Aihe: Sodom
1 2 3 4 5 6 7 8
Rumpali Rölli
04.09.2007 11:03:38
Sodom on Slayerin rinnalla mielestäni yksi parhaista Thrash Metal pumpuista. Itselläni on vissiin kaikki cd:t.
Yllätyin kun ensimmäisen kerran kuulin Sodomia, se on yksi niistä harvoista bändeistä jotka ovat napsahtaneet suoraan ilman kiertoteitä :).
Nämä saksalaiset kyllä osaavat metallia takoa ja kuumaa sellaista.
Where the darkness and lightness collides There i shall stand There is the place i am..
mega
21.09.2007 09:15:09

Thomas "Angelripper" Such haastattelua (~25 minuuttia) tulossa Pommiradiossa www.pommiradio.fi 3.10. sekä tietysti musiikkia The Final Sign of Evil -levyltä. Samassa yhteydessä myös Sodom- ja teutooni thrash/speed metal spesiaalia välillä 18-21
"I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor"
mega
04.10.2007 14:26:35

Thomas "Angelripper" Such haastattelua (~25 minuuttia) tulossa Pommiradiossa www.pommiradio.fi 3.10. sekä tietysti musiikkia The Final Sign of Evil -levyltä. Samassa yhteydessä myös Sodom- ja teutooni thrash/speed metal spesiaalia välillä 18-21

Haastattelu löytyy nyt myös Pommispacesta http://www.myspace.com/pommiradio
"I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor"
Ben_D
14.10.2007 22:33:18 (muokattu 14.10.2007 22:40:09)

Herää yksi kysymys..pitikö In The Sing Of Evil tehdä uudelleen? On kyllä kamalan kuulostaa sontaa, IMO. Olisivat voineet Grave Violator ja Chris Witchhunter pitää soittimensa naftaliinissa...niin kamalan kuuloista on heidän soittonsa.

Soundeista....kuvittelin, että tää tehdään samalla idealla kun Destructionin Thrash Anthems tai Testamentin First Strike Still Deadly...eli äänimaisema päivitetään 2000-luvulle...mutta paskanmarjat.

Summasummarum...kuulostaa teini-ikäisten kellaribändin puuhastelulta...ei johtuen Onkel Tomista, vaan kahdesta muusta sankarista.
Sahtimies666
15.10.2007 11:26:25
Mielummin kuuntelen itekkin paskoja biisejä tiukasti soitettuna.
"Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night.
Ben_D
15.10.2007 11:38:45

Mielummin kuuntelen itekkin paskoja biisejä tiukasti soitettuna.

Naulan kantaan.
Sahtimies666
15.10.2007 13:44:43
Voihan kirstus sentään.
"Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night.
Ben_D
15.10.2007 13:57:11 (muokattu 15.10.2007 14:00:38)

Voihan kirstus sentään.

Olen pahoillani, että kirjotin oman mielipiteeni keskustelupalstalle. Voi vittu mikä aasi. Oleksä sormi nenässä räkä valuen itkemässä lehtien toimituksissa kun joku sanoo pahan sanan suosikkilevystäsi?

Onneksi Sodomin tuotannosta 90% on parempaa kun tämä viimesin....tulipahan ostettua.
Sahtimies666
15.10.2007 22:18:22
Olen pahoillani, että kirjotin oman mielipiteeni keskustelupalstalle. Voi vittu mikä aasi. Oleksä sormi nenässä räkä valuen itkemässä lehtien toimituksissa kun joku sanoo pahan sanan suosikkilevystäsi?

Onneksi Sodomin tuotannosta 90% on parempaa kun tämä viimesin....tulipahan ostettua.

Sä oot kyllä fiksu mies. Viisaskin.

Mä olen pahoillani arvon Ben_d että sanoin mitä sanoin. Itse en ole edes kuullut koko levyä. Totuus on se että olen sinua niin paljon nuorempi että mun mielipiteet ovat vääriä. Ehkä mäkin tajuan sitten isona.
Maardi
15.10.2007 22:30:52
Jos kuuntelee paskaa niin mitä väliä kuinka tiukasti on vedetty ja millasilla soundeilla?
Sahtimies666
15.10.2007 22:36:39
Hei mut tiukasti soitettu ja hyvä saundi = hyvä biisi? Ro!
Ben_D
16.10.2007 00:15:59 (muokattu 16.10.2007 00:16:53)

Sä oot kyllä fiksu mies. Viisaskin.

Mä olen pahoillani arvon Ben_d että sanoin mitä sanoin. Itse en ole edes kuullut koko levyä. Totuus on se että olen sinua niin paljon nuorempi että mun mielipiteet ovat vääriä. Ehkä mäkin tajuan sitten isona.

Ei kait omalla mielipiteellä ole iän kanssa tekemistä? Meidän reilu 2-vuotiaalla tyttärelläkin on omat mielipiteensä asioista, vaikka vielä kovin nuori onkin.

Mulla on uus Sodom levy...olen kuullut sen...ja kuten varmaan jo kävi selväksi. Se on hirveetä skeidaa. Pääasiassa se on skeidaa sen takia, että levylle on väkisin otettu soittamaan vanhat soittajat, joista käsittääkseni ainakin Witchunter on ollut puliukkoasteella. Kuunnelkaa se levy....ne on oikeesti helvetin huonosti soitettu ne piisit. Ei sitä viitsi edes kuunnella...mielummin kuuntelee sitten alkuperäistä.
mongoloidi
16.10.2007 00:43:19 (muokattu 16.10.2007 00:46:13)
Tää "uus" levy oli kyllä pettymys, vaikka kerkesin pettyä vitusti jo siinä vaiheessa kun koko homma oli vasta idea-asteella. Mielummin olis sitten tehny saman kun Destruction ja soittanu uudella porukalla nää biisit kohilleen (vaikkakin thrash anthems kuulosti myös omaan korvaan kovin onnettomalta vanhojen vetojen rinnalla). Tää uusin tuotos oli kyllä kova yllättäjä ja tuntui kun joku olis napannu vasaralla päähän, mutta se yllätys ei ollu kovinkaan positiivinen. Varsinkin rumpuraidoissa tuntus olevan hommat päin persettä, kun temmot heittelee helvetisti ja se 20 vuoden dokaaminen alkaa kuulua rumpujen soitossa vähän liikaa.

Se oli tietty kiva että noita 80-luvun alun julkasemattomia biisejä pääsee kuulemaan, mutta en tajua miks ITSOE piti pilata siinä sivussa.
Sahtimies666
16.10.2007 09:24:17 (muokattu 16.10.2007 09:37:28)
äh en mä jaksa.
mongoloidi
16.10.2007 11:06:44
äh en mä jaksa.

Kannattaa sitte varmaan kirjotella johoki muuhun ketjuun koska et selvästikään oo true thrasher.
Aegis
16.10.2007 17:01:04
Ei jeesus kristus nasaretilainen sentään että en voinut korviani uskoa kun kuulin tätä uutta levyä. Sodom onnistui heittämään meikäläisen kasvoille ehkä kiehuvimman paskasuihkun mitä olen kokenut sitten rippikoulun. Varsinkin kun päivä päivältä on siirtynyt Sodomin kuuntelu enemmän ja enemmän tuonne vanhimpaan tuotantoon, niin tästä oli jonkinlaiset odotukset ilmassa. Hittejä siellä vanhoillakin levyillä on ja tiukasti soitettuina ne ovat aivan järkyttävän hienoja. Marooned -liven kuulleet tietänevät mitä tarkoitan, Atomic Steif tekisi vieläkin ihmeitä Sodomille.

"Mutta voihan sen näinkin tehdä!", sanoi Onkel Tom ja pyyhki perseensä kaikella pyhällä.
Tame wolves are nothing but dogs.
Ben_D
16.10.2007 22:31:40

Marooned -liven kuulleet tietänevät mitä tarkoitan

Marooned livellä onkin biisit soitettu niinkun ne pitää soittaa. Myönnettäköön...en ole ennen Persecution Maniaa olevan Sodom materiaalin suurin ystävä, mutta jos pakko niin kuten sanottu...kuuntelen mielummin alkuperäistä kun tätä rupupaskaa.
mskazer
24.03.2008 01:49:42
Ekan kerran kun kuulin niin kolahti heti.

Itteltä löytyy vaan Tapping the Vein ja Masquerade In Blood. Noista parempi kokonaisuudessaan on selvästi Tapping the Vein. Pitää hommata loputkin.

Saksan kovin orkesteri kyllä.
Väinämöinen
15.04.2008 13:09:23
Viime aikoina on tullut huudatettua M-16-albumia. Se on kova.
"Support music, not rumors." - Chuck Schuldiner
Caught In The Between Frozen Semen
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)