Aihe: Onko Behringerin V-Amp Series II hyvä?
1
Edward James Almost
27.01.2004 14:58:36
Olen katsellut Behringering V-Amp Series II:sta ostoaikeissa, kun siinä näyttäisi olevan hinta vain puolet mitä on esim. Podin Line Sixissä. Tietääkö kukaan onko ko. laite mistään kotoisin? Lähinnä koti- ja keikkakäyttössä.
superfly
27.01.2004 20:50:32
Kotikäyttöön kyllä ihan kelpo peli. En minä sitä keikalle veisi kuitenkaan.
Harppu on alaston piano
superfly
27.01.2004 22:41:54
Mikset veisi keikalle? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn.

Siinä on se pieni viive muistipaikkaa vaihdettaessa, joka on todella ärsyttävä. Soitan useita semmosia piisejä bändin kanssa missä esim. särö on saatava todella tarkkaan päälle just silloin kun haluaa. V-Amp 2:lla se ei ainakaan multa onnistu. Ja katu-uskottavuus kärsii aika pahasti, jos tuon kanssa keikalle lähtee :)
Harppu on alaston piano
haist vittu sit
27.01.2004 22:46:25 (muokattu 27.01.2004 22:47:23)
Siinä on se pieni viive muistipaikkaa vaihdettaessa, joka on todella ärsyttävä. Soitan useita semmosia piisejä bändin kanssa missä esim. särö on saatava todella tarkkaan päälle just silloin kun haluaa. V-Amp 2:lla se ei ainakaan multa onnistu. Ja katu-uskottavuus kärsii aika pahasti, jos tuon kanssa keikalle lähtee :)

aiii saatana. nyt aloin taas muistamaan miten paljon vihasin v-ampia tuon jutun takia. sitten se viive pitenee vielä sen mukaan, mitä enemmän se soundi muuttuu. v-ampissa haittasi vielä se, että se pedaali jäi välillä jumiin parin viikonb käytön jälkeen. soundit siinä vehkeessä on melko hyvät. varsinkin efektit on hyviä jos multa kysytään. onneksi annoin vaihdossa pois.
Swan
27.01.2004 22:47:30

Nyt tuli taas yksi syy tukea Line 6:a. Katu-uskottavuus my arse; jos se kuulostaa hyvälle, niin se on hyvä. :)
Sinulla ei ole mitään kiirettä, ellet satu soitamaan kitaraa.
Miekkonen
27.01.2004 23:18:59
Vampissa on paremmat säröt kuin podissa, mutta huonommat kliinit.

Näin on väitetty.

Itse omistin pari kuukautta tuommoisen ja olihan se ihan OK.

Jos keikalle vie niin kannattaa hommata se iso lankku.
BlackD
28.01.2004 03:50:56
Vampissa on paremmat säröt kuin podissa, mutta huonommat kliinit.

Näin on väitetty.

Väittäisin täysin päinvastaista - Podissa on paremmat säröt mutta ultracleanit irtoavat paremmin vampista. Omistan Pod Pron (ennen Pod 2.3:en) ja kaverilta löytyy V-Amp 2. Kokonaisuutena olen itse ehdottomasti Podin puolella tässä soundikisassa.
Vousku
28.01.2004 08:38:30 (muokattu 28.01.2004 08:39:02)

Väittäisin täysin päinvastaista - Podissa on paremmat säröt mutta ultracleanit irtoavat paremmin vampista. Omistan Pod Pron (ennen Pod 2.3:en) ja kaverilta löytyy V-Amp 2. Kokonaisuutena olen itse ehdottomasti Podin puolella tässä soundikisassa.

Eikös tämä soundimaailma ole näitä mielipidekysymyksiä. Itse olen V-Ampistani saanut mieluisat puhtaat, kuin todella hyvät särösounditkin.

Tuo viive bankkien välillä on varmasti keikalla suuri miinus, itse en asiaan ole edes kiinnittänyt huomiota kun soittaminen rajoittuu makuuhuoneeseen tietokoneen ääreen.

Hyvähän tuo V-Amp on jos tykkää!
Pallit on kivestä!
karkki
28.01.2004 12:31:30 (muokattu 28.01.2004 12:31:46)

Ja katu-uskottavuus kärsii aika pahasti, jos tuon kanssa keikalle lähtee :)

Kyllä Edguyn kitaristeilla näytti viime Tuskassa köllöttävän kummallakin tuttu sininen työpöytä-Vamppi Marsun päällä eikä siitä kukaan tuntunut heitä pilkkaavan. Eikä ollut vikaa soundeissakaan.
Ziggy Bubba
30.01.2004 22:29:45

Mikä ihmeen katu-uskottavuus? Onkos alottelevalle soittajalle sitten uskottavaa vetää jollain ihan älyttömän hintasilla yksittäispedaaleilla? Nöpe.

Jos ei tolla V-ampilla saa pätevää soundia niin eikun kitaran soittoa treenaamaan. Kyllä tosta ihan hyvää soundia löytyy laidasta laitaan, toiset parempia, toiset huonompia.

Esim. Mesan rectifier on vähän semmonen sihiseva, en ole tosin oikeeta soittanut että en tiiä onko se oikeesti tommonen. Sen paikkaa mainiosti "modern hi-gain", eli onkos se sitten Soldanon vai minkä mallinnus...

Pienempää säröä (vaikka bluesiin, poppiin..) tossa on vaikka millä mitalla. Valinnanvaraa löytyy.

Kyllä olen ite ollu oikein tyytyväinen. Hintaa ei ollu paljoa (170€), ja erittäin käyttökelpoisia soundeja löytyy moneen lähtöön. Toi viive kyllä haittaa jos meinaa treeneissä tai keikoilla tota käyttää. Kotioloihin kyllä ihan ässä.

Pikku-arvosteluni oli siis siinä :)
superfly
30.01.2004 22:33:58
Mikä ihmeen katu-uskottavuus? Onkos alottelevalle soittajalle sitten uskottavaa vetää jollain ihan älyttömän hintasilla yksittäispedaaleilla? Nöpe.

Tuo oli joukki jos et huomannut. Siinä oli mulla jopa hymiöt perässä. Olikos tässä puhetta jostain aloittelevasta soittajasta jossain välissä?
Harppu on alaston piano
Ziggy Bubba
30.01.2004 23:08:58

Joukki tai ei, mutta noita digitaali vermeitä dissataan usein vaan ihan digitaalisuuden vuoksi. Paljonhan niissäkin on tosin aika kehnoja viritelmiä..

Joo, no en mä ihan pelkkiä alottelijoita tarkottanu vaan yleensä himassa soittelevia ei-pro muusikoita.
superfly
30.01.2004 23:28:19
Joukki tai ei, mutta noita digitaali vermeitä dissataan usein vaan ihan digitaalisuuden vuoksi. Paljonhan niissäkin on tosin aika kehnoja viritelmiä..

Joo, no en mä ihan pelkkiä alottelijoita tarkottanu vaan yleensä himassa soittelevia ei-pro muusikoita.

Niinpä. Minä kun puhuin sitten ihan eri asiasta myöskin. Että keikalle en tuota veisi sen takia, koska se ei toimi niin kuin minä haluan. Saundien puolesta kyllä kävis.
Harppu on alaston piano
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)