Simo78 01.10.2007 12:24:16 | |
---|
Listaan nyt omat kolme suosikkiani, mitä tuossa ekassa viestissä pyydettiin: 1. Hey Johnny Park 2. All My Life 3. Monkey Wrench |
Pepsodent 01.10.2007 18:11:45 | |
---|
On kyllä bändiltä vaan yks levy... Pitäs ostaa lisää. Mut tässä on nyt one by onen kolme parasta: 1. Overdrive 2. Times like These 3. Halo Ajaisitpa päälleni. |
Jag 01.10.2007 18:22:01 | |
---|
Tämä menee nyt vähän listaukseksi: 1. Everlong Hyvä poppis kertsi. Tarttuu ku purkka tukkaan. Muutenkin hyvin rakennetut tunnelman vaihtelut 2. Stacked Actors Groovaa ihan hemmetin hyvin. Aika epä Foo mainen säkeistö. 3. The Pretender Tuoreena muistissa tämä. Tällä hetkellä noin laittaisin nuo. " toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
Stain 01.10.2007 19:29:11 | |
---|
Savon Sanomissa olevassa haastattelussa Dave lähetti suomalaisille keikkamyyjille terkkuja että ottaa yhteyttä. "Jos ei tänä syksynä, niin sitten jollekin festarille ensi kesänä." Niin joo. "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
- Kristiina, The Micragirls - |
Jag 01.10.2007 21:40:21 | |
---|
Savon Sanomissa olevassa haastattelussa Dave lähetti suomalaisille keikkamyyjille terkkuja että ottaa yhteyttä. "Jos ei tänä syksynä, niin sitten jollekin festarille ensi kesänä." Niin joo. Taitaa olla Foo jo liian iso suomalaisille festareille. Vai mitäpä tuumitte? Olisihan kyllä hemmetin hieanoa. Ruisrock ehken varteenotettavin paikka. Niin Provinssin ohella. No jäämme odottelemaan. Itse en kyllä uskalla toiveita kehitellä. " toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
elbowski 01.10.2007 22:11:53 | |
---|
Joo FF Ruisrockiin. Kelpaisi kyllä! There is blood on all the shoes you've worn |
Stain 02.10.2007 15:08:29 | |
---|
Taitaa olla Foo jo liian iso suomalaisille festareille. Vai mitäpä tuumitte? Olisihan kyllä hemmetin hieanoa. Ruisrock ehken varteenotettavin paikka. Niin Provinssin ohella. No jäämme odottelemaan. Itse en kyllä uskalla toiveita kehitellä. Liian iso? Pääesiintyjästä menis ihan hyvin. Ainoa ongelma varmaan on vaan siinä että Ruissin ja Provinssin aikaan on euroopassa paljon isompia festareita ja niiden järjestäjät tietysti maksavat hiton paljon paremmin ;) "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
- Kristiina, The Micragirls - |
megadeth 02.10.2007 15:34:19 | |
---|
Oli tool bändikin Ruisrockissa mutta joo.......... kyllä foo fighters on varmaan pikkusen isompi bändi |
Mileleo 02.10.2007 18:09:53 | |
---|
noh, onhan siellä ruisrokissa ollu metallicaa ja bon jovia yms. eli eiköhän footkin sinne mahtuis... |
noh, onhan siellä ruisrokissa ollu metallicaa ja bon jovia yms. *Offtopic* ...ja Nirvana *Offtopic* En usko että se vaikuttaa asiaan että Foo Fighters olisi muka liian nimekäs artisti Suomeen. On niitä paljon nimekkäämpiäkin artisteja ollut Suomessa. "The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails |
Tarkastaja 03.10.2007 23:43:07 | |
---|
En usko että se vaikuttaa asiaan että Foo Fighters olisi muka liian nimekäs artisti Suomeen. On niitä paljon nimekkäämpiäkin artisteja ollut Suomessa. Syynä lienee se että Foo Fightersin levyt ei myy Suomessa yhtä hyvin kuin Metallican tai Bon Jovin. |
texjazz 06.10.2007 18:53:36 | |
---|
Olipa hlvtin loistava keikka, mikä tuli Extralta. Se oli rock ja roll ja voima. Ei ole tullut bändiä tsekkailtua. Jos joku jaksaisi listata biisit, mitkä konsertissa tulisi, olisin kiitollinen. Tai jostain löytyisi linkki. Että pääsee levyjä hankkimaan. Lemmy kun löntysteli lavalle ja biisi alkoi, oli ilmassa jotain suurta. "Mä tuun heti vihaseks kun mä kuulen jatsia" -Avovaimo |
Jag 06.10.2007 19:29:03 | |
---|
Olipa hlvtin loistava keikka, mikä tuli Extralta. Se oli rock ja roll ja voima. Ei ole tullut bändiä tsekkailtua. Jos joku jaksaisi listata biisit, mitkä konsertissa tulisi, olisin kiitollinen. Tai jostain löytyisi linkki. Että pääsee levyjä hankkimaan. Lemmy kun löntysteli lavalle ja biisi alkoi, oli ilmassa jotain suurta. In Your Honor All My Life Best of You Times Like These Learn To Fly Breakout Shake Your Blood (with Lemmy from Motorhead) Stacked Actors My Hero Generator DOA Monkey Wrench Tie Your Mother Down (with Brian May and Roger Taylor of Queen, Taylor on vox) Everlong http://fuelfriends.blogspot.com/200 … ghters-take-hyde-park-by-brute.html tuolta pitäis vissiin pystyä kuuntelemaankin.. " toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
texjazz 07.10.2007 01:03:39 | |
---|
In Your Honor All My Life Best of You Times Like These Learn To Fly Breakout Shake Your Blood (with Lemmy from Motorhead) Stacked Actors My Hero Generator DOA Monkey Wrench Tie Your Mother Down (with Brian May and Roger Taylor of Queen, Taylor on vox) Everlong http://fuelfriends.blogspot.com/200 … ghters-take-hyde-park-by-brute.html tuolta pitäis vissiin pystyä kuuntelemaankin.. Thank you very many! Pitää In Your Honour laittaa tilaukseen. "Mä tuun heti vihaseks kun mä kuulen jatsia" -Avovaimo |
Simo78 07.10.2007 09:32:41 | |
---|
Thank you very many! Pitää In Your Honour laittaa tilaukseen. Laitahan samalla The Colour and the Shape-levy tilaukseen. Mulle(ja varmaan monelle muullekin?) tämä on SE ff levy!! Uusi levy kuullosti aika perkeleen kovalta--> pakko ostos kunhan jaksaa/on rahaa ostaa... |
texjazz 07.10.2007 10:17:55 | |
---|
Laitahan samalla The Colour and the Shape-levy tilaukseen. Mulle(ja varmaan monelle muullekin?) tämä on SE ff levy!! Uusi levy kuullosti aika perkeleen kovalta--> pakko ostos kunhan jaksaa/on rahaa ostaa... Vaihdoin sen. Tilaus lähti. Kesällä Live Earthtia seuratessa tuli herätys tähän bändiin. Sen kaiken sälän keskellä Fuukkarit nousi helmenä esille. Ja tämä Hyde Park vahvisti uskoa. Ainoa mikä vähän häiritsi, oli tämä hevimäinen kitarataistelu. Onneksi oli lyhyehkö, samoin kuin rumpusoolo. Hienot kitarat pojilla! Gretch on harvinaisempi ilmiö näillä musiikkigenreillä. "Mä tuun heti vihaseks kun mä kuulen jatsia" -Avovaimo |
Carvel 07.10.2007 12:40:25 | |
---|
Hienot kitarat pojilla! Gretch on harvinaisempi ilmiö näillä musiikkigenreillä. Mullakin on aina pistänyt silmään, kuinka hienoja kitaroita äijät käyttää. |
discominister 07.10.2007 12:40:26 | |
---|
Vaihdoin sen. Tilaus lähti. Kesällä Live Earthtia seuratessa tuli herätys tähän bändiin. Sen kaiken sälän keskellä Fuukkarit nousi helmenä esille. Ja tämä Hyde Park vahvisti uskoa. Ainoa mikä vähän häiritsi, oli tämä hevimäinen kitarataistelu. Onneksi oli lyhyehkö, samoin kuin rumpusoolo. Hienot kitarat pojilla! Gretch on harvinaisempi ilmiö näillä musiikkigenreillä. Ihan törkeen hyvä rokkiveto kyllä oli! Kerrassaan. Ihan sen takia valitsin pyörän työmatkalle auton sijasta. |
Carvel 07.10.2007 14:32:17 | |
---|
|
jigsore 07.10.2007 15:18:33 | |
---|
Laitahan samalla The Colour and the Shape-levy tilaukseen. Mulle(ja varmaan monelle muullekin?) tämä on SE ff levy!! Eiku eka on paras!! The Colour and The Shape sitten hyvänä kakkosena. Debyyttilevyn biisit vaan on parhaita ja vielä kaukana tylsästä stadionrokista. Sounditkin on mukavan erilaiset johtuen lähinnä faktasta että levyn oli alunperin tarkoitus olla vain demo. Asses In Your Mouth |