Aihe: Epiphone Sheraton II
1
poppari
26.01.2004 12:52:41 (muokattu 26.01.2004 13:50:33)
Voisitteko kertoa jotain ko. kepistä? Sointi?, hyvät/huonot puolet yms..
(haku ei toiminut)

http://www.gibson.net/products/epiphone/inst/Archtop/ETS2.html
jari
26.01.2004 21:09:10
hyvä 2-kitara halpa,näyttävä,hieman tunkkainen soundi,lapa painoinen,yhtään samanlaista ei löydy lymmenen joukosta,tosi huonoja ja hyviä mahtuu mallistoon.kultauksesta tulee viikossa vintage;)mutta toiset tykkää ja toiset ei.omani on suht hyvä itse tykkään.aika jazzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...............
mongoloidi
26.01.2004 21:57:26
Tykkään kyllä soundista ja tuntumasta,mutta nuo kultaukset ei tosiaan kestä "isältä pojalle".
Taipuu kyllä aika monenlaiseen musiikkiin.
Tulee soiteltua lähes kaikkea jazzista hardrockiin.

Asiasta neljänteen:Jos jollain on esim.putkinuppia tarjota vaihdossa niin voisin olla kiinnostunut luopumaan kyseisestä kepistä.
No riippuu vähän saatana mitä siihen laittaa.
N_Bates
26.01.2004 23:18:25

mä tykkään kovasti omastani. mitähän se ois mulla ollut, kaks ja puol vuotta tms.. Kyllähän tuosta huomaa paikoin halpatuotannon jäljet, mutta ihan toimiva kitara kuitenkin. Originaalimikit oli kyllä aivan onnettomat. Tai soundi oli ihan ok, mutta bändivolumella jos koitti soittaa niin kiersi vaan kokoajan. Heitinpä sitten kiinni '76 gibson lespaulin mikit, ja voi juma että soundaa hyvältä! Tosin kitarani on jostain 90-luvun loppupuolelta, joten mikkien laatu epin kitaroissa on saattanut hyvinkin mennä ylös tai alas. Muistelisin jotain huhua laadun parantumisesta kuulleeni..

Joskus jos jaksan niin uusin varmaan noita metalliosia tuosta, sillä ne on just sitä perinteistä itäkitaralaatua. Toimii, mutta silti vähän hepposen oloiset. Sähköjäkin voisi uusia, mutta niihin on niin hankala päästä käsiksi etten jaksa. En tiedä millä ihmeellä ne aliravitut korealaiset on ton kitaran kasannu..Varmaan ekaks tehny sähköt ja sitten siihen ympärille rakentanu kitaran...

Ja joo, kultaukset tosiaan kului vintage-henkisiksi nopeasti..

Niin, ja jos tommosen kitaran hankit, niin laita suosiolla vähintään 11-setin kielet. Alkaa soimaan ihan erilailla! Itse muistelisin että ero oli huomattavasti dramaattisempi kuin lankkukitaroissa.

Monipuolisuudessa toi epi kyllä häviää toiselle kitaralleni, joka on stratocaster varustettuna tallahumbuckerilla. Tosin persoonallisuus onkin sitten jo toinen juttu. Rokkisoundit tosta epistä lähtee todella mainiosti, ja sustainiakin on ihan kivasti kaikenlaiseen vinguttamiseen. Oikeastaan ainoa alue jossa toi kitara ei ainakaan mun käsissä toimi, on sellanen tiukka funkkikomppaus.
http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/
RawknRawl
27.01.2004 19:48:11
No eipä se juuri kovemmin soi kuin lankkukaan.

Niin, omastani pidän perskeleesti. Varsinkin tuhdilla kielisetillä on murea peli. Vuosimalli on tosin -90.
Kuka tahansa voi hypätä järveen.
jari
27.01.2004 21:01:08
mullakin on 11 sarjan eliksiirit sekin voi hieman dumpata tota soundii olen harkinnut 10 sarjan pyramideja...klaaaanggGG?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)