Luukasa 29.09.2007 13:46:26 | |
---|
Ostin Epiphone Explorerin MArkun musiikista semmosella hintaa että myyjä ei meinannu uskoo että markku mulle siihen hintaan pussinkin lupas. Ihana soittaa tommonenkin peli Yamaha erg121:n jälkeen:P Joku jolla on kokemusta tosta epi explorerista niin voisiko kertoa mitkä ois hyvät kielet sittenkun niiden vaihto lähestyy niin ois korvan takana ;) http://www.epiphone.com/default.asp?ProductID=40&CollectionID=5 ja tossa linkkiä |
Sälski 29.09.2007 13:54:38 | |
---|
Pretending not to notice
How history had forebode us
With the green house in effect
Our environment was wrecked... |
hullu_ukko 29.09.2007 13:56:14 (muokattu 29.09.2007 14:09:52) | |
---|
Ostin Epiphone Explorerin MArkun musiikista semmosella hintaa että myyjä ei meinannu uskoo että markku mulle siihen hintaan pussinkin lupas. Ihana soittaa tommonenkin peli Yamaha erg121:n jälkeen:P Joku jolla on kokemusta tosta epi explorerista niin voisiko kertoa mitkä ois hyvät kielet sittenkun niiden vaihto lähestyy niin ois korvan takana ;) http://www.epiphone.com/default.asp?ProductID=40&CollectionID=5 ja tossa linkkiä Punomattomat kielet 0.10-setistä, punotut 0.11-setistä, Elixirit tai DR:t.. Pätee kaikkiin tuolla skaalalla varustettuihin keppeihin. Jos haluat soittaa bluesia tunteella, on kuitenkin suositeltavaa käyttää vähintään 0.16-settiä. Ei noihin oikeasti voi lähteä suosittelemaan mitään, kun se on niin mielipidekysymys. Ei auta muuta kuin lähteä kokeilemaan eripaksuisia settejä. E: erinie ball 10-46 on parhaat mahdolliset. http://www.strings.fi/PublishedServ ... ?file=page&pageID=9&itemcode=EB2221 Aika löysä tatsi varmaan 24.75-skaalaisessa? Mulla on tuollainen satsi 25.5-skaalaisessa ja siinäkin jää tuo paksuin kieli liian löysäksi erityisesti Drop-D -vireessä. Mulla tuo paksuus toimii vasta mun baritoniseiskassa, mutta mikäs siinä jos tykkää :) M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
SH1THEAD 29.09.2007 17:23:29 | |
---|
Mesa/Boogie Single Rectifier! Kiitos Jouni74! o/ Saatana on herra. |
-RaT- 29.09.2007 17:24:30 | |
---|
Jee! Torilta lähti tänään valumaan Itä-Suomea päin Koch Twintone II! "Äiti, miks toi setä näyttää ihan tädiltä?" |
Veri 01.10.2007 14:45:44 | |
---|
Viimeksi ostin tuossa syyskuun 21 päivä vihdoinkin uuden kitaran. Slammerin telecasterin. Kerrassaan loistava kitara, kirjoitan artikkelin kun on enempi aikaa. :) |
Grimmu 01.10.2007 21:59:52 | |
---|
Ostaa päräytin tuossa Turisaksen kitaristin vanhan Engl Fireballin. Oon siis melkein saletisti julkkis. Lisäksi tänään tipahti postiluukusta Lundgren M6 -tallamikki, jonka paikallinen kyläkauppa järjestää piakkoin kiinni PRS:ääni. Että semmosta täällä tänään. Mites teillä? "Musakaupoissa saa parempaa palvelua, jos on pitkä letti." -Safaweb |
bigmasi 01.10.2007 23:29:11 | |
---|
devi ever tp ja Perscription Electronics Experience... pari purkkia rutinaa siis. oottelin niitä kuin palkkapäivää koko viikon ja sain vasta tänään maanantaina. Treenikselle ei pääse kun vasta huomenna, mutta tässähän se ilta meni jo noita ruuvaillessa kotipeleillä. Arvostelua tulee ehkä myöhemmin kunhan pääsen kokeilemaan paremmalla vahvistimella kämpillä. Täytyy kyllä sanoa, että eka ajatus PEE:stä oli: paska vehje. Tunnin kokeilun jälkeen olen täysin vastakkaista mieltä. Mieletön vehje! Vaati vaan vähän tutustumista, mutta nyt aletaan jo olla kavereita... Huomenna treenikselle. Jippii!!!! |
Corto 02.10.2007 12:43:34 | |
---|
Tilasin sokkona Jerry's Musicista J&D Telecasterin kakkosbudjettikitaraksi. Keppi tuli eilen postissa ja pikaisten testausten jälkeen osoittautui vallan mainioksi sijoitukseksi. Ainoa nipottamisen aihe on melko tuhnu kaulamikki, mutta luultavasti mikit menee vaihtoon sitten kun on taas rahaa. Onneksi tallamikki on sopivan kuulas ja terävä, ja kitaran runko on muutenkin kelvollinen pohja tuunaukselle. Ei mennyt rahat hukkaan. "Float away, little butterfly. Just flutter away. I got a gig in Vegas." -Buddy |
makeRiot 03.10.2007 12:08:00 | |
---|
nonni, torilta tuli ostettua Voxin ac-15cc1 eli tätä uudempaa sarjaa. kiitti vaan Sakelle kaupoista! eilisen vähän vajaavaisen testin perusteella oikeen mainio peli. kaikutankki vaihdettu accutronicsiin ja ennen kaikua käyttämättömänä soittajana toi oli oikeen kiva plussa. kunhan pääsee testimään molemmilla (jagmaster jo testattu, deluxe telecaster odottelee) kitaroilla niin näkee sitte paremmin. jagmasterin omat mikit on vähä niin ja näin et ei oikein vielä saanu kunnon kuvaa tosta, mut veikkaan et tellun kanssa tvängähtää oikkeen mukavasti. ja perjantaina heti keikalle tositoimiin do you do you dig destruction! |
Retard1 03.10.2007 14:32:32 | |
---|
Maanantaina ostin Tokai Lc-80 s:n (sen emg zakk wyldeillä varustetun). Se on menoks sano Annie Lennox |
Tigerstedt 03.10.2007 14:38:25 | |
---|
Weberin MiniMASS saapui tänään ja pikaisen testailun jälkeen tuntuu toimivan kuin junan vessa. Hyvä ostos. Still longing for fire. |
Max 03.10.2007 15:47:07 | |
---|
Eilen tuli kannettua kynnyksen yli Mesa dual rectifier nuppi. Ja hienostihan se murisee... Kaiken takana on... |
WinterMad 05.10.2007 12:58:53 | |
---|
Ostimpas tuossa eilen Gibson LP Standardin, värinä Heritage Sunburst. Hintaa kovan laukun kanssa tuli käytettynä uskomattomat 850€, vuosimalli on siis 2003. Hyvältä kepiltä tuntuu vaikka säätötoimenpiteet ovatkin vielä kesken. Samalla laitoin myyntiin Epiphone Les Paul Boneyardini kun ei ole varaa pitää enempää kitaroita. Myydään Crate VC5212BW -putkicombo ja Epiphone Les Paul Boneyard! |
jo_tu 05.10.2007 13:32:21 | |
---|
jos gibsonin LP standard maksaa laukun kanssa 850e nykypäivänä suomessa, niin epäilisin kyllä että voipi olla varastettua tavaraa. ei tietenkää valttämättä, mutta kyllä ajatus päässä kävisi. saitko kuittia tms mukaan gibsoniin? |
WinterMad 05.10.2007 14:07:27 (muokattu 05.10.2007 14:13:45) | |
---|
jos gibsonin LP standard maksaa laukun kanssa 850e nykypäivänä suomessa, niin epäilisin kyllä että voipi olla varastettua tavaraa. ei tietenkää valttämättä, mutta kyllä ajatus päässä kävisi. saitko kuittia tms mukaan gibsoniin? Kuitti mukana, ostettu 2003 PowerSoundista. Itse ostin panttilainaamon huutokaupasta, niin se varmaan selittää hinnan. Sain myös vähän "sisäpiirialennusta". Myydään Crate VC5212BW -putkicombo ja Epiphone Les Paul Boneyard! |
Les Fender 05.10.2007 14:47:56 (muokattu 05.10.2007 14:48:13) | |
---|
Kuitti mukana, ostettu 2003 PowerSoundista. Itse ostin panttilainaamon huutokaupasta, niin se varmaan selittää hinnan. Sain myös vähän "sisäpiirialennusta". Teit parin viikon tilin, onnea vaan! "Living is easy with eyes closed!" |
Jormaz 05.10.2007 14:50:38 | |
---|
Kuitti mukana, ostettu 2003 PowerSoundista. Itse ostin panttilainaamon huutokaupasta, niin se varmaan selittää hinnan. Sain myös vähän "sisäpiirialennusta". Voi videotreffit, pitää varmaan alkaa tsekkailemaan noita huutokauppoja :) No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Insane Kane 05.10.2007 14:56:44 | |
---|
Kuitti mukana, ostettu 2003 PowerSoundista. Itse ostin panttilainaamon huutokaupasta, niin se varmaan selittää hinnan. Sain myös vähän "sisäpiirialennusta". Ei jumalauta! Onnea ;) Kattelin tota kitaraa tuolla pantin sivuilla ja oli todella lähellä etten tehnyt siitä tarjousta =) No laitoin sitten suruuni BKP nailbombit ja Cravin V 3 tilauksen vetämään... Eipä rahaa paljo les pauleihin jääny. Nyt täytyy imuroida ja siivota jotta parempi puolisko ottaisi hieman suopeammin vastaan tiedot siitä mihin mun tili meni >XD Ei näin! >=) |
Ja nyt voinkin laittaa Epiphonen myyntiin jolloin saan viitisen sataa euroa lisää vahvistinbudjettiin :P Voi pojat. Myydään Crate VC5212BW -putkicombo ja Epiphone Les Paul Boneyard! |