Rokki Rumpali 27.01.2004 20:16:10 (muokattu 27.01.2004 20:16:19) | |
---|
Krässi saapui, vielä tarvitsisin riden. Voisko joku suositella jotain mielestään hyvää? Kiitos jo etukäteen Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Alpha 27.01.2004 20:20:17 | |
---|
Tollanen Alpha Power Ride...prkl saa jystää melkosella halolla, jos haluaa saada jotenki sellasen soundin, mihin tuo pelti on tarkotettu... Ahistaa... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
Niskamies 27.01.2004 20:21:18 | |
---|
Osta torilta se K-Custom 20" ride. Oli vissiin hintapyyntö 190 euroa. |
AP 27.01.2004 20:24:10 | |
---|
Krässi saapui, vielä tarvitsisin riden. Voisko joku suositella jotain mielestään hyvää? Kiitos jo etukäteen Olisko liikaa jos sais kuulla myös budjetin ja musiikkityylin. Muutenhan tähän voi vastata ihan mitä vaan. Heviä jos soittaa, Zildjian Z, Ufipin Rough tai Paisteen Rude. Kevyempään sitten esimerkiksi Zildjianin A:ta tai Paisteen Dimensionsia. Jazziin Ziljoian K:ta, Istanbulia tai Paisteen Traditionalsia. Ja halpispellit päälle. Itse kipaisisin katsomaan Paisteen 2002-sarjaa -- siinä on tosi peruspeltejä niin perkeleellinen kattaus että luulis löyyvän kelpoinen vaihtoehto melkein joka lähtöön. Mutta minä nyt olenkin sveitsiläisten kova tukija; kohta tulee joku ja kertoo kilpailevien merkkien vaihtoehdot...;=) |
MoonDog 27.01.2004 20:33:48 | |
---|
Mainittakoon vielä hevimusaan käypä Paisteen Innovationsin heavy ride. Hyvä soundi ja kapulan iskut erottuvat _erittäin_ selkeästi. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Niskamies 27.01.2004 20:44:09 | |
---|
Olisko liikaa jos sais kuulla myös budjetin ja musiikkityylin. Muutenhan tähän voi vastata ihan mitä vaan. Heviä jos soittaa, Zildjian Z, Ufipin Rough tai Paisteen Rude. Kevyempään sitten esimerkiksi Zildjianin A:ta tai Paisteen Dimensionsia. Jazziin Ziljoian K:ta, Istanbulia tai Paisteen Traditionalsia. Ja halpispellit päälle. Itse kipaisisin katsomaan Paisteen 2002-sarjaa -- siinä on tosi peruspeltejä niin perkeleellinen kattaus että luulis löyyvän kelpoinen vaihtoehto melkein joka lähtöön. Mutta minä nyt olenkin sveitsiläisten kova tukija; kohta tulee joku ja kertoo kilpailevien merkkien vaihtoehdot...;=) Offotopic, mutta kerroppa 2002-sarjan haikoista jotain. Niistä on kuulunut paljon positiivista. Ja muuten, ei toi K-Custom oo pelkästään jazz-pelti :P |
Rokki Rumpali 27.01.2004 20:56:28 | |
---|
Itse kipaisisin katsomaan Paisteen 2002-sarjaa Olen itsekin tota sarjaa kyylännyt=) Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Alpha 27.01.2004 21:18:56 | |
---|
Höpötämpä tähän väliin taas: Alphat on tehty Sveitsissä...eli kaippa ne sitten on "parempia", kuin saksalaiset... Power Ride suht halpa ja omaa tarvittaessa todella paljon volyymia. Normaalisti kovempaa hakatessa aivan loistava...ja ku kääntää kapulan toisin päin (tippi kätösessä), ni oksat pois. Selkeyttäkkin jopa löytyy... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
Mikko A 27.01.2004 22:13:07 | |
---|
By the way, nuo heavy ja power ridet on musta aika outoja, kun niistä lähtee paljon vähemmän ääntä ku ohuemmista rideista... Voi tosin olla, että niihin tarvis stydimmän kapulan ku mitä mä käytän =/ "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Alpha 27.01.2004 22:17:09 | |
---|
By the way, nuo heavy ja power ridet on musta aika outoja, kun niistä lähtee paljon vähemmän ääntä ku ohuemmista rideista... Voi tosin olla, että niihin tarvis stydimmän kapulan ku mitä mä käytän =/ Niihin pitää koputella KOVEMPAA, ku noihin ohuempiin...mullon toi toinen Ride Meinlin Laser, joka hiukan ohuempi ja myös kevyempi, ku toi Alpha. Siihen ei kovin lujaa tarvi jystää... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
By the way, nuo heavy ja power ridet on musta aika outoja, kun niistä lähtee paljon vähemmän ääntä ku ohuemmista rideista... Voi tosin olla, että niihin tarvis stydimmän kapulan ku mitä mä käytän =/ Juu, mua vituttaa kaikki heavy ja power ridet vaikka raskaampaa soitan itsekkin. Ohuempien symbaalien kannattaja olen. Takatukat kunniaan! |
MoonDog 27.01.2004 23:11:21 | |
---|
Onkos kellään kokemuksia Dimensionsin 22" power bell ridestä tai 14" power haitsusta? Olisi tässä tarkoitus uusi haikka ostaa seuraavaksi niin pitää jo hieman pohtia minkä riden ostaa sen jälkeen. Innovationsin heavy haitsu + heavy ride olisi yksi vaihtoehto, toinen olisi tuo edellä mainittu yhdistelmä. Tiedä sitten miten toimisi jos noita yhdistelisi... Shit just doesn't happen, it takes effort. |
AP 28.01.2004 07:33:38 | |
---|
Offotopic, mutta kerroppa 2002-sarjan haikoista jotain. Niistä on kuulunut paljon positiivista. Ja muuten, ei toi K-Custom oo pelkästään jazz-pelti :P Täsä kohdassa ääninäyte kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa. Siis 2002-haikat ovat kokemukseni perusteella (!) todella hyvät perus-rock-pellit. Kovin hiljaiseen soittoon ei kannata ostaa, sillä ihan hiljaa lyödessä pelleistä lähtee lähinnä metallin ääni. Funk- ym musassa pellin päälle naputeltaessa lähtee kyllä hyvä tsik-tsik. Eivät ne 2002-sarjalaiset sentään mitkään RUDE-sarjan hevipellit ole. Kannattaa käydä kokeilemassa. Niin, tuosta Zildjianista mää en paljon juuri tiedä mutta olet oikeassa. On noita K-peltejä näkynt muuallakin kuin jazz-soittajilla. Mainittakoon, että Paiste Alphaa on sekä saksalaisena että sveitsiläisenä. Vanhemmat pellit ovat saksalaisia, ja Paiste aikanaan teki hiukan edullisemmat tuotteensa Saksassa. Eli kyllä ne ihan käypäiset pellit ovat mutta eivät nyt mitäään Dimensionsiin verrattavaa huippuhifiä. Ehkä tutustuisin itse myös Innovations-sarjaan jossa on tolkun hinnat mutta mielenkiintoisia peltejä. |
AoA 28.01.2004 10:26:00 | |
---|
20'' K-Custom Ride ja vieläpä medium. Loistoa voi myös chrassäillä jos sille päälle sattuu... -Anssi |
lkx 28.01.2004 12:22:40 | |
---|
Sabian HH medium ride There is no spoon... |
aki koskinen 28.01.2004 12:58:19 | |
---|
MEINL BYSANSE on todella hyvä.ainakin semmonen sitä sarjaa mikä mulla on en vaan muista että mikä,oisko joku medium meininki tai jotain. "Kahta En Vaihda.......-sukkia" |
ltg 28.01.2004 19:45:27 | |
---|
Offotopic, mutta kerroppa 2002-sarjan haikoista jotain. Niistä on kuulunut paljon positiivista. Ja muuten, ei toi K-Custom oo pelkästään jazz-pelti :P Juuri sain 2002-haikat, tätä vanhempaa mustaleimaista sarjaa, ja pidän soundista valtavasti. Tiedä sitten, onko uusi 2002 -sarja samansoundista kuin vanhempi. Ja noista ratsuista: Voin tässäkin 2002:sta suositella. Itselläni on 20" heavy ride, ja toimii loistavasti. Ainut moitteen sija on kuvussa, joka ei ole järin erottuva. Mä olen kerran käynyt metsässä. Siellä oli pirusti puita. |
hgr 28.01.2004 20:04:53 | |
---|
MEINL BYSANSE on todella hyvä.ainakin semmonen sitä sarjaa mikä mulla on en vaan muista että mikä,oisko joku medium meininki tai jotain. Samaa mieltä. Myös Amunin ridet ovat hyviä. http://personal.inet.fi/koti/hrdkor/musat |
J. Cool 28.01.2004 22:29:15 | |
---|
zildjian k-custom 20 sabianilla on kans hyviä |
Buusteri 29.01.2004 16:21:59 | |
---|
zildjian k-custom 20 sabianilla on kans hyviä Sabian HH raw-bell dry ride. Ihan mahtava pelti. Soundi on suht kuiva, belli "äkäinen", kokonaisuutena ihan mahtava pelti lähes kaikkeen musiikkiin. Hinta onkin sitten toinen juttu.. laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi.. |