Wilkeson 26.08.2006 10:23:31 | |
---|
kysymys kuuluu et onko kellään tietoa että onko tän laitteen mikit mistään kotosin? ne on duncan designed jb101 single coil pickups. googlettamalla squier pääsee pällistelemään tätä jazz bassoo. veikkaan et iha joudun vaihtaa mikit tähän vehkeeseen ku se mulle tulee. ehdotuksia ja mielipiteitä!! seymour duncanit tai EMG:t on tietty heti mieles mut esim et mitkä duncanit??niitäki on muutamat erilaiset. |
hep nostetaampa hieman... eli itseltäni löytyy myös tämä basso ja olen miettinyt mikkien vaihtoa tähän soittimeen. nykyisessä mikeissä ei ole varsinaista soundiongelmaa, vaan vähän kiljumis herkkyyttä. normaalisti en räävitä vermeitäni mutta toisinaan olisi mukava soitella vähän lujempaakin. tarkoitus olisi saada sellaista räyhäkästä rock soundia. fendrin "orkkis" mikkejä olen miettinyt ja ne maksaa n. 100e noisless versio kiinostaa myös, mutta onko soundi saman suuntainen mutta entä muu eletroniikka ja mistä niitä saa suomesta ? SPINAL TZÄP !!!
Kyllä, Olen osa ongelmaa !!! |
hollstro 01.10.2007 20:48:35 | |
---|
Fenderin alkuperäiset USA-mikit ovat minusta toiseksi parhaat Jazz basson mikit. Parhaat on Custom Shopin mikit. Mulla on molemmat. Rokkia ja räyhää niissä on molemmissa. Ei kilju. Niiden kaveriksi hyvät CTS-potikat ja jakki niin sähköt on A-luokkaa. Niitä saa mm. F-musiikista ja tietysti T-kaupasta. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
Santukka 01.10.2007 21:45:50 | |
---|
ei viitsi uutta aihetta aloitella, joten; kuinkahan paljo tuo kyseinen basso painaa? www.myspace.com/theblueeyedjanes |
absqua 01.10.2007 21:51:13 | |
---|
ei viitsi uutta aihetta aloitella, joten; kuinkahan paljo tuo kyseinen basso painaa? n.3,5-4,5 kg puista riippuen. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
pasikaikkonen 02.10.2007 12:52:20 (muokattu 02.10.2007 12:56:54) | |
---|
Fenderin alkuperäiset USA-mikit ovat minusta toiseksi parhaat Jazz basson mikit. Parhaat on Custom Shopin mikit. Mulla on molemmat. Rokkia ja räyhää niissä on molemmissa. Ei kilju. Niiden kaveriksi hyvät CTS-potikat ja jakki niin sähköt on A-luokkaa. Niitä saa mm. F-musiikista ja tietysti T-kaupasta. paljonko nuo custom shop mikit maksaa ja mikä malli noista cts potikoista ? http://www.spelektroniikka.fi/kitaraosat.htm250k lin EP4985 6.80€ 500k lin EP4986 6.80€ 250k log EP085 6.80€ 500k log EP086 6.80€ löytyy kun scrollatte tarpeeksi alas tuota sivua oletteko kokeilleet noita noisless mikkejä, soundi vs orkkismikit ? SPINAL TZÄP !!!
Kyllä, Olen osa ongelmaa !!! |
hollstro 02.10.2007 15:03:27 | |
---|
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |