HeavyMachinery 04.10.2007 14:03:48 | |
---|
Mitä's putkia teillä on noissa etusissa ja kohiseeko se paljon ? Mua vituttaa kun toi minun kone kohisee niin saatanasti että haittaa soittoa :( Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Sotaratsu 04.10.2007 19:46:42 | |
---|
6*tungsol, eikä ole enää ihan saatanallisia kohinoita. Kohisee kyllä, mutta kykenen elämään sen kanssa. Hevarit ne kirkuu. Mihin niitä sattuu? |
Dropped C 05.10.2007 02:13:27 | |
---|
Riippunee mikeistä tuo kohina, mitä olen itse kuunnellut. Iban halpismikit kohisee ja vidusdi -> Gibson 496r ja 500t kohisee jonkin verran-> Gibson 490t ja SD invader, sama kohina -> EMG, kohisee, mutta ehkä vielä vähemmän. Kolmessa viimeisessä kohina ei haittaava. Mikit varmaan vaihtoon. "Legendaarinen Gibson / EPI kitaran arvo nousee vaan" - Kolmisointu. |
HeavyMachinery 05.10.2007 10:55:35 | |
---|
Riippunee mikeistä tuo kohina, mitä olen itse kuunnellut. Iban halpismikit kohisee ja vidusdi -> Gibson 496r ja 500t kohisee jonkin verran-> Gibson 490t ja SD invader, sama kohina -> EMG, kohisee, mutta ehkä vielä vähemmän. Kolmessa viimeisessä kohina ei haittaava. Mikit varmaan vaihtoon. Joo mulla vaikuttaa ainkin kun on piuha irti ja kaikki kitarat reeniksellä niin kohisee enemmän :D (sori viisastelu oli ihan pakko) Oon kokeillut että vaikka otan kaikki kamat irti eli mimtään muuta kuin kaappi ei ole välissä niin kohina kasvaa ihan vitusti. Jos ajan pääte puolelle esim. podia se ei kohise mitn.... Suurin ongelma on kakkos kanavan drive moodi se on aivan kelvoton kun se pähisee niin saatanasti... jj ecc803s ei tuntunut edes vielä auttava... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
jussimus 05.10.2007 11:47:36 | |
---|
Suurin ongelma on kakkos kanavan drive moodi se on aivan kelvoton kun se pähisee niin saatanasti... Kato rokkaat vaan kovempaa niin eiköhän ne pähinät sinne alle hautaudu :) |
HeavyMachinery 05.10.2007 14:07:52 | |
---|
Kato rokkaat vaan kovempaa niin eiköhän ne pähinät sinne alle hautaudu :) Ku se pähisee kovempaa kun rokkaa kovempaa :D Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Siis se pähisee niin lujaa, että se haittaa soitossakin? Aika karua... Kuinka uudet putket sulla on siinä kiinni? Hevarit ne kirkuu. Mihin niitä sattuu? |
HeavyMachinery 05.10.2007 15:36:49 | |
---|
Siis se pähisee niin lujaa, että se haittaa soitossakin? Aika karua... Kuinka uudet putket sulla on siinä kiinni? Itse nuppi on alle 1kk ja etus putket on alle 2h soitetut. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
jussimus 05.10.2007 16:24:06 | |
---|
Itse nuppi on alle 1kk ja etus putket on alle 2h soitetut. Mä en tajua...oman myllyni kun ostin käytettynä niin putket olivat pari vuotta vanhat, eikä siltikään pähinää mun mielestä ollut. Ainakaan häiritsevää sellaista. Onkohan sun toosassa jotain isompaa vialla...? |
Sotaratsu 05.10.2007 16:52:07 (muokattu 05.10.2007 16:55:50) | |
---|
Takuuhuolto ois ehkä kohillaan kyllä... E: Niinjoo, ja sain nyt tilattua sen surge guardin. 8.50€ . Levytukun kautta piti tilata se. Hevarit ne kirkuu. Mihin niitä sattuu? |
HeavyMachinery 06.10.2007 17:27:26 | |
---|
Mä en tajua...oman myllyni kun ostin käytettynä niin putket olivat pari vuotta vanhat, eikä siltikään pähinää mun mielestä ollut. Ainakaan häiritsevää sellaista. Onkohan sun toosassa jotain isompaa vialla...? Uusia putkia mukaan ja reenikselle... TArvii tutkia asiaa että mikä siellä mättää.... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
kartar 09.10.2007 12:34:12 | |
---|
Mitä's putkia teillä on noissa etusissa ja kohiseeko se paljon ? Mua vituttaa kun toi minun kone kohisee niin saatanasti että haittaa soittoa :( Itselläkin tuo VH100R kiersi ja kohisi aika paljon, vaikka oli Tung-Solit 12AX7:t etuasteessa. Melkein suosittelen laittamaan noise gaten efektilooppiin... siihen loppui suhinat ja kohinat ainakin mun laitteissa. |