Gixxeri 02.10.2007 11:28:29 (muokattu 02.10.2007 12:08:13) | |
---|
Varmaan varma vaihotehto olisi Celestionin V30:set? Eipä ole kokemusta kajareista yleensäkään niin miten passaisi G12T-75? Mikä on suurin ero Vintage 30:siin. Ja ilmeisesti pitää hommata 2x8 ohmin kajarit tuohon koneeseen? Tarkoitus olisi ottaa kaikki irti mitä tuosta combosta lähtee rock/heavy soittoon. Blue Marvelit menevät tunkkaisiksi kun luukuttaa kovempaa. "Kato beibe tarkkaan, tästä lähtee rokkenroll!" |
superfly 02.10.2007 13:31:22 | |
---|
Varmaan varma vaihotehto olisi Celestionin V30:set? Eipä ole kokemusta kajareista yleensäkään niin miten passaisi G12T-75? Mikä on suurin ero Vintage 30:siin. Ja ilmeisesti pitää hommata 2x8 ohmin kajarit tuohon koneeseen? Tarkoitus olisi ottaa kaikki irti mitä tuosta combosta lähtee rock/heavy soittoon. Blue Marvelit menevät tunkkaisiksi kun luukuttaa kovempaa. G12T-75 oli jotenkin kamalan tylyn kuuloinen ainakin Classic 30:n kanssa. Todella pistävä saundi. Vintage 30:ssä hieman samaa ongelmaa, mutta paljon parempi saundi kyllä niissä. Greenbackit on mun valinta sitten kun saan rahat kasaan. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
duc 02.10.2007 13:39:00 (muokattu 02.10.2007 13:55:30) | |
---|
Texas Heatit vois olla tuohon hyvät. Eivät mene tukkoon (150 wattia tehonkestoa), eivätkä piikitä korvia rikki niinkuin v30:t. |
hannlain 02.10.2007 14:03:53 (muokattu 02.10.2007 14:05:27) | |
---|
Tarkoitus olisi ottaa kaikki irti mitä tuosta combosta lähtee rock/heavy soittoon. Eipä taida Classicista tulla heavy-vaffaria vaikka elementit vaihtaiskin... Yritin 30-wattisesta versiosta tehä vaihtamalla V30:n alkuperäisen tilalle ja JJ:n putket persiiseen, mutta meni nekin elementin vaihtoon laitetut rahat hukkaan... En mä ikuna noita rahoja takas myydessä saanu. Tää siis mun mielipide, ehkä mulla ei vaan oo niitä sormia ja rannetta, joista Se soundi (heavykin) lähtee ;) E: typoja... -Hannu |
Gixxeri 02.10.2007 16:45:45 (muokattu 02.10.2007 16:47:09) | |
---|
Eipä taida Classicista tulla heavy-vaffaria vaikka elementit vaihtaiskin... Yritin 30-wattisesta versiosta tehä vaihtamalla V30:n alkuperäisen tilalle ja JJ:n putket persiiseen, mutta meni nekin elementin vaihtoon laitetut rahat hukkaan... En mä ikuna noita rahoja takas myydessä saanu. Tää siis mun mielipide, ehkä mulla ei vaan oo niitä sormia ja rannetta, joista Se soundi (heavykin) lähtee ;) E: typoja... -Hannu No tätä oon miettiny itekki, että saako tuosta lootasta kunnon peliä päivittämällä kajarit ja putket. Oon käytelly classicin edessä Kettusen Tubeman kakkosta jolla jo jonkunlaiset sävelet irtoaa. Rankkaa heviä ei ole tarkotus lootasta irrottaakkaan mutta Popedan Costellon livesaundi olisi ihanne. Se raskas rock, ehkä heavy jossain biiseissä. Ja siihen tömäkän alapään vaatimus olisi 4x12 kaappi. Taitasi olla sama laittaa Kettusen Triamppi ja kaappi, loppusi huolet ja rahat. "Kato beibe tarkkaan, tästä lähtee rokkenroll!" |
hannlain 03.10.2007 09:51:28 | |
---|
elet irtoaa. Rankkaa heviä ei ole tarkotus lootasta irrottaakkaan mutta Popedan Costellon livesaundi olisi ihanne. Se raskas rock, ehkä heavy jossain biiseissä. Ja siihen tömäkän alapään vaatimus olisi 4x12 kaappi. Juu näin minäkin aikoinaan. Siis Tubeman (I-versio) Classicin edessä tai suoraan Putkimiehestä C30:n Fx returniin. Kyllä tuolla setupilla raskaan rockin taitaa ja heavynkin puolelle pääsee... Tuo takaa avoin combo ei vaan tiukkaan bassotoistoon kyennyt. 50-wattisen Classicin 2x12 voi olla hieman parempi, mutta 4x12 suljetussa kotelossa pesee senkin mennen tullen heavymeiningeissä... -Hannu |
superfly 03.10.2007 11:22:42 | |
---|
Lisätääs vielä että Classiciin kun törkkää kunnon kaapin kiinni ja overdriven eteen niin on miehessä vika jos tuolla ei vanhan liiton hevit onnistu. Varsinkin studio-oloissa jos pääsee luukuttamaan puhdas kanava yhdellätoista. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Riittääköhän tuossa potku toistamaan 4x12 kaappia? Kaapin osto varmaan olisi edessä kuitenkin niin voisi ensin kokeilla tuommosta yhdistelmää. "Kato beibe tarkkaan, tästä lähtee rokkenroll!" |
superfly 03.10.2007 12:24:13 | |
---|
Riittääköhän tuossa potku toistamaan 4x12 kaappia? Kaapin osto varmaan olisi edessä kuitenkin niin voisi ensin kokeilla tuommosta yhdistelmää. Varmasti riittää isompaankin kaappiin. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |