löytyykö härmästä? elkää vaa sanoko että cust.. ..... simppeli ratkaisu kyllä. Sivujen mukaan Soundata tuo maahan ja siellä on suositushinta sen rapeat 300 taalaa. Siitä voi varmaan päätellä jotain. |
Tomtom 05.10.2007 22:41:40 | |
---|
Mää tietty googletin heti ja ameriikasta näytti saavan jostain 240usd. Nythän se kannattais tilata kun kurssi on kohallansa.. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
pekurides 05.10.2007 22:58:26 | |
---|
Sivujen mukaan Soundata tuo maahan ja siellä on suositushinta sen rapeat 300 taalaa. Siitä voi varmaan päätellä jotain. no joo... sillähän sais jo sen toisen kaapinkin. Tunteella päin vittua. |
Tomtom 05.10.2007 23:01:16 | |
---|
.. mutta roudausystävällisyyttä ei. Paitsi jos on riskejä kavereita. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
pekurides 05.10.2007 23:03:48 | |
---|
.. mutta roudausystävällisyyttä ei. Paitsi jos on riskejä kavereita. juu, mutta varmaan suurimman osan mielestä kaksi nuppiakin on aivan turhaa pullistelua.... Tunteella päin vittua. |
JHL 05.10.2007 23:24:23 | |
---|
|
pekurides 05.10.2007 23:36:25 | |
---|
Mä olen jo tovin odotellu että joku tulis jo sanomaan että hommatkaa semmonen peli mistä lähtee kaikki ettei tarvi näitä härpäkkeitä:) ekös se road kingi pitäny semmonen olla? Tunteella päin vittua. |
JuSu 05.10.2007 23:38:14 | |
---|
Mä olen jo tovin odotellu että joku tulis jo sanomaan että hommatkaa semmonen peli mistä lähtee kaikki ettei tarvi näitä härpäkkeitä:) ekös se road kingi pitäny semmonen olla? No kyllä sä tiedät, ettei sellaista peliä olekaan. Toki on vehkeitä, millä voi vetää mitä vaan (itseasiassa aika monilla voi), mutta ei niistä kaikkea silti lähde. Olipas ympäripyöreää... =) "Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia." |
Toki on vehkeitä, millä voi vetää mitä vaan (itseasiassa aika monilla voi), mutta ei niistä kaikkea silti lähde. Meinaat varmaan, että jotain kompromisseja on tehtävä. Itelle riittäisi se Fenderin heleä clean ja Recton murina, purkeilla loput :) "I was a great drummer and now I'm nothing, just like Phil Collins!" -Bart Simpson |
JuSu 05.10.2007 23:55:52 | |
---|
Meinaat varmaan, että jotain kompromisseja on tehtävä. Itelle riittäisi se Fenderin heleä clean ja Recton murina, purkeilla loput :) Toki. Kyllä monillakin vehkeillä vetää hevit sekä humpat, varsinkin jos vähän pedaalilla avittaa, mutta että saisi just ne parhaat soundit kaikki yhdestä vehkeestä... No can do. JuSu "Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia." |
Tomtom 06.10.2007 15:51:51 | |
---|
eipäs, vaan kaksi tai useampi vahvistin yhtäaikaa on just mahtavaa. itse ratkaisin aby-ongelmani tällä Lehle Dual Gsoosilla (juu, cust...): http://www.custom-sounds.com/epages … e274159fa3d3d064c+FI/products/12900 rahat meni mutta toistaiseksi on toiminut lähes tyydyttävästi. säätö vielä hieman kesken... on siellä muitakin: http://www.custom-sounds.com/epages … 10b5ae274159fa3d3d064c/Catalog/1007 Mutta toi siis vaan comboille, eiks niin? Tuossa headbonessa kun oli se jkeinokuorma, että säästyis ikäänkuin kahden kaapin kanniskelulta esim. livenä. Ehkä kaks nuppia on pullistelua, mutta esim. jo varanupin roudaaminen on ihan yhtä raskasta keikalla, miksei niitä käyttäis molempia hyväks? Mahtavasti perusteltu itselle, voin taas käyttää pari K€ uusiin kamoihin! "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |