Olen kuolannu jo kauan Marshallin 18w:sta nuppia, mut ovat noin uustuotantonakin aika hinnoissaan. TAD:lla oiskin palikat valmiina tilattavaks koteloa myöten,,, onko kellään kokemuksia yleensäkkin tuolta tilatuista sarjoista, laadukkaat osat, selkeät osat,,,? En ole hullu, mutta pidän lentävistä eläimistä. |
Olen kuolannu jo kauan Marshallin 18w:sta nuppia, mut ovat noin uustuotantonakin aika hinnoissaan. TAD:lla oiskin palikat valmiina tilattavaks koteloa myöten,,, onko kellään kokemuksia yleensäkkin tuolta tilatuista sarjoista, laadukkaat osat, selkeät osat,,,? On kokemuksia. Tilasin joskus ton JTM45:sen Tilaus sujui ongelmitta. Tuli ajallaan. Kaikki osat oli mukana. Selkeät ohjeet, tai siis schema ja layout oli mukana. Ja laadukkaat on osat. Ei mitään valittamista mistään! Suosittelen! Ja ton jäbän kanssa kommunikointi onnistuu helposti amerikaksikin, vastailee nopeasti kysymyksiin. Ei muuta kun paketti tilaukseen! Saat kunnon p-t-p "marsun" suht edukkaasti! Mikään ei oo siistimpää kuin soittaa Rock'n Roll bändissä!!!! |
Toki tarkotin selkeitä ohjeita tuossa kappaleen lopussa,,, yövuorot tehny tehtävänsä! En ole hullu, mutta pidän lentävistä eläimistä. |
... Selkeät ohjeet, tai siis schema ja layout oli mukana... Hmm, pakko itse kommentoida. Mulla oli layoutissa ja muistaakseni schemassa pistetty menemään putkien hehkuille se käyttöjännite vai mikä lie, päälle 200 volttia. Onneks kävin tarkastuttamassa ennen ku kytkin päälle. Muuten onkin kiva peli tuo Super Lead :) |