hoja 02.10.2007 23:23:31 | |
---|
Ohessa linkki blogiin. Taustaa: 37-vuotias mies on harrastanut seksiä elämänsä aikana kolmen naisen kanssa. Erottuaan pitkäaikaisesta vaimostaan on lyönyt kaverinsa kanssa 10 000 euron vedon sitä, että saa vuoden aikana 100 naista kaadettua. Kello käynnistyi 24.9.07 klo 00.00 ja tikittää.. Erinomaisesti kirjoitettua kamaa, Roald Dahlin hengenheimolaisia. http://sata.laif.fi/about/K100 #8
Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä.. |
Nazareth 02.10.2007 23:32:51 | |
---|
Siinä on työsarkaa. "Never had any bad head." - Homer Johnson |
LamaAjanElvis 02.10.2007 23:41:59 | |
---|
Siinä on työsarkaa. Veivais vaikka viikon tavarat purkkiin ja lähettäis sadalle naiselle postissa. Ei sille enää kukaan anna, sitten kun sana leviää kenestä on tarkalleen kyse. Sormet lähtee soundista.
"I wouldn't fuck Marilyn Quayle with a stolen dick." -George Carlin
"Tuossa heviä ajalta jolloin naisetkin oli vielä naisia, ja miehet naisia" -ötzi |
blackmore81 03.10.2007 00:16:04 | |
---|
Tuohan olisi helppo homma, jos sattuisi olemaan KISS:in basisti kyseessä :) What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about |
aikavaikea 03.10.2007 06:58:05 | |
---|
Erinomaisesti kirjoitettua kamaa, Juu, kaveri on kirjoittanut fiktiota selkeästi aiemminkin. I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
Mazo 03.10.2007 07:15:38 | |
---|
Jospa hän maksaa 100 euroa jokaiselle naiselle. Log out with your log out! |
Juzzu 03.10.2007 07:57:59 (muokattu 03.10.2007 08:00:03) | |
---|
Juu, kaveri on kirjoittanut fiktiota selkeästi aiemminkin. Niin.... 2/100 menee kuin Jallun tarinoissa lukuunottamatta likaisia yksityiskohtia. Tai mistäs mä sen tiedän kun enhän ole Jallun tarinoita lukenut. *köh* Noh, ihan hauskasta kirjoitettua tarinaa kuitenkin, totta tai ei. |
Ehdottoman viihdyttävää tekstiä ja mahdollisesti myös totta...joten täytyypi seurata. Ite veikkaan että ei onnistu. Mies tulee kääntymään liian usein jonkun saman hyvän panon puoleen. Tuubista irtoaa vielä...kun vaan vähän rutistaa. |
Kassu 03.10.2007 09:47:21 | |
---|
Loistavaa tavaraa kyllä, oli sitten totta tai ei. Tämänhän voisi julkaista kirjana. |
Ali 03.10.2007 10:52:31 | |
---|
Loistavaa tavaraa kyllä, oli sitten totta tai ei. Tämänhän voisi julkaista kirjana. Tuollahan blogin kommenteissa oli jo joku (yksityinen?) kustantaja ilmaissut kiinnostuksena kirjan julkaisemiseen. Niin loistavasti kirjoitettua materiaalia, että pahasti epäilen koko stoorin olevan fiktiota. Mutta mene ja tiedä; joka tapauksessa alan kyllä seuraamaan tätä. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
aikavaikea 03.10.2007 11:03:35 | |
---|
Niin loistavasti kirjoitettua materiaalia, että pahasti epäilen koko stoorin olevan fiktiota. Hotakainen tuli mulla ekana mieleen tekstiä lukiessani. I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
Pegardo 03.10.2007 11:04:01 | |
---|
Olin positiivisesti yllättynyt ettei teksti mennyt limaisilla yksityiskohdilla mässäilyksi ja pelkän aktin kuvailuksi (ainakaan vielä!), vaan siellä oli mukana paljon muutakin asiaa. |
aivokuolio 03.10.2007 11:18:46 | |
---|
Heti tuli mieleen että tässä on jonkin tulevan kotimaisen kirjan tai elokuvan nerokas ennakkohypetysmainonta kyseessä. Mukavaa ja hauskaa luettavaa silti, oli faktaa tahi fiktiota. I've got soul but I'm not a soldier |
hoja 03.10.2007 12:34:12 | |
---|
Hotakainen tuli mulla ekana mieleen tekstiä lukiessani. Mulla tuli sama mieleen. Voipi olla että tää on joku uus promootiokikka, isänpäivää edeltävällä viikolla blogiin tulee ilmoitus että "loput voikin lukea Hotakaisen uusimmasta "100 kaadon mies", isänpäivän kunniaksi vain 19,90. Akateemisesta. K100 #8
Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä.. |
ozz3 03.10.2007 12:49:52 | |
---|
Viihdyttävää luettavaa oli tähän asti. Tämä on joko bluffi tai sitten kaveri on yksinkertaisesti lahjakas kirjoittamaan. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Qsysi 03.10.2007 17:21:21 | |
---|
Hulppeaa tekstiä. "Eilen töistä päästyäni kävin siis Alfa Romeon jälleenmyyjällä ja kerroin tarvitsevani auton, jolla saa naisia. Nuori miesmyyjä kertoi minun tulleen oikeaan paikkaan ja katsoi minua säälivästi, kun näytin vaihtoon tulevaa Volvoa. Myyjä kertoi, että koska kaikki Alfat näyttävät seksikkäiltä, oleellista olisi valita moottori joka kuulostaisi mahdollisimman hyvältä. Sanoin haluavani myös tuplapakoputket auton molemmin puolin ja myyjä kehui minun olevan todellinen asiantuntija." I reject your reality and substitute my own! |
Krice 03.10.2007 17:57:33 | |
---|
Tyypillä oli tosi hieno avioliitto ja nyt senkin jälkeen elämänarvot kunnossa. |
Johnny Buzz 03.10.2007 20:16:07 | |
---|
Mulla tuli sama mieleen. Voipi olla että tää on joku uus promootiokikka, isänpäivää edeltävällä viikolla blogiin tulee ilmoitus että "loput voikin lukea Hotakaisen uusimmasta "100 kaadon mies", isänpäivän kunniaksi vain 19,90. Akateemisesta. Jeps, aika Hotakais-henkistä tekstiä kyllä. Eikös hän tunnetusti diggaa Alfa Romeoista? Ainakin siinä hänen yhdessä romaanissa (nimeä en nyt saa päähäni), josta filmatisointikin löytyy, on aika tärkeässä roolissa kyseisen merkkinen ajoneuvo. Jos tämä tosiaan on markkinointikikka, niin hatunnosto Suomen ensimmäisestä onnistuneesta blogin kautta tehdystä markkinointikampanjasta. Erittäin hieno viraali-case tästä tulisi siinä tapauksessa. |
ralliolli 03.10.2007 21:01:24 | |
---|
Jeps, aika Hotakais-henkistä tekstiä kyllä. Eikös hän tunnetusti diggaa Alfa Romeoista? Ainakin siinä hänen yhdessä romaanissa (nimeä en nyt saa päähäni), josta filmatisointikin löytyy, on aika tärkeässä roolissa kyseisen merkkinen ajoneuvo. Klassikosta taidat puhua. Minä en kyllä millään kuule tuota tekstiä Hotakaisen suusta, mutta mikään asiantuntijahan en ole. Mainiota kirjoittamista kuitenkin. Epäilen kyllä, että tässä on kyse ihan muusta kuin annetaan olettaa. |
Tympee Huttunen 03.10.2007 22:02:50 | |
---|
Hauskaa ja mielenkiintoista tekstiä, jota ei varmaan kukaan pidempään parisuhteessa elänyt ota todesta. |